/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Slægtsforskning / Spørgsmål
10  Varla 8031
Frost - Klitmølle
Fra : wlo
Vist : 1812 gange
70 point
Dato : 01-12-04 09:09

Er der nogle der kan hjælpe.
Anders Christian Frost født ca 1782, gift med Ane Marie Christiandr. født ca 1893, måske i Norge. Anders var sømand.
Er Anders fra Norge eller er det kun Ane Marie.
Kan finde en Morten Frost (f: ca. 1735) gift m. Mette Christiandr. (f: ca 1750) i FT 1787 men er i tvivl om det er Anders Christian forældre? Og hvad er en Enroll.?

De fik Christian Anders Frost i 1817 (født Kristianstad, Norge) og Martin Frost født 1824, (født klitmølle)
Både Christian og Martin flyttede senere til KBH, og Christian havde efter sin fars død, sin mor boende.

Winnie

Kommentar
Fra : senta

Dato : 01-12-04 15:01

Fra FS. jeg ved ikke om det er din Martin Frost, hvis så prøv at skrive til
Submitter:
JOHN ERIK NYSTRUP SUNDAHL
BELLINGEVEJ 136 BELLINGE 5250 ODENSE SV
det kan være han kan hjælpe med oplysninger om din ane.
Senta

Individual Record FamilySearch™ Pedigree Resource File

--------------------------------------------------------------------------------

MORTEN FROST Compact Disc #28 Pin #780540
Sex: M

--------------------------------------------------------------------------------

Event(s):
Birth: abt 1824 Place: VESTER VANDET,HILLERSLEV,THISTED,DANMARK

--------------------------------------------------------------------------------

Parents:

--------------------------------------------------------------------------------

Marriage(s):
Spouse: ANE MARIE NIELSDATTER Disc #28 Pin #780541

Marriage: abt 1849 Place: VESTER VANDET,HILLERSLEV,THISTED,DANMARK

--------------------------------------------------------------------------------

Notes and Sources:
Notes: None
Sources: None

--------------------------------------------------------------------------------

Submitter:
JOHN ERIK NYSTRUP SUNDAHL
BELLINGEVEJ 136 BELLINGE 5250 ODENSE SV

--------------------------------------------------------------------------------

Submission Search: 644694-0409101155804
URL:
CD-ROM: Pedigree Resource File - Compact Disc #28
CD-ROM Features: Pedigree View, Family View, Individual View, Reports, Downloadable GEDCOM files, Notes and Sources.
Order Pedigree Resource File CD-ROMS

--------------------------------------------------------------------------------

About FamilySearch Pedigree Resource File:
The Pedigree Resource File is a new lineage linked database of records available on compact disc containing family history records submitted by individuals through FamilySearch Internet Genealogy Service. Family information is organized in family groups and pedigrees and includes submitted notes and sources. Many charts and reports can be printed from this data. Each disc contains about 1.1 million names. With the publication of every five discs, a master index for those discs will be published and packaged with that set of discs. With the publication of every 25 discs, a master index for those discs will also be published and packaged with that volume of discs. Discs may be purchased as sets or volumes.

--------------------------------------------------------------------------------

Please Note:
Submitter information is provided to help in the coordination of personal family history research. Use of this information for any other purpose, including marketing, advertising, or commercial solicitation, is strictly prohibited.

--------------------------------------------------------------------------------

© 1999-2002 by Intellectual Reserve, Inc. All rights reserved. English approval: 3/1999
Use of this site constitutes your acceptance of these Conditions of Use (last updated: 3/22/1999).
Privacy Policy (last updated: 11/24/2004). 28 http://www.familysearch.org v.2.5.0

Kommentar
Fra : wlo

Dato : 01-12-04 15:55

Hej Senta

Jeg har set, at der nogle gange står: Submitter, men har ikke været klar over hvad det var, om det bare var en der havde siddet og tastes det ind, eller en der havde interesse i lige netop den?
Jeg prøver at skrive til ham.

