/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / Andet multimedie / Spørgsmål
10  miritdk 2644
Golfgrafik
Fra : Better_Performance
Vist : 548 gange
70 point
Dato : 01-12-04 12:19

Hej alle Kandu bugere.

Jeg har brug for en gif som jeg ikke har tålmodighed til selv at finde

Jeg mangler en golfkølle, evt. en tee eller andet golfrelateret, og det vigtigste er formatet, jeg har brug for et billede i 42x301 pixels. er der nogen der kan finde sådan et billede til mig?

Kommentar
Fra : troldenesdhb

Dato : 01-12-04 13:20

Her er et open dir, med en masse gif`s

http://www.ecs.net/golf/Scotland/Fife/

Kommentar
Fra : troldenesdhb

Dato : 01-12-04 13:24

sikken et skod link

Prøv denne
http://www.surfinvest.com/Gifs.php?Lt=6&rep=Golf

Kommentar
Fra : troldenesdhb

Dato : 01-12-04 13:24

Det var tilgengæld et kanon link

Kommentar
Fra : xyzzygy

Dato : 01-12-04 17:32

hallå, du finder da bare det billede du skal bruge, og laver det til gif i paint, gem som...

Kommentar
Fra : Better_Performance

Dato : 01-12-04 18:51

Det er ikke problemet med filformatet, det er en opgave at finde et billede i den rigtige størrelse

Accepteret svar
Fra : severino

Modtaget 70 point
Dato : 01-12-04 23:01

Better_Performance!
Jeg har en del, som jeg har samlet sammen, så hvis du vil have et kopi af den, så send mig en mail på
infomail[snabel-a]pc.dk - så pakker jeg demned i en ZIP.

Om du kan bruge dem er så spørgsmålet, men det har noget med GOLF at gøre!

Kommentar
Fra : xyzzygy

Dato : 01-12-04 23:31

ellers kan jeg nok lave et, i det exacte format

Godkendelse af svar
Fra : Better_Performance

Dato : 02-12-04 08:34

Tak for svaret severino.

En del af dem vil givetvis dukke op på www.denindrebaneguide.dk