/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / FrontPage / Spørgsmål
10  PARKENSS 1050
Hjææææælp
Fra : nusnus
Vist : 415 gange
100 point
Dato : 01-12-04 09:16

Jeg skal uploade min hjemmeside i frontpage og den skriver:
Filen findes på destinationsserveren, men ikke på det aktuelle websted, vil du fjerne filen fra rod-stedet?
Hvad sker der hvis jeg gør det?

Kommentar
Fra : Dejligbjerg

Dato : 01-12-04 09:22

Du har en fil ude på webhotellet, som ikke findes i dit websted på computeren. Programmet spørger om filen ude på webhotellet skal fjernes. Du vil du sikkert siden du har fjernet/skettet den i webstedet på din computer

Kommentar
Fra : nusnus

Dato : 01-12-04 09:28

Ja, men problemet er at nogle af de filer den spørger om de skal fjernes ligger på mit websted.

Kommentar
Fra : byp

Dato : 01-12-04 10:46

har du så lavet dem om evt: ny navn prøv at se om de er helt ens med filnavn og sidenavn

Accepteret svar
Fra : BjarneD

Modtaget 100 point
Dato : 01-12-04 12:18

Det lyder da lidt mystisk. Nu har jeg startet op med FP nogle gange hos forskellige udbydere og der ligger filer på serveren som du ikke har, bl.a. ligger der ofte noget der anvendes til post og der ligger nogle filer der skal anvendes for, at FrontPage extension virker.
Det eneste jeg kan forestille mig er, at hvis det er en ny upload, så ligger der en index.html hvor der er en reklame for webhotellet og den skal selvfølgelig fjernes.
Jeg bruger FTP program til at tjekke indholdet, men man skal ikke bruge det til oprydning hvis først man er begyndt, at anvende FP's udgivelsesfunktion for den vil prøve at have styr hvad der findes.
Prøv, at lade være med, at slette (så gør du ikke noget galt) og se hvad resultatet bliver.
Du kan sagtens få FP til at udgive en fil igen hvis du flytter frem og tilbage på noget som du gemmer da filen da vil fremstå som rettet.

Kommentar
Fra : er_du_klog

Dato : 01-12-04 13:17

gør flg. under udgiv trykker du indstillinger - og så vælge udgiv alle sider.

så burde det virke...

Kommentar
Fra : troldenesdhb

Dato : 01-12-04 13:28

har samme problem med FP, så lytter lige. Jeg syntes det er et skod program.

Har du overvejet at bruge Stones Web Writer?? Gratis for private og Dansk.

http://www.stoneware.dk/

Kommentar
Fra : er_du_klog

Dato : 01-12-04 14:05

det er jo ikke alle der kan programmere selv og måske har tid... og det er heller ikke det spørgsmålet er på...

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 01-12-04 14:08

FP virker fint for mig og jeg har skam også Webwriter, men vi har vel alle haft lidt begyndervanskeligheder mm.

Godkendelse af svar
Fra : nusnus

Dato : 01-12-04 17:18

Tak for svaret BjarneD.