/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Til Trinethk
Fra : posedamen
Vist : 474 gange
50 point
Dato : 30-11-04 18:58

Hej Trinethk

Et rengørinsmiddel der fjerne
stil glassende på et hviskestykke eller anden stof i skabet
Jeg tror det kan være svært at føgle sig som kvinde, hvis man aldri oplever at få bryster
Det pogram hedder
men når du har indstaleret pogramet, og skriver til den ande, så skal du skrive
Jeg har enu ikke fået det til at virke hos mig
Det pogram hedder messenger disco

Ovnst. er bare en promille af dine indlæg.

Vil du ikke være sød at skrive i dine indlæg i word eller lign. Så du undgår de værste stavefejl.*s*

For ellers kommer arne.jakobsen efter dig med ordene f.eks….
http://www.kandu.dk/dk/tip/9481
Hvis kamillethe også hjælper mod tastatur-blindhed synes jeg da at du skal drikke noget mere af det. Du skriver 6 ord, og det lykkes dig kun at stave ét rigtigt.

Det vil du jo nok ikke være så glad for.

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 30-11-04 19:08

Goddag posedame. Velkommen vil jeg ikke byde dig for du har jo allerede afsløret din vante gang på Kandu, og hvis Trinethk ikke gider svare dig forstår jeg det godt for det burde være en menneskeret, at lave stavefejl.

Kommentar
Fra : Trinethk

Dato : 30-11-04 19:10

Punkt 1 Du har fattet hvad jeg skrev, hvad er så problemet ?
Punkt 2 nej,, jeg hverken gider eller har tid til at skrive og rette mine kandu indlæg inden jeg poster. (så vigti er kandu sgu ikke for mig)
Punkt 3 jeg er hammer kold i røven over om arne skulle komme efter mig eller ej.
Punkt 4 hvis du er så højt på strå at mine stavefejl kan havde betydning for dig, så lad venligst være med at læse mine indlæg.
Punkt 5 du må virkelig havde et sølle liv, at du gider at side og finde mine stave fejl, og lave et indlæg om det.

(hver dag bliver jeg mere og mere rystet over kandu, da jeg startede herinde troed jeg egenligt at det var et sted for alm voksne menesker)

How fucking cares om jeg laver stave fejl ?

Kommentar
Fra : Trinethk

Dato : 30-11-04 19:13

Tak BjarneD rat at se at her aligevel er nogle fornuftige mensker :)

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 30-11-04 19:18

Dem er der såmænd mange af, Trinetk, De larmer bare ikke så meget allesammen.

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 30-11-04 19:21

Jeg vil gerne have lov til at rose Trine for hendes fremragende vittighed tidligere idag.

Kommentar
Fra : Trinethk

Dato : 30-11-04 19:22

og kære posedame
Du er måske så svag at du sidder og ryster i bukserne over arne.jackobsen ?
faktisk har jeg talt en del med ham, og det skal lige siges at jeg på intet tidspunkt har oplevet noget..... ??!! ja hvor vil du hen ???
Så syntes ærligt talt at du istedet skulle tage og se lidt på dig selv som meneske.
Husk; hvis man møder mere end 10 idioter på sin vej, skal man nok prøve at kigge indda istedet !

Kommentar
Fra : Trinethk

Dato : 30-11-04 19:25

Tak creamygirl.
det var den eneste jeg kunne huske,,,, men heldigvis kunne den laves lidt om :D

Kommentar
Fra : rytmehans

Dato : 30-11-04 19:26

Tak Trine.

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 30-11-04 19:27

At andre går mere op i hvordan tingene bliver skrevet, siger mest om den person.
Jeg giver BjarneD helt ret, hvis den eneste mission man har at læse korrektur på, hvad andre skriver, så meld jeg til et dagblad eller lign.

ellebye

PS! Selvfølgelig skal der også være plads til ordblinde.

Kommentar
Fra : Trinethk

Dato : 30-11-04 19:30

rytmehans > det lagde du altså selv op til....

