/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Stone's KopiKontrol
Fra : BerndJ
Vist : 487 gange
50 point
Dato : 29-11-04 19:47

Har lige downloaded "Stone's KopiKontrol". Det ser da ganske fint ud ... men ... hvad kan "Stone's KopiKontrol" som jeg ikke kan ved at åben 2 x Stifinder og flytte filer / mapper fundt med musen??

Kommentar
Fra : nuber2

Dato : 29-11-04 19:57

Den kan tihvertifalds markere filer i flere dir samtidig....
Det er en meget prakrisk ting at man kan bladre et helt drev eller flere igennem og vælge filer på tværs af mapperne inden man sætter den store kopiering i gang. Og går i seng.
Jeg har aldrig prøvet programmet, men jeg har prøvet en stifinder eller 2 - der findes næsten ikke dårligere redskaber til kopiopgaver.

Accepteret svar
Fra : BjarneD

Modtaget 50 point
Dato : 29-11-04 21:35

Jeg anvender programmet lejlighedsvis og en af de ting du kan gøre er at oprette en sti til backup for eksempel af din mail mappe så den kan kopieres med et enkelt klik i programmet.
Der komprimeres ikke så det er bare ren komfort.

Godkendelse af svar
Fra : BerndJ

Dato : 30-11-04 07:26

Tak for svaret BjarneD.