/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Genopret XP
Fra : Jakobfc
Vist : 575 gange
20 point
Dato : 01-12-04 17:06

Goddag mit problem er at der snart sker så mange sjove ting med mit xp at et eller andet er helt galt i det.
den slukker ikke automatisk mere.
glemmer programmerne i opstarten dem der nede til højre (dog ikke Zonealarm og Antivirus)
den crasher mit P2P program. osv.
har jeg en mulighed for at genoprette systemmet uden at miste mine filer?
altså en eller anden smart metode til at få XP tilbage til Perfekt uden at mine ting på C: bliver slettet??

Windows XP
SP2

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 01-12-04 17:08

repair !!! og scan for spyes

Kommentar
Fra : Better_Performance

Dato : 01-12-04 17:13

Det kommer an på om du har aktivereret systemgendannelse.

Klik på Start -> Alle programmer ->Tilbehør -> Systemværktøjer -> Systemgendannelse

Så finder du et gendannelsespunkt fra før det gik i ged, dette vil så sætte computeren tilbage til dette punkt hvad angår programmer og lignende, dine dokumenter berøres ikke

Accepteret svar
Fra : briani

Modtaget 30 point
Dato : 01-12-04 17:18

Hejsa

Formattering / Installering / Repair af Windows XP

http://www.hcma.dk/tips&tricks.htm

Denne gode side
Er lavet af kandubrugeren catbody

Mvh
Brian

Kommentar
Fra : ibjc

Dato : 01-12-04 17:24

tryk F1 og start systemgendannelse, anvend en (markeret) dato for f.eks et par uger siden, følg anvisninger på skaærmen.

Kommentar
Fra : Jakobfc

Dato : 01-12-04 17:24

Damn i er hurtige.

Godkendelse af svar
Fra : Jakobfc

Dato : 01-12-04 17:26

Tak for svaret briani.
det var både hurtigt og med et superlink.
nu vil jeg så prøve og håbe på det bedste.

Kommentar
Fra : briani

Dato : 01-12-04 17:46

Hejsa

Takker

Håber det lykkes at få det til at kører ordenlig.

Mvh
Brian