Kommentar
Fra : posedamen

Dato : 30-11-04 19:34

så vigti er kandu sgu ikke for mig)
aligevel
meneske
indda

FIND 4 fejl

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 30-11-04 19:39

Posedame, det er muligt, at du kan stave, men dine sociale færdigheder trænger vist til et serviceeftersyn

Kommentar
Fra : Trinethk

Dato : 30-11-04 19:43

Hør her søster lystig,
jeg har travlt på nettet, for mig gælder det om at komme ud med mit budskab.
Hvad det er pakket ind i er for mig temlig ligegyldigt.
faktisk ser jeg mine stave fejlt som en del af mig. hvis jeg GIDER kan jeg skam sagtens stave, men ser det ikke som nogle nødvendighed her i livet. Folk må meget gerne vide at jeg er ligeglad. Selv på mit arbejde staver jeg forkert, og hvis jeg opdager fjelen, gider jeg som regle ikke engang at rette den. medmindre selfølgeli at man ikke forstå hvad jeg skriver.

Spørgsmålet er ikke om man kan regne
Spørgsmålet er om man kan regne den ud

Kommentar
Fra : Trinethk

Dato : 30-11-04 19:45

serviceeftersyn ???? det må da være Total renovering :D

Kommentar
Fra : holniels

Dato : 30-11-04 19:53

Er jo en ren fornøjelse at se kandu i den gamle form med hakkelser og rettelser,er du fornøyd med deg selv Trinethk,da kan ingen ta det fra deg,du lar jo bare posedamen løbe igennem markuleringsmaskinen,den klarer en sånn på sekunder jo

Kommentar
Fra : posedamen

Dato : 30-11-04 19:53

Jeg ikke forstå hva du skrive.
temlig
fejlt
fjelen
selfølgeli.

Håber BjarneD vil komme og *lave* et serviceeftersyn

Kommentar
Fra : posedamen

Dato : 30-11-04 19:54

Jeg sender fluks en superlight til holniels

Accepteret svar
Fra : holniels

Modtaget 60 point
Dato : 30-11-04 19:58

Ikke prøv deg du

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 30-11-04 20:01

Posedame, jeg giver mig desværre kun af med den slags ting på computere og ældre biler og da jeg formoder, at du trods alt er af kød og blod så nytter det nok ikke noget, men jeg kan se at noget er galt uden at være specialist

Kommentar
Fra : Trinethk

Dato : 30-11-04 20:02

Posedame> Du ikke forstå hva jeg skrive ?
Nej.... Du er åbenbart så fatsvag at du skal havde hvert et ord skåret ud i pap !
Hvilket jeg ikke har tid til, men hvis du med megen tålmodighed nu prøver EN GANG TIL at læse mine indlæg, du kan evt kopi and past dem over i word og få det program til at lave stavefejlene for dig.
Så kan det være der er en minimal chance for at budskabet sætter sig ind i din knold !
Og nu gider jeg ikke lege mere med dig for idag.
Hygge

Kommentar
Fra : ibenboel

Dato : 30-11-04 20:02

trinethk

jeg er enig i, at det er budskabet, der gælder, men jeg syntes det er lidt arrogant at skrive, at du også på dit arbejde er ligeglad. Der er det jo ikke kun dig det drejer sig om, men firmaets image. OK hvis du er selvstændig. Sikken en festsang det kunne blive

helsen far maj

Kommentar
Fra : olepost

Dato : 30-11-04 20:07

Man siger og skriver af og til mere i arrigskab end man egentlig mener,men POSEDAME ,du er da til at krumme tæer over,du har ligeså meget tæft som en flodhest i en porcelænsbutik

Kommentar
Fra : TheRipley

Dato : 30-11-04 20:07

Trinethk:

Fortsæt med at skrive, det vil til en hver tid være indholdet, der betyder noget. Om om man så har en stave- eller tastefejl, who cares, det render vi alle sammen ind i her

Hilsen Ripley

Kommentar
Fra : TheRipley

Dato : 30-11-04 20:10

-Og Posedame, der er dommere nok på Kandu,

Du kan få mange gode svar på spørgsmål, og du kan burde Smalltalk til ren afslapning, så nyd det

Hilsen Ripley

Kommentar
Fra : posedamen

Dato : 30-11-04 20:11

ibenboel

BjarneD kunne nu godt bruge en mand som dig til at kigge på det inderste i min PC'er.