Winnie

Kommentar
Fra : senta

Dato : 01-12-04 15:59

Prøv lige dette nr. på fs og frost
Submission Search: 644694-0409101155804

http://www.familysearch.org/Eng/Search/frameset_search.asp?PAGE=prf/search_PRF.asp&clear_form=true
senta

Kommentar
Fra : wlo

Dato : 01-12-04 23:26

hej Senta

Det kan ikke være ham, for iflg. FT bor han i KBH i 1850, alene hos sin bror+svigerinde, det er ham der står som Marten Frost. Så kan han, iflg. FS, ikke være blevet gift i 1849, og der er ikke nogle i FS der passer på alderen iflg. den FT jeg har fra 1787. Desværre
Morten Frost og Mette Christensdt. er gift 28/10 1773 og børnene kommer fra 1774-2785, 6 stk.
Men ved du hvad "Enroll." betyder, det står der i FT efter deres navn,alder og stilling"Deres Barn"

Winnie

Kommentar
Fra : senta

Dato : 02-12-04 17:02

fra fs. kan det evt. være ham her?
Senta
FamilySearch™ International Genealogical Index v5.0 Denmark
Family Group Record
Search Results | Download

--------------------------------------------------------------------------------

Husband
MORTEN FROST Pedigree

Birth:
Christening:
Marriage:
Death:
Burial:

--------------------------------------------------------------------------------

Wife
METTE CHRISTENSDATTER Pedigree

Birth:
Christening:
Marriage:
Death:
Burial:

--------------------------------------------------------------------------------

Children

--------------------------------------------------------------------------------

1. ANDERS CHRISTIAN FROST Pedigree
Male

Birth: 01 JUN 1781 Vester Vandet, Thisted, Denmark
Christening:
Death:
Burial:

--------------------------------------------------------------------------------

© 1999-2002 by Intellectual Reserve, Inc. All rights reserved. English approval: 3/1999
Use of this site constitutes your acceptance of these Conditions of Use (last updated: 3/22/1999).
Privacy Policy (last updated: 11/24/2004). 26 http://www.familysearch.org v.2.5.0

Kommentar
Fra : senta

Dato : 02-12-04 17:08

Er disse navne nogen du kender .
der står bla .Enroll. Matros, ,
Enroll. mon ikke ordet betyder han er indkaldt som soldat ved marinen ???
Senta

Samtlige personer i husstanden
thisted, Hillerslev, Vester Vandet, Klitmøller Bye, , , 47, FT 1787
Der vises flg. felter:
Navn, Alder, Civilstand, Stilling i husstanden, Erhverv , Fødested
Anders Frost Bandi, 27, gift, , Enroll. Matros,
Anne Svensdatter, 30, gift, Hans kone, ,
Sven, 3, -, Deres barn, Enroll.,
Inger, 4, -, Deres barn, ,
Peder Brandi, 59, gift, Mandens forældre, Enroll. Matros,
Inger Krogh, 58, gift, Mandens forældre, ,

Kommentar
Fra : senta

Dato : 02-12-04 17:12

Er dette navne du kender ???
Senta
Andreas Peter SVENDSEN FROST BRANDI
Sex: <M>

--------------------------------------------------------------------------------

Marriage:
Spouse: Kirstine Magrethe NIELSDR
Marriage: 04 May 1856 Place: Thisted, Thisted, Denmark

--------------------------------------------------------------------------------

Source Information:
Batch Number: M218177
Source Dates: 1854 - 1869
Film or Fiche Number: 53202
Collection Details: Thisted; Den Danske Folkekirke

--------------------------------------------------------------------------------

Return to search results

Kommentar
Fra : senta

Dato : 02-12-04 17:17

Er dette navne du kender ???
senta
Samtlige personer i husstanden

thisted, Hillerslev, Vester Vandet, Klitmøller bye, , Et huus, 32, FT-1845
Der vises flg. felter:
Navn, Alder, Civilstand, Stilling i husstanden, Erhverv , Fødested

Jens Chr: Bach, 44, Gift, , Lever af søefart og fiskerie, Klitm
Johanne Bach, 38, Gift, , Hans kone [Jens Chr: Bach], Klitm
Mette Kirstine, 11, , , Deres børn [Jens Chr: Bach og Johanne Bach], Klitm
Niels Andreas, 9, , , Deres børn [Jens Chr: Bach og Johanne Bach], Klitm
Christen, 4, , , Deres børn [Jens Chr: Bach og Johanne Bach], Klitm
Anders Frost, 72, Gift, , Huusmoders forældre og forsørges af dem [Johanne Bach], Klitm
Kirsten Frost, 72, Gift, , Huusmoders forældre og forsørges af dem [Johanne Bach], Klitm

--------------------------------------------------------------------------------

Kommentar
Fra : senta

Dato : 02-12-04 17:19

Hvad med disse ??
Senta

Samtlige personer i husstanden

thisted, Hillerslev, Vester Vandet, Klitmøller Bye, , , 73, FT 1787
Der vises flg. felter:
Navn, Alder, Civilstand, Stilling i husstanden, Erhverv , Fødested

