/ Forside/ Interesser / Fritid / Computerspil / Spørgsmål
10  Tri 2316
World of warcraft
Fra : nytcam
Vist : 586 gange
50 point
Dato : 01-12-04 00:29

Hejsa.

Er der nogen der ved hvornår de starter betatesten i eropa...?
Jeg har kigget på deres hjemmeside men kan ikk finde en dato...
Jeg var med til at spille spillet da den amerikanske beta var åben,og savner det meget-kan næsten ikk vente længere :)

Kommentar
Fra : xyzzygy

Dato : 01-12-04 00:31

den er da igang, 2 af mine venner og masser af deres venner, ( de er nørder) spiller den.

Kommentar
Fra : zmq

Dato : 01-12-04 09:07

hey nytcam
ja som xyzzygy siger er de gået i gang med beta testen,
og de betakys man skulle bruge er alle sammen udsoglt dem der har købt en for 100kr
og så får de 100kr rabat på spillet når det udkommer...

Accepteret svar
Fra : jjhj

Modtaget 50 point
Dato : 01-12-04 09:25

man kan købe beta testen i butikkerne.. men man kan ikke spille endnu!!!!! serverne er ikke åbnet! Det bliver de sikkert her inden for de næste par dage!! Og man kan ikke en gang Pre-loade... herre ØV""!

Så det er bare at vente..

Og dem der har købt beta´en for 100 kr rabat på fuld versionen. som kommer den 29. dec. og man får de 3 første online måneder gratis....

HILSEN JJHJ (håber at det var svar nok)

Kommentar
Fra : xyzzygy

Dato : 01-12-04 09:44

men jeg nægter at spille det da der er et måndeligt gebyr på 100 kr, men hvis man køber flere måneder af gangen kan man vist komme helt ned på 75, stadig ikke noget jeg gider når man osse gir 600 for spillet

Kommentar
Fra : nytcam

Dato : 02-12-04 06:17

Nu er jeg da forvirret *S*8er den åben eller ej *S*?
For det første kan man stadig købe den betakey til 100kr i butikkerne(Zmg) men det er ligegyldig hvis man ikk ku da jeg allerede har købt en*S*

jjhj :jeps jeg ledte nemlig efter et sted jeg kunne preloade da det jo tager lang tid at hente ned.

Men xyzzygy hvad er det for nået dine venner spiller-hvis det er en beta test hvor har de så downloadet den henne(jeg vil jo meget gerne have den *S*)

hilsen lena

Kommentar
Fra : xyzzygy

Dato : 02-12-04 15:05

hmm, tja, det må jeg lige spørge mig, for, men jonas (ikke kandu bruger) hentede det et sted for 10 $, kan spørge når han kommer på msn.

Kommentar
Fra : jjhj

Dato : 02-12-04 15:40

du kan ikke preloade.. det er herre dårligt... desværre... og spillet koster kun 399.. men hvis du bytter din beta med det fulde spil når det udkommer får du 100 kr rabat.... og 3 måneders gratis medlemsskab.... og det koster kun 80 pr måned!!

JJHJ

Kommentar
Fra : xyzzygy

Dato : 02-12-04 16:48

snakkede med jonas, han siger at der ikke er flere åbne accounts til beta serverne, der var udsolgt en uge før den åbnede, desværre.

Kommentar
Fra : xyzzygy

Dato : 02-12-04 17:13

nå, nu siger han at FONA, sælger "BETA kits" med en account serial, prøv at kikke rundt.

Kommentar
Fra : nytcam

Dato : 02-12-04 17:58

xyzzygy

jeg tror han er beta tester ligesom min ven-han kan også spille wow men det jeg snakker om er hvornår beta serveren for europa starter-skulle nemlig starte snart har jeg hørt.
Jeg har beta boxen man kan købe i fona og andre steder.......

Kommentar
Fra : jjhj

Dato : 02-12-04 23:31

F U C K man!!!!.. jeg giver op.. D

u kludrer det hele rundt XYZZYGY.. Han har jo ikke en chance for at få svar hvis du hele tiden skriver JEG TROR! hvis du ikke VED det så lad vær med at svar på spørgsmålet!!!!!!!! FORSTÅET???"?!!!!??!!!

JJHJ ;-(

Kommentar
Fra : nytcam

Dato : 03-12-04 00:25

jjhj

Jeg er nu en pige :)

Har læst på deres hjemmeside at de har sendt flere beta keys ud til folk på deres email adresse men det er vist til den lukkede beta test.
Jeg kan da snart ikk vente mere *S*
Jeg har jo spillet på den amerikanske beta test og det var så mega sjovt.....

Nu må de da snart åbne the final beta test.......
Er helt vildt utålmodig....

Kommentar
Fra : xyzzygy

Dato : 03-12-04 08:14

jjhj

jeg har ikke sagt noget om TROR, det var nytcam, men jeg er sikker på at fona sælger betakeys- men hvis nytcam har sådan en, så kan jeg ikke se problemet.

Kommentar
Fra : xyzzygy

Dato : 03-12-04 08:14

jjhj

jeg har ikke sagt noget om TROR, det var nytcam, men jeg er sikker på at fona sælger betakeys- men hvis nytcam har sådan en, så kan jeg ikke se problemet.

Kommentar
Fra : jjhj

Dato : 03-12-04 11:50

oki..

Jeg ved at man kan købe Betakey i EB games.... har selv købt en der

Og i den pakke er der en key, (ikke så underligt) en lille manual og en cd med WOW soundtrack....

jjhj

Kommentar
Fra : nytcam

Dato : 03-12-04 22:42

Tjaaa jeg må jo bare vente til de engang annoncere at the final beta test er åben på deres hjemmeside,og den skulle visrt åbne her i december-det håber jeg da.
Nyt spørgsmål... Når man laver en carecter til the final bate test kan man så få den med i den endelige spil som kommer til januar...?(spøger fordi da jeg spilllede på den amerikanske beta test havde jeg brugt lang tid på en carecter som nu er væk)

Kommentar
Fra : jjhj

Dato : 04-12-04 01:25

det er faktisst et godt spørgsmål.. ved det faktisk ikke...

Hvis du håber på svar så prøv at state en ny tråd!

Og hvis du har fået svar på dette, så husk lige at give point!!!

JJHJ

Godkendelse af svar
Fra : nytcam

Dato : 06-12-04 05:30

Tak for svaret jjhj.