Trinethk STOP nu med at udstille dine svagheder og mangler.

Kommentar
Fra : olepost

Dato : 30-11-04 20:14

Du hedder ikke ARNE,vel?

Kommentar
Fra : posedamen

Dato : 30-11-04 20:18

The Ripley jeg kan jo ikke forstå hvad det er trinemangefejl mener, det var derfor jeg meget høflig spurgte hende, om hun ikke vil skrive sine indlæg i et word dokument, men det tog hun åbenbart ilde op.
Vent til arne blir ædru. og han ser alle hendes grammatiske fejl.

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 30-11-04 20:19

Skal man le eller græde

Kommentar
Fra : posedamen

Dato : 30-11-04 20:20

Olepost, nej det ved den himmelske fader jeg ikke gør.

Kommentar
Fra : posedamen

Dato : 30-11-04 20:21

Jeg forsøgte at komme med et velment råd, så jeg fjerner lige fluebenet

Kommentar
Fra : posedamen

Dato : 30-11-04 20:23

Ingen af delene BjarneD

Kommentar
Fra : Trinethk

Dato : 30-11-04 20:25

Posedame > svaghed og mangler ?? Ha ha ha Du er satmer underholdene, forhelvede da.... Jesus krist
Hvordan kan man være så dum ? (grine) Hvordan kan man være så intens fatlam ? jeg spørger bare, det er simpelthen ufatteligt ! Det fatter jeg ikke. Du er simpelthen den ultimative idioet. LOL
Hold kæft jeg skal tænke lagt tilbage i mit liv,,, hehe,,, for at komme i tanke om en der,,, tihi,,, bare minder om dig ! Jamen vi er tilbage i 3 klasse eller måske før ?!
For Fuck Sake

Kommentar
Fra : TheRipley

Dato : 30-11-04 20:40

Trinethk:

Med al forbehold og forståelse for, at du føler dig forurettet, ja men så vil jeg holde fast i det jeg skrev til dig tidligere:

Det er indholdet i det man skriver, der betyder noget

Så for mig er det ikke et spørgsmål om stavefejl eller ej, og uenighed er helt OK, men hvordan man tiltaler hinanden, det synes jeg så til gengæld er ret vigtigt

Hilsen Ripley

Kommentar
Fra : posedamen

Dato : 30-11-04 20:50

TheRipley du rammer vist et ømt punkt mere.For Trine har jo et problem med at tiltaleformen overfor andre.
Jeg tror hun holder sig lidt for meget for sig selv så hendes formåen i omgang med andre er på laveste niveau.
Du er godt nok for sjov nu trinethk, du er jo nede på et rendestensnivau nu.
Jeg har nu lidt ondt af dig.
Nåååå men jeg skulle jo ikke kaste med mudder, jeg forsøgte med et velment råd.
Så jeg fjerner lige fluebenet

Kommentar
Fra : Trinethk

Dato : 30-11-04 20:50

TheRipley > ja det vil jeg give dig helt ret i, og tildaglig taler jeg også pænt.
Men det kan være svært at holde den gode tone når der er en der kommer med sådan nogle klamme kommentare.
Havde "spørsmålet" haft et andet indhold, havde jeg nok svaret på en anden måde.
Men det er som om posedamen bare vil starte en krig, og det er også OK, men tro ikke jeg gider side og svare pænt til en sådan, i mine øjne fuldstændig ligegyldig ting. Som kun er ren provokation.

Kommentar
Fra : Trinethk

Dato : 30-11-04 20:57

posedame, du har gjort opmærsom på at du fjener fluebenet, har du problemer med hukomelsen ? eller hvordan går det ?

