/ Forside/ Interesser / Fritid / Film / Spørgsmål
10  granner01 2400
Dødbringende våben
Fra : Vibse
Vist : 439 gange
100 point
Dato : 16-06-01 20:02

Nogen der kan hjælpe mig med følgende ? Hvilken GMC-truck er det Mel Gibson kører i i 2`eren og 3`eren ??? Har tonset nettet tyndt uden held.

Hilsen Vibse

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 16-06-01 19:25

Vibse <Vibse.news@kandu.dk> skrev i en
news:W9NW6.1977$hi6.275230@news000.worldonline.dk...
> Nogen der kan hjælpe mig med følgende ? Hvilken GMC-truck er det Mel
> Gibson kører i i 2`eren og 3`eren ??? Har tonset nettet tyndt uden held.

Prøv i news:dk.fritid.bil - jeg er overbevist om at én eller anden ved det
det!!!

MVH

Kristian
www.24h-le-mans.dk

Kommentar
Fra : Vibse

Dato : 16-06-01 20:59

Hej Kristian

takker for hjælpen

Vibse

Accepteret svar
Fra : janus141

Modtaget 110 point
Dato : 16-06-01 21:23

Hehe, godt spørgsmål...det er en GMC Sierra.

kilde : http://www.vistagroupusa.com/sandiego.htm

Vh Janus

Kommentar
Fra : janus141

Dato : 16-06-01 21:25

Her er forresten er link, hvis du vil se et billede af den: http://www.gmc.com/sierra/main.html

Vh Janus

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 17-06-01 17:55

"Vibse" <Vibse.news@kandu.dk> writes:

> Nogen der kan hjælpe mig med følgende ? Hvilken GMC-truck er det Mel
> Gibson kører i i 2`eren og 3`eren ??? Har tonset nettet tyndt uden held.

Min soegning fandt frem til:

1999 GMC Sierra

http://www.vistagroupusa.com/sandiego.htm

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 19-06-01 16:54

Thomas Jespersen (thomas@daimi.au.dk) expressed in
<y4nithvhwrm.fsf@sabretooth.daimi.au.dk>:

[...]

> Min soegning fandt frem til:
>
> 1999 GMC Sierra

Da 2'eren er indspillet i 1989 og 3'eren i 1992 finder jeg det meget lidt
sandsynligt at det er en 1999-model. Det er dog en GMC Sierra men årgang
1988 (som var blevet ændret markant fra tidligere modeller).
I Dødbringende våben 4 er det 1999 versionen af GMC'en. Faktisk var bilen
ikke kommet på markedet da de indspillede filmen, men GMC benyttede
lejligheden til at lave lidt reklame for deres 1999 model som kom på
markedet samtidig med at filmen havde primere i USA.
Som en side bemærkning kan nævnes at 1999 er den første model siden
1988'eren hvor der er lavet store konstruktionsmæssige ændringer.
Modellerne 1988-98 har været stort set identiske.

[...]

--
` Med Venlig Hilsen | Regards
` H e n r i k B ø g h
` http://henrik.boegh.net/ ^ http://irc.linux.dk/
` - Don't trust a person who likes using SLRN

Kommentar
Fra : Vibse

Dato : 19-06-01 20:37

> Da 2'eren er indspillet i 1989 og 3'eren i 1992 finder jeg det meget lidt
> sandsynligt at det er en 1999-model. Det er dog en GMC Sierra men årgang
> 1988 (som var blevet ændret markant fra tidligere modeller).
> I Dødbringende våben 4 er det 1999 versionen af GMC'en. Faktisk var bilen
> ikke kommet på markedet da de indspillede filmen, men GMC benyttede
> lejligheden til at lave lidt reklame for deres 1999 model som kom på
> markedet samtidig med at filmen havde primere i USA.
> Som en side bemærkning kan nævnes at 1999 er den første model siden
> 1988'eren hvor der er lavet store konstruktionsmæssige ændringer.
> Modellerne 1988-98 har været stort set identiske.
>
> [...]
>
> --
> ` Med Venlig Hilsen | Regards
> ` H e n r i k B ø g h
> ` http://henrik.boegh.net/ ^ http://irc.linux.dk/
> ` - Don't trust a person who likes using SLRN

Takker for oplysningen, er også noget i den retning vi efterhånden selv er kommet frem til, Men var rart at få en fyldestgørende forklaring. Og også få en forklaring på hvorfor det har været svært at finde et billede af netop den model.

Venlig hilsen Vibse