/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Tips om investering
Fra : hansen9
Vist : 279 gange
1 point
Dato : 29-11-04 22:38

Når man ser det nye norske tip om investering, skal man vel ikke have gået i stråtægt skole for at finde ud af at det er fis og plat. Man bruger altså ikke alene kandu.dk til reklame, men også til at bondefange folk. Burde kandu.dk ikke slette den slags indlæg? Det glæder mig på alles vegne at se, at det tips er bedømt til 0 stjerner. Så folk hopper da heldigvis ikke på den

Accepteret svar
Fra : BjarneD

Modtaget 11 point
Dato : 29-11-04 22:41

Hej hansen9, nogen syntes at det skal være det rene pjat og ballade og det er jo svært at stoppe, og synd for dem der tager dette fora alvorligt.

Kommentar
Fra : hansen9

Dato : 29-11-04 22:43

Pjat og ballade? Fint BjarneD, jeg er sgu da mere nervøs for at nogen tager det alvorligt. Det er da fristende at tjene 1.000.000$ på no time

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 29-11-04 22:53

Joh, men vel ikke særlig realistisk. Vel!

Tag du det bare roligt, en har opfordret til at tæppebombe med tips og en anden, der allerede er godt i gang vil fortsætte så til sidst er der vel ingen der kan overkomme at læse tips overhovedet

Kommentar
Fra : rpje

Dato : 01-12-04 09:30

Masser af penge og hurtige biler i et ruf. Eksistere kun i en fribytters verden. Derfor er der også ca. 99.999 % chance for at det er en fribytter der har annonceret.

MV.
Peter Jensen

Godkendelse af svar
Fra : hansen9

Dato : 09-12-04 15:43

Tak for svaret BjarneD.