Hmm... Eftersom jeg er hj.hjælper taler jeg nu nok rimlig pænt.... ellers var jeg jo nok fyret for længst.
Og tro mig, du er langt fra i nærheden af mine ømme punkter lille ven.
desuden passer jeg hver sommer en kæmpe forretning hvor jeg taler med masser af kunder, heller ikke der er mit sprog et problem.
det er kun når jeg møder ligegyldige kegler som dig, at filme knækker lidt. Hvilket jo nok har noget at gøre med at jeg er komplet ligeglad med hvordan du opfatter mig :)

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 30-11-04 21:07

Synes nu at nicket posedamen er ret så rammende. Sikke et sølle liv du må have, for egentlig er det jo en helt anden du gerne vil tilsvine, men vælger at starte med at tilsvine Trine i et forsøg på at lokke AJ herind. HVOR OPFINDSOMT!...altså

Citat
Vent til arne blir ædru. og han ser alle hendes grammatiske fejl.

DOH..http://www.gifforyou.com/adry/modelle/bmoon.gif

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 30-11-04 21:12

Måske en af dine specielle venner Creamy?

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 30-11-04 21:16

Ja Bart er en god ven

Kommentar
Fra : TheRipley

Dato : 30-11-04 21:33

Trine, forstår godt du blev provokeret, det ville jeg også være blevet.

Du kom bare til at give posedamen luft i sejlene, og det var der ingen grund til

Vil se Lotte Heise, hun siger også, hvad hun mener

Hilsen Ripley

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 30-11-04 21:38

hvad HUN mener! Hvem siger, at det er en kvinde? Det kunne være en afledningsmanøvre.

Kommentar
Fra : Trinethk

Dato : 30-11-04 21:39

Creamygirl > du har nemlig helt ret, hvilket kun gør det hele meget mere latterligt.

TheRipley> Øv jeg har ikke TV :(

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 30-11-04 21:45

Du er nu selv god til at se og kommentere stavefejl Bjarne..Faldt lige over denne
http://www.kandu.dk/dk/spg/35035

Og denne, som tydeligt illustrerer hvor der skal kigges, hvis man vil betragtes som seriøs *fniz* : http://www.kandu.dk/dk/spg/35032

Og der er flere, hvor du venligt henviser samme bruger til en psykiater

tsk tsk,

Og godnat
I er velkomne til at snakke om mig[hør]
Det er altid rart at have noget sjovt til senere brug. *S*

Kommentar
Fra : 24timer

Dato : 30-11-04 21:57

posedamen

Fjern du bare fluebenet, hvis du kan finde det før du har lukket spørgsmålet

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 30-11-04 22:04

Hvis folk skriver så, man ikke kan forstå hvad der bliver sagt, er det da muligt man kan spørge...........................ellers er det vel mest meningen som læses.
Citat
TheRipley du rammer vist et ømt punkt mere.For Trine har jo et problem med at tiltaleformen overfor andre.
Jeg tror hun holder sig lidt for meget for sig selv så hendes formåen i omgang med andre er på laveste niveau.

Men men men Pose.......der er vist lig et par fejl her. Fejl = [ ]
TheRipley[-]du rammer vist et ømt punkt [mere].[ ]For Trine har jo et problem med[,] at tiltaleformen overfor andre [hvad skal der stå her ??].
Jeg tror hun holder sig lidt for meget for sig selv[,] så hendes [formåen i] omgang med andre[,] er på laveste niveau.
Se nu har jeg så også lavet et par fejl - og dem kan posedamen så rette - tilsidst har vi så glemt hvad vi snakkede om - var det meningen ?????