Christen frost, 47, gift, , Enroll. Matros,
Maren Jensdatter, 55, gift, Hans kone, ,

Kommentar
Fra : senta

Dato : 02-12-04 17:22

Har du tjekket folketællingerne og kirkebøgerne on-line for oplysninger ?
Senta

Kommentar
Fra : wlo

Dato : 02-12-04 21:10

Hej Senta

Jeg har ikke kunne finde Folketælling og kirkebøger on-line, (ikke lige i den periode jeg leder efter) men har fundet på DDD FT 1787:
Navn, Alder, Civilstand, Stilling i husstanden, Erhverv , Fødested

Morten Frost, 52, gift, , Enroll. Matros,
Mette Christensdatter, 37, gift, Hans kone, ,
Anders, 13, -, Deres barn, Enroll.,
Anders Christian, 7, -, Deres barn, Enroll., ???????????????????
Anne, 12, -, Deres barn, ,
Mariane, 10, -, Deres barn, ,
Kiersten, 8, -, Deres barn, ,

Man bliver vel ikke indkaldt til marinen som 7 årige?

Jeg tror den fra fs fra kl. 17,02 er lige den jeg søger efter, og når man søger videre på Frost, dukker dem fra FT 1787 op. Men komme videre?

Jeg er også stødt på dem der hedder Frost Brandi, jeg tror det var på et tidspunkt, en Hr. Frost der giftede sig med en Frk. Brandi, og deres børn fik begge navne, men nok ikke lige den gren jeg leder efter.

Winnie

Kommentar
Fra : senta

Dato : 02-12-04 21:32

indkaldt til marinen som 7 årige?
Jeg ved det ikke han kan evt, ha' været ja bare skibsdreng, det var jo i sejlskibenes tid.

Kommentar
Fra : senta

Dato : 02-12-04 21:32

indkaldt til marinen som 7 årige?
Jeg ved det ikke han kan evt, ha' været ja bare skibsdreng, det var jo i sejlskibenes tid.

Kommentar
Fra : senta

Dato : 02-12-04 21:40

der er on-line folketællinger fra Thisted og vester Vandet 1787 , 1801 har du tjekket dem , det er måske en mulighed ?
Senta
http://www.arkivalieronline.dk/SoegeSider/Folketaelling/Folketaelling.aspx

Kommentar
Fra : senta

Dato : 02-12-04 21:45

Fra FS. er det evt. den rigtige ??
Senta
FamilySearch™ International Genealogical Index v5.0Denmark
Family Group Record
Search Results | Download

Husband
MORTEN FROSTPedigree

Birth:
Christening:
Marriage: 28 OCT 1773 Vester Vandet, Thisted, Denmark
Death:
Burial:

Wife
METTE CHRISTENSDATTERPedigree

Birth:
Christening:
Marriage: 28 OCT 1773 Vester Vandet, Thisted, Denmark
Death:
Burial:

Kommentar
Fra : wlo

Dato : 02-12-04 22:16

hej Senta

Det er et sprøgsmål om det ikke alligevel er den med Mette Christensdatter Brandi?

Og tror du Enroll. kan betyde at de ikke er født i Danmark men i kristiansand og ikke er blevet danske endnu

Winnie

Kommentar
Fra : senta

Dato : 02-12-04 22:31

Enroll.?? kun et gæt angående skibsdreng.
det andet er svær at svare på
Senta

Kommentar
Fra : wlo

Dato : 02-12-04 22:32

hej Senta
Der er også denne, men hvornår de blev gift er ikke samme dato, jeg kan bare ikke finde det i Kirkebogen on-line
Morten Andersen FROST (AFN: 1FVS-BJX) Pedigree
Sex: M Family

Event(s):
Birth: 5 Apr 1737
<, Kristiansand, V-Ag, Nor>
Death: 6 Apr 1792

Marriage(s):
Spouse: Mette Christensdatter BRANDI (AFN: 1FVS-BK5) Family
Marriage: 13 Nov 1773

hun er også født i kristiansand

Tro du der er 2 der hedder det samme?

