/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
Poleret kickstarterskjold?
Fra : Viktor_PM
Vist : 791 gange
25 point
Dato : 01-12-04 09:56

Hej alle sammen.

Hvordan får man sit kickstarterskjold rigtig blankt? Jeg har e honda sfx, så skjoldet er helt sort, uden rust. Og det skal jo self være helt poleret. Men hvordan gør man ?

Mvh viktor

Accepteret svar
Fra : pallenoc

Modtaget 35 point
Dato : 01-12-04 10:01

En polerskive på en boremaskine og noget AUTOSOL så er du godt på vej. Der findes også nogle specielprodukter som du kan købe på bl.a. div. stumpemarkeder eller i nogle byggemarkeder, men førstnævnte metode er KANON!!! Puds efter med en ren klud.

God fornøjelse!!!

Mvh
Palle Jensen

Kommentar
Fra : acronym

Dato : 01-12-04 13:02

- og giv fry herefter et lag voks eller klar lak

Kommentar
Fra : pallenoc

Dato : 01-12-04 19:19

Jeg vil ikke anbefale at give det klarlak idet der på et tidspunkt vil komme skrammer og/eller ridser i denne og det vil få skjoldet til at se grimt ud. Hellere pudse/polere det en gang imellem.

Mvh
Palle

Kommentar
Fra : jeansgade

Dato : 03-12-04 07:08

Afmonter skjoldet, vask, slib Alt maling af. hvis du har nogle dybe ridser eller skrammer, tag dem væk med en evt. fil, Brug en ny tøjskive hvor du KUN bruger voks på... Lige til autosolfolket....Hvis det skal være HØJGLANS skal i nok afslutte uden slibemiddel !

Godkendelse af svar
Fra : Viktor_PM

Dato : 31-01-05 16:14

Tak for svaret pallenoc.