/ Forside/ Interesser / Hus og have / Til- og ombygning / Spørgsmål
10  McBobo 1070
Udgravning & sokkel
Fra : Olemanu6666
Vist : 1370 gange
200 point
Dato : 01-12-04 10:52

Hej

Søger en mand/firma som kan grave ud og støbe sokkel og fundament
på kommende garage i nybygger kvarter i Randers.

Det skal udføres sort !

Kommentar
Fra : rotw

Dato : 01-12-04 11:39

prøv http://www.toldskat.dk/ de kan sikkert hjælpe dig

Kommentar
Fra : Guild

Dato : 01-12-04 12:11

> Olemanu6666
Er dette en ny og smart måde I vil finde "os" på ?
/PG

Kommentar
Fra : kpm10

Dato : 01-12-04 12:19
Kommentar
Fra : emesen

Dato : 01-12-04 15:29

Jeg vil gerne lave det sort - men jeg har ingen gravemaskine og hvor sort skal den sokkel være.

Kommentar
Fra : nanahund

Dato : 01-12-04 16:49

Prøv at ønske det i julegave, måske 10 gode spader og en god julefrokost også kan gøre det. Vi afventer at høre efter om du fik din gave.
Mvh. Nanahund.

Accepteret svar
Fra : stilke

Modtaget 200 point
Dato : 01-12-04 17:40

Prøv følgende link.:http://www.tjenestebank.dk/

Kommentar
Fra : poolmasn

Dato : 01-12-04 18:50

Kan du ikke bare male soklen når den er færdig. Hvorfor skal den støbes sort?
Mvh. Poolmasn

Kommentar
Fra : Olemanu6666

Dato : 02-12-04 07:51

Tak til Emesen, Stilke & Kpm10.

Hvis I andre ikke har andre kreative kommentarer så undlad venligst at kommentere yderligere.

Til Emesen

Ved du hvad det koster at leje en rendegraver? Garagen skal være 48 kvm., så det
tager vel ikke mere en ca. 3 timer at grave?

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 02-12-04 17:35

Olemanu6666 - det kan godt være du ikke er tilfreds med disse "morsomme" indslag.
Men du opfordrer altså direkte til ulovlighedder, og så må du her på Kandu forvente en reaktion som du har set.
Og nej jeg ved ikke hvad det koster at leje en rendegraver, for mit indlæg var også et af de "morsomme"
Sorry

Godkendelse af svar
Fra : Olemanu6666

Dato : 03-12-04 07:49

Tak for svaret stilke.

Kommentar
Fra : Schnitzer

Dato : 28-12-04 13:45

En rendegraver MED fører koster ca. 500 Kr i timen... Dog kan man også selv leje en til billigere penge, men jeg tror ikke en ikke-rutineret fører vil spare mange penge der...

En garvet maskinfører vil kunne grave soklen mere lige, mere præcis og MEGET hurtigere end en normal person. En normal person ville endvidere få gravet soklen lidt for bred, det koster jo også i Beton...

Jacob