Winnie

Kommentar
Fra : senta

Dato : 03-12-04 08:05

Det er svært at svare på og med FS. ved man aldrig og du har ikke kunde finde de MORTEN FROSTPedigree

Birth:
Christening:
Marriage: 28 OCT 1773 Vester Vandet, Thisted, Denmark
Death:
Burial:

Wife
METTE CHRISTENSDATTERPedigree

Birth:
Christening:
Marriage: 28 OCT 1773 Vester Vandet, Thisted, Denmark
Death:
gift i Thisted ,ja, muligheden for at det er samme personer er til stede , du kan bare ikke være sikker på at det er de samme før du har fundet dem eneten i folketællinger eller kirkebøgerne,kirkebøgerne fra Thisted dækker kun Hundborg herred mener jeg, men folketællingere går frem til 1860.
Senta

Kommentar
Fra : wlo

Dato : 03-12-04 08:35

hej
der er en der har tastet dette ind, men dækker kun perioden 1793-1814
http://ralph-brian.dk/kirkebog/vvs17931814.htm

Jeg tror det er 2 forskellige, for jeg kan se hvornår de har stået fadder til alle de børn der er født i Klitmølle, og nogle gange står der kun Frost, og andre gange Frost Brandi.

Hvor er det svært.

Winnie

Kommentar
Fra : senta

Dato : 03-12-04 16:17

jeg fandt en ANE MARIA FROSTES på fs. kan det være en søster der er gift i København??
derudover prøv at skrive til Submitter:
JOHN ERIK NYSTRUP SUNDAHL
BELLINGEVEJ 136 BELLINGE 5250 ODENSE SV
det kan jo i terorien være samme personer og præsten kun har skrevet Frost % brandi .

Senta
Husband
JOHANNES MATTHIESEN MOLLER Pedigree

Birth:
Christening:
Marriage: 24 OCT 1794 Holmens Sogn, Kobenhavn, Kobenhavn, Denmark
Death:
Burial:

--------------------------------------------------------------------------------

Wife
ANE MARIA FROSTES Pedigree

Birth:
Christening:
Marriage: 24 OCT 1794 Holmens Sogn, Kobenhavn, Kobenhavn, Denmark
Death:
Burial:

Kommentar
Fra : senta

Dato : 03-12-04 16:29

Det er måske en helfamilie der er flyttet til Klitmølle fra evt. Norge, måske nogen har bibeholdt efternavnet Brandri Frost andre kun Frost osv og ja det er svært at få det det at stemme.
Har du prøvet at stille dit ? på Dis-danmark det kan være der , der er andre der søger efterkommer efter Frost.
Senta

Kommentar
Fra : wlo

Dato : 03-12-04 16:40

hej Senta

Jeg har ikke stillet det samme spørgsmål, men jeg har søgt både på forst og Brandi, jeg prøver

Winnie

Kommentar
Fra : senta

Dato : 03-12-04 16:44

Har du forsøgt dig med Røtter det var jo også en mulighed, den Frostes fra FS. er det en du kan nikke genkendende til ??
Senta

Kommentar
Fra : senta

Dato : 03-12-04 17:05

folketællingen on-line for Thisted 1887 , vester vandet opslag 8 nr.11 finder ddu Morten Frost 55 år +Mette Christensdatter er det dem du søger? hvis bliver du nødt til at se om der er en Brandri også hvis ikke er det evt en og samme familie
er Brandri der har du 2 familie med samme navn
senta

Kommentar
Fra : senta

Dato : 03-12-04 17:17

du finder sammested Frost Brandri opslag 11 nr.47 er de evt søskende Christen Frost, MORTEN FROSTog dette er forældrene
Anders Frost, 72, Gift, , Huusmoders forældre og forsørges af dem [Johanne Bach], Klitm
Kirsten Frost, 72, Gift, , Huusmoders forældre og forsørges af dem [Johanne Bach], Klitm ???
senta

Kommentar
Fra : senta

Dato : 03-12-04 17:30

er det din ?
Senta
Samtlige personer i husstanden

thisted, Hillerslev, Vester Vandet, Klitmøller Bye, , et Huus, 32, FT-1834
Der vises flg. felter:
Navn, Alder, Civilstand, Stilling i husstanden, Erhverv , Fødested

Jens Christian Bach, 32, Gift, , Lever af Fiskerie og Søfart,
Johanne Frost, 27, Gift, , Hans Kone,
Anders M. Frost, 60, Gift, , Huusmoderens Forældre, ernæres af dem,
Kirsten Nielsdatter, 60, Gift, , Huusmoderens Forældre, ernæres af dem,
Morten Frost, 19, Ugift, , er Fisker og farer til Søes,