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 30-11-04 22:08

Creamy, nu er Timberlake en af dine "charmerende" unge fyre, som man er nødt til at provokere for at få dem til at holde kæft, faktisk havde fyren kaldt mig ting og sager i tråde han ikke deltog i før chikanen og det til trods for at jeg ikke anede at han fandtes og det minder jo utroligt meget om dig, der generer hvem som helst når som helst.
Timberlake er et kapitel for sig og det er du også for IGEN finder du link frem. Jeg er en engel i forhold til dig, men jeg kommenterer når nogen prøver at ødelægge dette forum og det mener jeg at du gør. Jeg kan finde link frem hvor du er lige så grov som visse af de der er blevet smidt ud fra Kandu.
Du er så selvcentreret at du altid skal have det hele drejet hen på din person og da jeg tilsyneladende (kun tilsyneladende) er den eneste af dine yndlingsaversioner der er til stede skal det altså være mig der skal bruges til at sætte dig i centrum.
Slutreplikken hvor du trækker dig tilbage efter, at have fyret en salve af er så forudsigelig, at det er pinlig og så er der bare lige det, at du ikke har udrettet andet end at lave ballade på Kandu hvor jeg heldigvis har kunnet hjælpe nogle stykker.
Mon ikke du skulle holde dig til diverse chatrooms for Kandu er ikke et chatroom selv om der er mulighed for smalltalk.
Jeg vil sandelig have lov til at forsvare mig selv og når jeg opfordrer nogen til at opsøge en psykiater så er det nok fordi de har en dyssocial adfærd lige som du.

Kommentar
Fra : TheRipley

Dato : 30-11-04 22:16

BjarneD - kom ud i verden

Da jeg skrev hun mente jeg Lotte Heise - og hun er altså en "Hun".

Og Creamy, synd du ikke kunne se det, hun var meget rammende med nogen ting

Hilsen Ripley

Kommentar
Fra : TheRipley

Dato : 30-11-04 22:19

-og må lære at læse indenad - Så Trine, ked af at du ikke kunne se det

Hilsen Ripley

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 30-11-04 22:23

Ripley jeg er flov på dine vegne over, at du ikke kan se hvad f.... det er creamy laver, og hvad mener du med at komme ud i verden?
Du gør det samme som hun, gør dig til dommer over andre og fordømmer nogen der gør det samme som du. i er da vist for viderekomne.
Hvorfor skal nogen forsvare sig fordi de har forsvaret sig selv eller holdt med nogen der blev generet.
Jeg vil ikke finde mig i at blive chikaneret og samtlige gange hun hiver noget i hovedet af mig er der en forhistorie.
Her forleden var der en der erklærede at hans mål var, at genere mig så meget som muligt og en søgning viste, at vi aldrig havde haft nogen uoverenstemmelser.

Kommentar
Fra : posedamen

Dato : 30-11-04 22:25

Du sir det nu ganske rammende BjarneD
MEN jeg synes nu ellers jeg har forsøgt med små hints til pædagogmedhjælperen. Hun har det bare som Arne, hun læser kun det hun selv vil, og de har nu udvidet klubben med en hidsigprop.
Tror det bliver sjåwt på kandu nu, for nu har vi alle gjordt i båkserne.

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 30-11-04 22:29

Ripley konstaterede lige at du har samme forkærlighed for smalltalk som creamy, hvor du ganske som hende har mange besvarede spørgsmål. Hvem er det der lige skal få sig et liv? Hakketøserne eller dem der knokler for at hjælpe andre.
Jeg kan for øvrigt fortælle, at jeg aldrig er blevet skilt og stadig er gift med hende jeg sagde ja til i 1975. Gad vide hvem der er mest besværlig

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 30-11-04 22:30

Pose...., det er det med knallerten.

Kommentar
Fra : TheRipley

Dato : 30-11-04 22:30

BjarneD, Prøvede bare at joke med, at du ikke fattede at det var Lotte Heise jeg snakkede om, så slap nu af, det var ikke et forsøg på at chikanere dig.

Hvad Creamy laver, det må og kan hun selv stå til regnskab for, det kommer overhovedet ikke mig ved, jeg har skrevet mange gange at jeg anser både hende og en anden kvindelig "Kandu-bruger" for både seriøse og kompetente personer, og det behøver du ikke være enig med mig i, men jeg har altså fået gode råd af begge.

Og at jeg gør mig til dommer i den her tråd!! I forhold til hvem????

Lad være med at blive flov på mine vegne, men vær sød at læse, hvad jeg har skrevet før du svarer!!

