/ Forside/ Interesser / Fritid / Film / Spørgsmål
10  granner01 2400
kontakt til Ålen
Fra : decameron
Vist : 518 gange
160 point
Dato : 30-11-04 14:12

Hejsa alle sammen.
Jeg forsøger at indsnævre Peter Ålbæk jensens adresse samt evt. tlf.nr. (ikke Zentropas). Jeg ved, han bor i Herfølge - på Vordingborgvej - men hvilket husnummer?

Ville blive meget glad for seriøse henvendelser.
Knus fra Decameron

Accepteret svar
Fra : tedd

Modtaget 170 point
Dato : 30-11-04 14:31

Et brev skal nok nå frem selvom du skriver det uden husnummer!

Kommentar
Fra : ans

Dato : 30-11-04 14:58

decameron

Hvorfor respekterer du ikke bare de personer, der vil have deres privatliv i fred.

Hvis du ikke vil respektere privatlivets fred og du mener og tror på at han bor på Vordingborgvej i Herfølge, så tag til Herfølge og gå en tur op og ned af gaden.

Kommentar
Fra : fh1dk

Dato : 30-11-04 14:59

til tedd, jeg tror på Vordingborgvej vil det være en meget god ide med et husnummer, Vordingborgvejen er lidt lang.....

Kommentar
Fra : dova

Dato : 30-11-04 15:20

tilslutter mig ans' kommentar, og forøvrigt vil det være en overtrædelse af persondataloven hvis nogen skriver mandens privatadresse på nettet uden hans skriftlige tilladelse.

Hvad skal du også bruge den til, kontakt ham da via Zentropa.

mvh dova

Kommentar
Fra : decameron

Dato : 30-11-04 15:28

Jeg vil gerne understrege, at det ikke handler om at genere privatlivets fred - vil bare ikke drukne i alle de henvendelser fra andre manuskriptforfattere, der vælter ind hos Zentropa - men det er da muligt, jeg bliver nødt til at spadsere en tur på Vordingborgvej ...

Kommentar
Fra : jakjoe

Dato : 30-11-04 15:45

Mon ikke >tedd< rammer rigtigt.
Post Danmark skal nok finde ham, selvom der mangler husnummer.
Skriv afsender på dit brev, så er der da en vis sikkerhed for at det ikke går helt tabt.

mvh
jakjoe

Kommentar
Fra : dbl

Dato : 30-11-04 16:51

Post Danmark har ingen pligt til at bringe et brev ud hvor der ikke er noget husnummer på. Det kan meget vel komme retur men (utilstrækkelig adresse).
Men jeg kan også fortælle at Vordingborgvej med postnr. 4681 Herfølge ikke er så lang som fh1dk skriver.

Mvh.
d.buus

Kommentar
Fra : jakjoe

Dato : 30-11-04 17:04

dbl> Mon ikke beløbet for at forsøge uden husnummer er lavere, end omkostnigerne til reperation af et par slidte sko, efter en vandring op og ned af Vordingborgvej i Herfølge.

mvh
jakjoe

Kommentar
Fra : dbl

Dato : 30-11-04 18:36

Enig jakjoe, men det kunne jo også gøres i bare tæer. (Nu er tråden vis kommet på vildspor)
Så decameron, der er vist ikke andet for at enten prøve lykken med Post Danmark, eller gå en "lille" tur.
For som dova skriver:
Citat
og forøvrigt vil det være en overtrædelse af persondataloven hvis nogen skriver mandens privatadresse på nettet uden hans skriftlige tilladelse.

Så du finder nok ikke hans adresse her.

Mvh.
d.Buus
www.dbuus.dk

PS! Ved at han også er Herfølge Boldklub supporter, men er ikke sikker på hvor tit han se hjemmekampe på Herfølge stadion. Men mød op (med en kikkert) til hver kamp Herfølge spiller hjemme, og måske er du heldig at se ham.

Godkendelse af svar
Fra : decameron

Dato : 30-11-04 19:09

Tak for svaret tedd.
Tror ikke, jeg kommer svaret nærmere end dit - er sikkert rigtigt, at det vil være en overtrædelse af loven, hvis man offentliggør den fulde adresse uden hans tilladelse.

Kommentar
Fra : decameron

Dato : 30-11-04 19:11

Jeg vil gerne takke for alle svar - også de lidt useriøse, for hvorfor f...... skal det være så surt?!

Kommentar
Fra : ans

Dato : 30-11-04 19:40

Ja hvorfor skal det være så surt? Og hvorfor gøre livet surt for andre?

Peter Aalbæk Jensen ønsker ikke at hans adresse offentliggøres. Respekter dette.

Kommentar
Fra : decameron

Dato : 30-11-04 20:38

til ans
Hvorfor fanden er du så sur? Har vel respekteret det, efter som jeg har lukket spørgsmålet!

Kommentar
Fra : IceCap

Dato : 01-12-04 04:16

JakJoe havde efter mit synspunkt et bedre svar!