/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
simcity
Fra : popper
Vist : 497 gange
200 point
Dato : 01-12-04 15:26

Jeg er ikke sikker på om dette spørgsmål skal være her men her er det.
Jeg har downloadet simcity fra down load centeret.dk og spillet fungere sådan set meget godt, men men det er umuligt at læse de forskellige tekster der er i spillet er der en der kan hjælpe

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 01-12-04 17:28

hmmm - måske bruger du for høj skærmopløsning ???

Kommentar
Fra : popper

Dato : 01-12-04 17:52

til syneladende ikke dette har jeg lige afprøvet

Kommentar
Fra : popper

Dato : 01-12-04 18:17

jeg glemte nok at meddele at jeg har win xp pro

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 01-12-04 18:53

ok da - kan du slet ikke tyde teksterne ????????
jeg ved sikkert ikke nok om det men har lige forbindelse til en simsfreak - lol

Kommentar
Fra : popper

Dato : 01-12-04 20:51

teksten er det rene volapyk som består af streger prikker tal bogstaver og forskellige tegn