/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
stavekontrol
Fra : ibjc
Vist : 461 gange
50 point
Dato : 01-12-04 17:11

Når jeg vil bruge stavekontrol i outlook express (win98) så er den der ikke(bleg), den findes i Word! hva gør man så ??

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 01-12-04 17:19

Sådan stavekontrolleres meddelelser

I Outlook Express bruges stavekontrollen fra følgende Microsoft Office-programmer: Microsoft Word, Microsoft Excel og Microsoft PowerPoint. Hvis ingen af disse programmer er installeret, er kommandoen Stavekontrol utilgængelig.

Klik på Stavekontrol på værktøjslinjen i vinduet Ny meddelelse, eller klik på Stavekontrol i menuen Funktioner.
Bemærk!

Du kan tilpasse funktionaliteten af stavekontrollen ved at klikke på Indstillinger i menuen Funktioner og derefter vælge fanen Stavekontrol.

det kunne du have fundet i hjælp

Kommentar
Fra : ibjc

Dato : 01-12-04 17:56

til miritdk
hvis du læser spørgsmålet en gang til så ser du at stavekontrol findes i Word men ikke i Outlook expr., alle dine foreslåede tiltag er prøvet før jeg skriver(skrev) dette, så om igen og kom op med noget bedre.

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 01-12-04 18:35

Nu ved jeg ikke hvilken version af outlook ekspress du har, men måske du skulle få den opdateret fra microsoft updates hvis det er en tidligere version.

Ellers prøv at gå i Funktioner, herefter indstillinger og vælg fanebladet "stavekontrol" og prøv her at sætte flueben.

//bentjuul

Kommentar
Fra : ibjc

Dato : 01-12-04 19:33

bentjuul, det er version 6 og den er opdateret hos MS

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 01-12-04 19:45

Åbn OE
Funktioner - Indstillinger - Fanebladet Stavekontrol - Rediger brugerordbog og sæt det du mangler ind.

Kommentar
Fra : ibjc

Dato : 01-12-04 20:11

igen,- fanebladet stavekontrol i OE er 'blegt' der kan IKKE åbnes noget !

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 01-12-04 20:15

Måske du skal prøvegenindstallere OE.

//bentjuul

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 01-12-04 20:25

Nå stavekontrollen virker slet ikke, det kunne du da bare have skrevet.
Deaktiver i Tilføj fjern Windows komponenter og aktiver igen efter genstart.

Kommentar
Fra : ibjc

Dato : 01-12-04 22:09

stavekontrol VIRKER i f.eks. Word !!

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 01-12-04 22:12

De har intet med hinanden at gøre.

Kommentar
Fra : Mils47

Dato : 02-12-04 11:42

du skriver din tekst i word og kopierer det over i outlook