/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
Statetrooper
Fra : sweetlife.dk
Vist : 254 gange
10 point
Dato : 30-11-04 19:41

Er der nogen der kender dette udemærkede band - Statetrooper - her i DK ?
www.statetrooper.co.uk

Kommentar
Fra : xyzzygy

Dato : 30-11-04 19:44

Kommentar
Fra : mboen

Dato : 30-11-04 19:46

Har hørt lidt om dem, men ellers ikke..

Kommentar
Fra : sweetlife.dk

Dato : 30-11-04 19:47

De vil gerne til DK og spille lidt, så er der nogen der har kontakt til et godt gig sted ?

Kommentar
Fra : mboen

Dato : 30-11-04 19:49

Det kunne man da evt. finde ud af.. Skulle vel ikke være så svært... Er det lige meget hvor i Danmark det er?

Kommentar
Fra : sweetlife.dk

Dato : 30-11-04 19:50

Aah, jeg tror at Københavner området er bedst, men der er åbent for alle muligheder.

Kommentar
Fra : mboen

Dato : 30-11-04 19:52

Jamen det må man jo prøve at finde ud af.. Er da mange steder i København eller måske Odense..

Kommentar
Fra : sweetlife.dk

Dato : 30-11-04 19:58

Korrekt, men vi har brug for lidt kontakter og klubber der måske er interesserede. Er der bid er det jo ikke umuligt at der kan falde lidt cd'ere og koncertbilletter af ....
De spiller melodisk heavy rock og forsangeren Gary Barden er kendt fra Michael Schenker Group, trommeslageren og bassisten er fra Sweet så det er nogle garvede folk. De har et stort publikum i Japan og Østen, men lille Danmark mangler ligesom.
Der er iøvrigt et par promo videoklip på websitet.

Kommentar
Fra : mboen

Dato : 30-11-04 20:00

Fra Sweet, så må det være værd at høre på... Sweet var jo kanon..

Kommentar
Fra : sweetlife.dk

Dato : 30-11-04 20:18

Bingo, Sweet var kanon og er det stadigvæk - bare se her : www.sweetlife.dk !

Kommentar
Fra : sweetlife.dk

Dato : 30-11-04 20:54

Hvis nogen har kontakter eller lignende, så send blot en mail til mail@sweetlife.dk
Takker og bukker !

Kommentar
Fra : sweetlife.dk

Dato : 05-03-06 18:56

Og så lykkedes det at få Statetrooper til dk, kig bare på www.statetrooper.co.uk