/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
hjælp til nokia 6610i.
Fra : klink34
Vist : 430 gange
100 point
Dato : 30-11-04 22:39

jeg har lige købt en nokia 6610i men det hele står på engelsk i telefonen,jeg har været inde i ændring af sprog,men der står der ikke dansk,kun tysk engelsk,spansk osv.nogen der kan hjælpe mig med hvordan jeg får ændret det til dansk.
venlig hilsen karin

Kommentar
Fra : rotw

Dato : 30-11-04 22:49
Kommentar
Fra : bigdane_dk

Dato : 01-12-04 09:21

Hej Karin,

Hvor har du købt den?

For jeg har selv en 6610i der taler udemærket dansk

Evt kunne det være at nokia kan hjælpe dig med at lægge sprogfiler ned i den?

Mvh
BigDane_dk

Kommentar
Fra : Better_Performance

Dato : 01-12-04 09:34

HVis den er købt i udlandet er det ikke sikkert der er danks installeret i den, så må du til nærmeste Nokia Service og få den opdateret

Kommentar
Fra : klink34

Dato : 01-12-04 09:36

hejsa.
jeg har købt den ved fona med sonofon kvantum abonnement,og det er da møg irreterende,jeg prøver lige at kontakte sonofon.
tak fordi da gad hjælpe.

mvh karin

Kommentar
Fra : bigdane_dk

Dato : 01-12-04 09:48

Heps,

Ellers prøv at ringe til Nokia Dk, de plejer nu at være ganske flinke til at hjælpe

Mvh
BigDane_dk

Kommentar
Fra : Better_Performance

Dato : 01-12-04 10:18

Så er der tale om en fejl, den SKAL indeholde dansk software, og Fona må klare den for dig

Kommentar
Fra : rotw

Dato : 01-12-04 11:35

tag og meld din mobiltlf. http://www.nokia.dk/phones/clubnokia/join.php og få "ekste service" det er gratis