/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Briani : Læs Hér !!!
Fra : molokyle
Vist : 385 gange
1 point
Dato : 29-11-04 17:20

Accepteret svar
Fra : briani

Modtaget 11 point
Dato : 29-11-04 17:24

Hejsa Molo

Det er nok et standardsvar og ønsketænkning fra kandu
Så det varer nok ikke længe inden de igen kommer med et ønsketip

Brian

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 29-11-04 17:29

briani -> Som jeg forstår meldingen fra kandu.dk :

Øv... vi troede vi bare sku lige, men så ... og så... altså, men så skete der.. og c# ...kan godt forstå.. men..

Se dét kalder jeg klar tale

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : briani

Dato : 29-11-04 17:34

Så for god ordens skyld.skulle vi måske lige sætte denne ind skrevet af Søren fra teamet bag kandu

Citat
Vi har helt forståelse for at brugerne bliver utålmodige og tænker at
Kandu.dk ikke holder det de lover. Vi har haft så mange problemer med at
kunne nå at gøre det nye system færdig så det har desværre trukket i lang
drag. Vi regner stærkt med at komme ud med den nye version i starten af næste år. Det nye system er lavet i C# 2.0, og denne version bliver først
released i starten af næste år, så lige så snart denne release bliver
udgivet kan vi gå i luften med det nye system.

Mvh
Brian

PS-Glæder mig allerede til det nye år
Det gjorde jeg også da jeg læste kandus tip i 2003
det må da lykkes engang,skulle jeg mene.

Godkendelse af svar
Fra : molokyle

Dato : 29-11-04 17:34

Det var bare mere fordi du måske ikke havde fulgt med briani ?

Jf. dit nylige 'tip'

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : briani

Dato : 29-11-04 17:38

Okay Molo

Jeg plejer at følge med,men overstående links og spørgsmålet fra dig af,den er smuttet

Men tippet fra kandu var nu heller ikke så godt
den gav sølle 14 point

Brian