/ Forside/ Interesser / Fritid / Computerspil / Spørgsmål
10  Tri 2316
Nostalgi og konsolspil!
Fra : ST_KuTaIsO
Vist : 342 gange
165 point
Dato : 29-11-04 23:19

Først vil jeg sige at jeg ér klar over at man kan downloade emulatore og ROM filer!

nu til sagen:
Man savner lidt de gode gamle spil fra da man var noget mindre, ved ikke om i ka' følge mig men sådan er det nu engang her :P.
Der skulle vel ikke være nogen som ved hvor jeg kan få fat i en Super Nintendo og nogle spil til den?
på forhånd tak!

Kommentar
Fra : Troldepuss

Dato : 30-11-04 00:34

Prøv denne her side: www.emureactor.com
Her kan du finde til nintendo, super nintendo, sega genisis og andre...
For at dette er lovligt skal du selvfølgelig huske at du stadig skal eje selv kassetten med spillet du kører.

Kommentar
Fra : tronddk

Dato : 01-12-04 13:50

spille konsolden eller bare nogle spil du skal spille på din com ?

Kommentar
Fra : filmeditor

Dato : 01-12-04 17:07

Du kan finde emulatore her: http://www.emulator-zone.com/doc.php/snes/
Du kan finde en bunke roms til super nintendo på: http://www.rom-world.com/dl.php?name=Super_Nintendo&letter=0-9
Der er vist nok også en del på: http://www.theroms.com/

Forresten så kan du finde TONSVIS af gamle pcspil på: www.The-underdogs.org ...hvis det var noget :P

Kommentar
Fra : ST_KuTaIsO

Dato : 09-12-04 20:28

Jeg er ikke intereseret i at downloade ROMS og emulatore, men derimod købe den rigtige konsol. Nogen som kan hjælpe?

Kommentar
Fra : tronddk

Dato : 09-12-04 20:47

hvor i landet bor du får har en super Nintendo med 2 spil (konsolen)

Kommentar
Fra : ST_KuTaIsO

Dato : 18-12-04 19:58

jeg bor i Nordsjælland

Kommentar
Fra : tronddk

Dato : 18-12-04 22:34

oki så kan vi ikke ingå en handel jeg bor i esbjerg

Kommentar
Fra : ST_KuTaIsO

Dato : 21-12-04 21:49

arh pis ogs' :S