/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Ny sponsor på Kandu.dk !!!
Fra : molokyle
Vist : 344 gange
69 point
Dato : 01-12-04 14:50

Med den nye sponsor : http://www.hardwarevest.dk/catalog/index.php ...kan man da kun håbe på, der kommer yderligere fart over feltet mht. den nye, opdaterede/-graderede version af : http://www.kandu.dk

Læs her : http://www.kandu.dk/dk/premie.asp

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 01-12-04 14:53

[hør] Ps. ... og tillykke til shamrock1 http://www.kandu.dk/dk/userview.asp?uid=92429 med Mp3 dimsen

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 01-12-04 14:54

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 01-12-04 15:24

Også tillykke fra mig
Man kan da kalde det en heldig vinder, der med så få point kan score præmien. Der er altså håb for de mindre aktive og lange næser til pointryttere

Molo tror du ikke at der skla spyttes lidt i bøssen før præmieniveauet hæves?
Den nye sponsot er vel en ny "spiller", der trænger til markedsføring, og jeg har skam klikket på det diskrete link.

Kommentar
Fra : mango

Dato : 01-12-04 22:52

ja...se det så..for dælen..alle i pointrytterere..det er ikke det , det handler om..arggh lad os dog få det spredt ud ..

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 01-12-04 23:02

Skrev du "I", Mango?
Betyder det at man skal lade være med, at besvare spørgsmål for det er vel DET det handler om og ikke smalltalkpoint som nogen har rigtigt mange af. Eller dusintips for den sags skyld.
Pointryttere må da være dem der gør hvad som helst for at få deres svar godkendt, eller?

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 02-12-04 11:46

Jeg fører i point i smalltalk og det er jeg stolt af

...men jeg har også 54564 point, der kommer alle mulige andre steder fra

Dem er jeg også stolt af !

...og jeg vil sgu be' til jeg ikke vinder januars rædsel

</MOLOKYLE>

Accepteret svar
Fra : BjarneD

Modtaget 69 point
Dato : 02-12-04 12:12

Efter min lille ordbog er du nu ikke pointjæger Molo, men jeg er sikker på, at du med største fornøjelse vil opsætte mærkværdigheden hvis du skulle være så heldig at vinde den.
Jeg ved ikke hvad Mango mente, men hun var da glad nok da hun fik et godt råd om bilen
Jeg overvejede da også om jeg skulle modtage point for Go' Jul, men det kan vel heller ikke være meningen, at man skal ligge under for dem, der ikke gider at arbejde for point (ikke kender glæden ved at hjælpe).

Godkendelse af svar
Fra : molokyle

Dato : 02-12-04 17:43

Øv.... må give dig ret : BjarneD !

..men din Ga-Jol = Go'Jul ...ka' der ikke herske tvivl om : http://home20.inet.tele.dk/friheden/images/Go-jul.jpg

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 02-12-04 17:49

Ja, men Molo da! TAK!

Vi skal da vist snart have et rigigt godt verbalt slagsmål før nogen tror vi småhygger i krogene

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 02-12-04 17:51

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 02-12-04 17:54

U 2