/ Forside/ Teknologi / Administrative / Concorde / Spørgsmål
10  terkildsen 110
Installation af c5 v1,7 dk
Fra : gm9
Vist : 513 gange
100 point
Dato : 01-12-04 16:53

Jeg har formateret HD. Bruger Windows XP. Når jeg vil installere c5 fra cdrom og trykker på Setup kommer en meddelelse C:\Window\system32\autoexec.nt. Systemfilen er ikke egnet til at køre MS-DOS og Microsoft Windows programmer. Vælg "Luk" for at afslutte programmet.
Hvad gør jeg for at komme videre?

Kommentar
Fra : Chrillemand

Dato : 01-12-04 18:33

åbn windows stifinder, gå til c:\windows\repair
her ligger filen autoexec.nt højreklik på denne og vælg kopier
gå til mappen c:\windows\system32 og sæt filen ind her.

hvis du ikke kan se mappen repair
skal du klikke oppe på funktioner -vis - og sæt hak ved "vis skjulte filer og mapper

kan du ikke finde filen i c:\windows\repair
så se her

http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;en-us;324767

(Taget fra et andet indlæg med samme problem)
http://www.kandu.dk/dk/spg/55044

Kommentar
Fra : gm9

Dato : 03-12-04 18:54

Tak for hjælpen Chrillemand.

Det virkede med det samme.

Kommentar
Fra : Chrillemand

Dato : 05-12-04 17:46

Det var godt at høre!

Jeg ved ikke om du har læst det, men det er meningen at hvis du får svar på dit spørgsmål, og det virker, så er det meningen at man skal acceptere svaret, således at vedkomne der har svaret på det, for en fortjeneste. Du kan acceptere svaret ved at klikke på "Acceptér svar" lige over det pågælndene indlæg, ude i høje side.

Jeg kan selvfølgelig ikke tvinge dig til noget, men de point du har afsat til spørgsmålet, har du overhovedet ingen glæde af, og du kan på ingen måde får dem tilbage. Så det er bare med at finde en der skal have dem...

Mvh. Chrille