/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
"add or remove programs" MENU
Fra : Limestone
Vist : 345 gange
40 point
Dato : 06-08-02 23:10

Hvad gør man? Jeg er desværre kommet til at slette et program manuelt og ikke igennem min "add or remove programs" MENU.
Problemet er at programmet stadig er registreret som værende installeret.

(prøver man at afinstallere det får man, logisk nok, et svar hvori der indgår at den ikke kunne finde 'Uninst.isu'.)

Hvordan fjerner jeg titlen på programmet fra "add or remove programs" MENUEN ??? (i XP Prof.)

Limestone (Thomas)

Kommentar
Fra : summer

Dato : 06-08-02 23:21

Kan du ikke finde programoplysningerne i Registry og slette dem der?
mvh
summer

Accepteret svar
Fra : zonker

Modtaget 50 point
Dato : 06-08-02 23:34

hent jv16 power tools her :

http://www.webattack.com/download/dljv16.shtml

det er gratis og kan løse dit problem

Kommentar
Fra : kaasgaard

Dato : 06-08-02 23:37

Hep,

Du kan bruge følgende program http://www.toniarts.com/ecleane.htm

Det scanner din registreringsdatabase igennem og giver dig mulighed for at fjerne de poster der er ugyldige. Der med forsvinder dit problem også :)

Desuden giver programmet mange andre lækre muligheder.

Håber det hjælper.

// Martin

Kommentar
Fra : zonker

Dato : 06-08-02 23:41

glemte lige en ting

i programmet trykker du på registry tool
i næste menu skal du have fat i Uninstall Menu
marker programmet i højre ramme, ved at sætte et hak i firkanten til venstre for det program der skal slettes.
klik derefter på remove og close så er det fjernet fra "add og remove programs" menuen.