/ Forside/ Interesser / Fritid / Andet fritid / Spørgsmål
10  Klaudi 3672
kroketkugler
Fra : scandinavia
Vist : 2695 gange
50 point
Dato : 01-12-04 17:50

Hejsa

Jeg har et familiemedlem der skal have nogle "proffesionelle" kroketkugler i julegave. Er der nogen der ved hvor man kan købe sådan nogle? Helst i Århus Amt/østjylland. Vi har prøvet intersport mm., men de kan ikke skaffe dem.

Accepteret svar
Fra : jakjoe

Modtaget 60 point
Dato : 01-12-04 17:57
Kommentar
Fra : jakjoe

Dato : 01-12-04 18:00

Hov hov, det var ikke hele spillet !
Og det er korcket vi snakker om ?

Ikke patangue ?

mvh
jakjoe

Kommentar
Fra : jakjoe

Dato : 01-12-04 18:03
Kommentar
Fra : scandinavia

Dato : 01-12-04 18:11

der er ikke nogen kroketkugler???

kroket er det med de små "hamre"-lignende ting og så skal du skyde kuglerne gennem sådan nogle hvide spaghetti-nogen... det er ikke det med sandbanen....

Kommentar
Fra : Cirkelinedk

Dato : 01-12-04 18:23

Her er selve spillet til de proffetionelle, det er da værd at prøve om man kan købe kuglerne særskilt Held og lykke med det.

http://www.spil-aps.dk/spilaps/system/spilaps.asp?nav=salg&ind=liste&kat=Havespil

Mvh Cirkelinedk

Kommentar
Fra : Cirkelinedk

Dato : 01-12-04 18:24

UPS...

Glemte at skrive at der skal trykkes i venstre side under havespil..

Mvh Cirkelinedk

Kommentar
Fra : jakjoe

Dato : 01-12-04 18:29

Er det som mit link kl. 1757 ?

mvh
jakjoe

Kommentar
Fra : scandinavia

Dato : 01-12-04 18:32

hej jakjoe

nej, jeg har endnu ikke set noget jeg kan bruge

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 01-12-04 20:16
Godkendelse af svar
Fra : scandinavia

Dato : 26-04-05 16:05

Tak for svaret jakjoe.

Jeg er ved at lukke gamle spørgsmål -. jeg fik ikke nogle svar jeg kunne bruge på dette, men du svarede først... derfor får du pointene.

Kommentar
Fra : jakjoe

Dato : 26-04-05 17:54

Jeg siger tak

Ærgerligt der ikke kom noget brugbart svar.

mvh
jakjoe