Hilsen Ripley

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 30-11-04 22:40

Ripley, 3. linie kl. 22.16 og dine bemærkninger i en anden tråd jeg lige har siddet og læst. Søstersolidaritet, så ved du måske hvad jeg mener.
Jeg er ikke altid lige sød når nogen provokerer, men I ER for hurtige til at dømme nogen I ikke kender baggrunden.
Jeg har desværre en særdeles god hukommelse, men jeg vil ikke ret gerne bruge citater fordi tingene bestemt ikke bliver bedre af at blive gentaget, og derved kunne blive sværere at tilgive.

Jeg er klar over, at Posedamen bare vil provokere, men det ændrer ikke på, at man ikke skal genere nogen fordi de ikke kan stave, og hvem sidder ikke og får skrevet noget sludder ind imellem.

Kommentar
Fra : TheRipley

Dato : 30-11-04 22:45

Bjarne, jeg skriver jo netop, at "det er indholdet i det man skriver, der betyder noget", please læs det nu!

Det jeg skrev til Creamy 22.16 er rettet til en besked til Trine 22.19!

Jo, jeg er menneskelig, men lad da være med at overfalde mig

Hilsen Ripley

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 30-11-04 22:51

Du er tilgivet og får en undskyldning for det jeg har misforstået, men det er svært at følge med flere steder på en gang

Kommentar
Fra : TheRipley

Dato : 30-11-04 22:58

Bare i orden, vi snakkes ved

Hilsen Ripley

Kommentar
Fra : posedamen

Dato : 30-11-04 22:59

BjarneD nej det er det med NO NAME.

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 30-11-04 23:03

10 4

Godkendelse af svar
Fra : posedamen

Dato : 30-11-04 23:26

Tak for svaret holniels.Hei du.

Kommentar
Fra : posedamen

Dato : 30-11-04 23:27

snip snap snude.

Kommentar
Fra : Trinethk

Dato : 30-11-04 23:57

nu er posadamen ude

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 01-12-04 00:33

BjarneD

Der var du igen. Straks nogen bare kommer i nærheden af at sparke din røv, bli'r du straks modbydelig. Denne gang var det Creamy det gik ud over. Gå til læge Bjarne. Du er simpelthen for tyndhudet. Du synes at alle der ikke synger DIN melodi, er imod dig. Har du en Krigs/Kamp-psychose?

Jeg ved at du er min ven, dette er et forsøg på at vise dig at jeg også er DIN ven. Som du sagde til mig tidligere på året. Lad være med at lade dig provokere!

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 01-12-04 00:44

Og til jer alle

Posedamen alias osv..............................

har startet denne tråd, og så hjælper det ikke en SKID at fjerne fluebenet. Vi andre kan gøre det med effekt, men den der har starter tråden kan ikke. Elendige elever. Gnæg Gnæg

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 01-12-04 05:55

Bjarne, du opfører dig lige efter bogen..lol
Mon ikke linket jeg fandt taler for sig selv?!

Citat
Fra : BjarneD Dato : 07-03-04 23:27

Timberlake hvis du generer seriøse brugere får du det svært, mon ikke statistikken taler for sig selv ;o)

Kom igen Bjarne! - er der nogen der er selvcentreret,
så er det eddermane mig DIG

Uhh... den kære Timberlake skulle lige sættes på plads her i kanduverdenen.
Herre Jemeni, hvor er du dog forudsigelig - og du fortsætter med at kommentere andres (denne gang Ripley) besvarede spørgsmål i kategorien smalltalk...tsk tsk, how low can you go..

Igår gjorde du minsandten også en bruger opmærksom på, at du IKKE har brug for at stille spørgsmål, læse svar og tips - du er her simpelthen for at berige vi andre med din utrolige viden - og for lige at få en form for tilfredsstillelse, så hopper du på en smalltalk fra tid til anden, selvom du gentagne gange har berettet, at du afskyr denne kategori. Det er sgi da hylende morsomt! Kandu har et hav af emnegrupper - og der er ingen tvang til at abbonere på dem alle, men det er svært ikke også Bjarne?!