Kommentar
Fra : senta

Dato : 03-12-04 18:38

Thisted 1887 beklager der skal stå 1787
senta

Kommentar
Fra : wlo

Dato : 03-12-04 19:34

Jeg har en:
Christian Frost f: 17/12 1817 Kristiansand, død 29/10 1893,gift med Cathrine Dorthea Rasmussen,
(disse to´s efterkommer har jeg

Christian´s forældre:
Anders Christian Frost f: 1/6 1781 gift m/ Ane Marie Christiandr. begge født Kristiansand,
Børn Christian + Martin f. 1824 i Klitmølle (kun de 2 børn kan jeg finde)

Anders forældre:
Morten FrostMorten Frost, Matros, født 5/4 1737 i Kristiansand død: 28/6 1830
Mette Christensdatter, født 19/6 1751 død: 1825, gift 28/10 1773
Børn:
Anders,   født 1774, døbt 14/8 1774
Anders Christian,, født 1/6
Anne, født 13/10 1775
Mariane, , født 21/8 1777 (gift m/ Peder Knudsen Grøntoft f: 16/9 1764
Kiersten, født 6/8 1779
Karen Frost    født 23/12 1785,

Har skrevet til Submitte, fandt hans e-mail på anetavlen.dk

Kommentar
Fra : senta

Dato : 03-12-04 19:41

Peder Knudsen Grøntoft f: 16/9 1764 fra FS. det er hvis den samme? udfra det ser det ud til Marianne MORTENSDATTER FROST er født i Norge stemmer det ??
Senta
Family Group Record FamilySearch™ Ancestral File v4.19
Download GEDCOM

--------------------------------------------------------------------------------

Husband's Name
Peder KNUDSEN GRONTOFT (AFN:D1TN-3B) Pedigree

Born: Abt. 1778 Place: <Kristiansand S, Vest Agder, Norway>

Father:
Mother:

--------------------------------------------------------------------------------

Wife's Name
Marianne MORTENSDATTER FROST (AFN:D1TN-4H) Pedigree

Born: Abt. 1782 Place: <Kristiansand S, Vest Agder, Norway>

Father:
Mother:

--------------------------------------------------------------------------------

Children

--------------------------------------------------------------------------------

1. Sex Name
M Morten Frost GRONTOFT (AFN:580Q-23) Pedigree

Born: 28 Mar 1804 Place: Kristiansand S, Vest Agder, Norway
Christened: 14 Apr 1804 Place: Kristiansand S, Vest Agder, Norway
Died: 18 Feb 1871 Place: , Kristiansand, V-Ag, Nor

Kommentar
Fra : senta

Dato : 03-12-04 19:44

der er på FS en hel slægtstavle over marianne Frost med forældre og igen navnet Brandi
--------------------------------------------------------------------------------

Wife's Name
Mariane Mortensdatter FROST (AFN:1FVS-BLC) Pedigree

Born: 21 Aug 1777 Place: <, Kristiansand, V-Ag, Nor>
Died: 26 Jun 1830 Place: , Kristiansand, V-Ag, Nor
Married: 3 Jul 1801 Place: , Kristiansand, V-Ag, Nor

Father: Morten Andersen FROST (AFN:1FVS-BJX) Family
Mother: Mette Christensdatter BRANDI (AFN:1FVS-BK5)
senta

Kommentar
Fra : senta

Dato : 03-12-04 19:54

Uden at være sikker tror jeg Brandi og Frost brandi er enten samme familie eller søskende
Senta

Husband
MORTEN FROST Pedigree

Birth:
Christening:
Marriage: 28 OCT 1773 Vester Vandet, Thisted, Denmark
Death:
Burial:

--------------------------------------------------------------------------------

Wife
METTE CHRISTENSDATTER Pedigree

Birth:
Christening:
Marriage: 28 OCT 1773 Vester Vandet, Thisted, Denmark
Death:
Burial:

Kommentar
Fra : wlo

Dato : 03-12-04 20:34

Der er 2 der hedder Anders, den ene født 1774 den anden 1781, den du henviser til før er ham der er født 1774, og det er ham der hedder Anders christian født 1781, jeg forsøger at lede efter forfædre til.
Frost Brandi og Frost er 2 forskellige familier, men de kendte hinanden. for jeg kan se det stor fadder til hinandens børn

Kommentar
Fra : wlo

Dato : 03-12-04 20:40

Selv om de alle iflg. fs er født i kristiansand, findes de altså i FT i Danmark, underligt ikke?
men jeg har været inde og læse lidt om folket i Klitmølle, og det var næsten alle sømænd som sejlede med deres skude ml. Danmark og Norge,

