/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
FOXDA MP3-afspiller 6602
Fra : JacobS.
Vist : 587 gange
20 point
Dato : 29-11-04 18:15

Hej med jer.

Nu er det jo jul, og jeg har overvejet at ønske mig en mp3-afspiller. grunden er at jeg har en diskman fra sony (1200 kr) men jeg synes bare at den er træls at skulle have i lommen! den er normal diskman størrelse! Så jeg har tænkt på en mp3 afspiller! Det er den her: http://www.dvdpriser.dk/Listprices.asp?ID=102013

Den har 128 mb, og til mit forbrug er det rigeligt! jeg har fået at vide at på 128 mb. kan der ligge ca. 50 sange!
Jeg kommer nok ikke til at bruge den som en mp3 afspiller men mere som, når jeg ligger en cd over på computeren og så derefter over på mp3-afspilleren!

Jeg ville bare høre om der er nogle der kender til den, har erfaringer med den osv.?
Om den er god eller dårlig (positive, negative ting)?

På forhånd tak!

JAcobS.

Accepteret svar
Fra : JDS_JEDI

Modtaget 20 point
Dato : 29-11-04 22:01

Hej JacobS
Jeg har selv samme Mp3 afspiller, dog med 512 mb, og det er en rigtig god mp3 afspiller. Den har rigtig mange plus sider, og jeg kan faktisk ikke komme i tanke om nogle negative ting. Plus sider er at den har lang køretid på et enkelt AAA batteri. Der er lys i displayet også kan den både afspiller wma filer og mp3 filer. Og som du også selv ved kan den også bruges til at overfiler fra en computer til en anden uden at skulle bruge noget program.

MVH JDS_JEDI

Kommentar
Fra : 3kp

Dato : 01-12-04 17:59

Til JDS_JEDI
Jeg overvejer selv at købe en Foxda 6602 512 Mb, men er lidt i tvivl m.h.t den indbyggede FM radio. I beskrivelsen i Fonas katalog står der: "Med FM radio funktion, der også kan optages fra" - kan du oplyse i hvilket format og hvilken opløsning (MP3, WMA, Wav) optagelsen kan gemmes i? Hvordan fungerer radiodelen - kan man programmere flere faste stationer?

M.v.h. 3kp

Kommentar
Fra : JDS_JEDI

Dato : 01-12-04 23:09

Til 3kp
Jeg ved faktisk ikke om det er muligt at optage fra radioen over på fil, og hvad fil det evt. er? Jeg bruger ikke selv radio funktionen, da jeg har rigeligt med musik med de 512 MB, og der er jo det musik som jeg gider høre...
MVH JDS_JEDI

Godkendelse af svar
Fra : JacobS.

Dato : 02-12-04 20:40

Tak for svaret JDS_JEDI.

Kommentar
Fra : WarCow

Dato : 15-12-04 00:02

Det eneste minus jeg kan komme i tanker om er at den ik har mulighed for Playlists..men ellers er den helt perfekt og jeg er meget glad for min 256mb version :)