Nu tror jeg efterhånden det er sån´ ca 10 gang, at du fremturer med, at du kan finde links frem (egne gemte textfiler hehe) jamen, hvad venter du på?!

Citat
det minder jo utroligt meget om dig, der generer hvem som helst når som helst.

Igen, hvem andre end dig og 'veninden' har jeg generet uprovokeret?!

Morgengrineren er reddet - og jeg går sq i seng når det passer mig Bjarne. Som du ser, er vi nogle der skal tidligt op

//Creamy

Kommentar
Fra : posedamen

Dato : 01-12-04 08:23

Tillykke til BjarneD med sin hemmelige ven

Arne forklar vi andre hvad creamy laver i denne tråd ? ja udover at genere andre brugere (BjarneD), da laver hun vist ikke en dyt.

Så Arne kom du nu igang med at revse på din lille hidsigprop af en veninde.

Posedamen
der lige fjerner fluebenet

Kommentar
Fra : mulberry

Dato : 01-12-04 09:40

Hej Trine
Een ting er at du staver som en brækket arm, en anden er at du er pisseligeglad med, at andre skal kløjse sig igennem dine budskaber for at forstå, hvad det er du siger, - en tredje, at du ikke har en døjt humor når posedame gør dig opmærksom på det på en sjov måde. Så for det fjerde bliver det nok værrer endnu, ik?
Det minder mig om Bjarne, der mener, at de oprigtige velmenende svar der gives fra mig og andre til en spørger, som han ikke er enig i er lig med provokerende, og det giver ham så yderligere ret til at kalder den der svarer selvretfærdig, subjektiv, uvidende, provokerende og det der er meget værre.
At begynde at fortælle ham, at han træder ved siden af og at han kunne deltage i tråden uden at sable de andre svarere i ryggen og isteden komme med sit eget bud på et svar til spørger får først rigtig hans blod i kog.

Kommentar
Fra : posedamen

Dato : 01-12-04 10:33

LOL Mulberry, nu kommer den hidsige efter dig også.

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 01-12-04 16:53

Wow, der er nok gået svamp i posen...føj da!!

I øvrigt er dit spørgsmål her på ingen måde, hverken velmenende eller venligt. Det stinker derimod af ondskab mod både Trine og AJ – og var kun oprettet for at se om du var i stand til at drive enten den ene eller anden ud af fatning. Tråden igennem kommenterer du kontinuerligt Trines stavefejl - og taler om AJ's snarlige opståen fra alkoholens rus....Du er gennemgående led og ond

Bjarne kan for resten mange flere tiltaleformer end dem Mulberry har kendskab til.
Her blot et lille udpluk:

Psykovits, psykopat, embecil, encellede væsen, liderkarl, google idiot, selvbestaltede SA folk, støvleslikker, selvhævdende grovbolle, flødeagtigegås, åndsamøbe, osv osv osv osv
Men det er sikkert ok - han er jo en SERIØS bruger - og derfor ikke underlagt hans egne regler om korrekt sprogbrug……phew, mon han kan være her?!

Og Bjarne (du kigger sikkert stadig med )
FIND nu de textfiler, hvor jeg skriver lignende gloser – hvis du kan

Kommentar
Fra : holniels

Dato : 01-12-04 19:30

Selv hei posedamen og skåll du

Kommentar
Fra : dova.

Dato : 07-12-04 20:57

Avs avs BjarneD - Den er ikke så god hva???

Som Creamygirl skrev kan nedenstående hykleri ses her http://www.kandu.dk/dk/spg/35035 7/3 22.34

Men for tydelighedens skyld herunder citeret

Citat
Når Timberlake fraråder opgradering så må det være fordi hans viden om computere matcher hans stavning.

Vor herre bevars din hykleriske og falske snog

Og Trinethk du fortsætter bare som du plejer. Jeg er sikker på, at du ikke lader dig gå på af sådan et fjols som posedamen. Men husk, at BjarneD taler med 2 tunger -mindst