Kommentar
Fra : senta

Dato : 03-12-04 20:53

er det ikke din Anders christian født 1781 fra FS.
Senta
Husband
MORTEN FROST Pedigree

Birth:
Christening:
Marriage:
Death:
Burial:

--------------------------------------------------------------------------------

Wife
METTE CHRISTENSDATTER Pedigree

Birth:
Christening:
Marriage:
Death:
Burial:

--------------------------------------------------------------------------------

Children

--------------------------------------------------------------------------------

1. ANDERS CHRISTIAN FROST Pedigree
Male

Birth: 01 JUN 1781 Vester Vandet, Thisted, Denmark
Christening:
Death:
Burial:

Kommentar
Fra : senta

Dato : 03-12-04 20:59

og søger du på FS. på navnet MORTEN FROST er han gift med METTE CHRISTENSDATTER Brandi tilfælde eller hvad ?
Senta

Kommentar
Fra : wlo

Dato : 03-12-04 22:25

Der er en Morten og en Mette der er gift d. 28/10 1773
og en Morten og en Mette der er gift d. 13/10 1773 disse hedder Brandi
??????????????????????

Kommentar
Fra : senta

Dato : 03-12-04 22:34

vent indtil du høre fra Submitter:
JOHN ERIK NYSTRUP SUNDAHL
BELLINGEVEJ 136 BELLINGE 5250 ODENSE SV
Ovenstående kan evt. være 2 brødre der er gift ca. samtidig.
de data der er på FS. stemmer ikke altid overens med rigtige data ,derfor skal de altid tjekkes i kirkebøgerne hvad der i dette tilfælde ikke lader sig praktisere, da der kun er fra Thisted by on-line.
Har du søgt Frost og Brandi i Norge , derudover ville det være lettere hvis Anders hed Feks.Christensen Frost.
held og lykke
Senta

Kommentar
Fra : senta

Dato : 04-12-04 16:36

Prøv at stille dit ? på dk.videnskab.historie.genealogi en nyjedsgruppe fra Usenet, det kan være en kan hjælpe dig der.
senta

Kommentar
Fra : senta

Dato : 04-12-04 16:40

Det gik lidt for hurtig beklager
Prøv at stille dit ? angående frost i nyhedsgruppen på Usenet adressen er her " dk.videnskab.historie.genealogi "
senta

Kommentar
Fra : wlo

Dato : 04-12-04 16:56

Det vil jeg prøvet. Og tusinde tak for hjælpen.

Har idag været på bilblioteket og lånet bøger om det lille samfund i Klitmølle, har kun fået skimmet lidt i bøgerne, men har fundet ud af at Frost og Brandi er 2 forskellige familier, men hele det lille samfund giftede sig ind i hinanden.

Winnie

Kommentar
Fra : senta

Dato : 04-12-04 19:10
Kommentar
Fra : leerhoy

Dato : 12-12-04 20:56

Hej wlo, jeg har tidligere (for30 år siden) byttet stamtavler med Emanuel Frost som bor i Herning, tidligere Major. Det foregik igennem Henning Jensen som bor i Lyngby ved København, de er begge særdeles godt inde i Frost/Klitmøller familier. Deri forekommer Anna Marie Nielsd. Brandi og Niels Olefsen Brandi ca. 1740-1780. Prøv at kontakte de 2 førnævnte eller send mig en e-mail.venlig hilsen erling leerhøy

Kommentar
Fra : wlo

Dato : 12-12-04 21:10

Hej Erling

Tak for din henvendelse, jeg er meget interesseret men da jeg ikke kender ovennævnet, håber jeg, at ved at sende dig min e-mail adr. at det kan hjælpe.

På forhånd tak

Winnie
winnie.lober@webspeed.dk

Kommentar
Fra : vestergaard

Dato : 04-06-05 15:37

På nettet kan du finde kongelige bevillinger ved vielser og der står rigtig mange fra Vester Vandet, dette sogn var en rigtig gang indarvl.
h Vestergaard.

Kommentar
Fra : wlo

Dato : 05-06-05 10:36

Hej Vestergaard

Tak for dit svar,
Har du et evt. link til en af disse sider, kan finde mange sider på nettet med kongelige bevillinger, dog kun en vedr. Vester Vandet, men der står desværre ikke nogle Frost.

hilsen Winnie

Kommentar
Fra : vestergaard

Dato : 06-06-05 13:23

det er på kurt kermits hjemmeside jeg har fundet det.
h Dorte