/ Forside/ Teknologi / Internet / Andet internet / Spørgsmål
10  stl_s 3378
Til Tedd
Fra : creamygirl
Vist : 311 gange
468 point
Dato : 29-11-04 20:37

Tak fordi du reddede mig fra evig forfølgelse af Aquatica Waterworld

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 29-11-04 20:43

Damemenneskernes helt....................Tedd - fra den våde verden.

Accepteret svar
Fra : tedd

Modtaget 478 point
Dato : 29-11-04 21:45

Det nu nok med en varm hund på Århus stadion, creamybabe! Men ok bare for at drille Molo!!

Nåh Fritterne i ovnen kalder og så skal jeg lige stege burgere!! Så hvis jeg ikke kommer på i morgen er jeg nok indlagt med maveforgiftning eller det der er værre!

Godkendelse af svar
Fra : creamygirl

Dato : 29-11-04 22:30

Sådan må du ikke sige Tedd. 'Ser' jeg dig ikke i morgen vil jeg jo blive vildt bekymret for dig og dit helbred

Desuden har du opnået, at jeg nu hele tiden forestiller mig Thomas med paryk. Det kan du ikke være bekendt....din nød

//Creamy

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 29-11-04 23:01

Nåeh!!! Det næsten synd! Her har du et billede af ham! Tror han vil stå godt til din lyserøde kittel/sutter, og støvsuger for ikke at forglemme pædagogbleen!
http://www.dalager.dk/photogallery.php?photo=298

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 29-11-04 23:05

Det var sq da det værste billede du kunne finde!
Men ja, mit outfitt står fint til hans grønne æhæh buksedragt?!

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 29-11-04 23:08

Næste gang AGF spiller på hjemmebane, så er det mig og ikke Laudrup Thomas går på banen med...http://www.showstars.dk/medialibrary/files/laudrup%20Thomas.jpg

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 29-11-04 23:17

Han ser godt nok ud som han kommer lige fra en spiderjagt!!

Det andet billede!! Tjah han ser godt nok forelsket ud der!

Kommentar
Fra : karanthir

Dato : 29-11-04 23:18

...

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 29-11-04 23:19

UPS! monstro han er biseksuel
Så kan det være det bliver dig der skal aflede ham, mens jeg.....øhh, overtaler Rene til at tage med på café - hvor vi fortæller hende, at han er til mænd

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 29-11-04 23:21

Ja det er rigtigt Karanthir der er noget prikken ved ham Thomas!

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 30-11-04 00:09

Og det da tydeligt at se han har paryk der!! Hans hår er meget længere!

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 30-11-04 00:12

Hold nu op Tedd. Jeg havde næsten fortrængt parykken

Sov godt

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 30-11-04 00:13

Hmm? Månedens præmie ligner grangiveligt den præmie jeg aldrig har fået!

Ok Creamybabe drøm sødt om et eller andet

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 30-11-04 00:15

FUCK! Har du virkelig ikke fået din præmie endnu?! Det er vildt dårligt
Ok, jeg drømmer.....Om et eller andet

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 30-11-04 00:16

sødt

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 30-11-04 00:17

Næh! De sendte den til min adresse i Århus, selvom jeg havde skrevet de lige skulle kontakte mig!! Posten sendte den så tilbage til Kandu, og nu udlover de den på ny!!!

Nå men det kan selvfølig være jeg vinder den igen