/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Sexualitet / Spørgsmål
10  piaskov 789
Hvordan håndterere man en omskåret fyr?
Fra : giffeline
Vist : 1019 gange
200 point
Dato : 29-11-04 15:33

Jeg er lige begyndt at se en fyr, som jeg virkelig godt kan lide. Sidst jeg så ham, havde vi sex, og det var fint. Men da jeg skulle røre ved hans penis, syntes jeg at den virkede anderledes end norm. Der var næsten ikke noget forhud. Normalt plejer jeg at være god til at røre ved en fyrs penis, men her viste jeg ikke rigtig hvad jeg skulle gøre...

Mit første spørgsmål er -Er det fornærmende for en fyr hvis man spørger ham om han er omskåret?

Og mit andet spørgsmål er -Hvordan "spiller man den af" på ham?

Kommentar
Fra : Dodala

Dato : 29-11-04 15:45

spørgsmål 1 : NEJ
spørgsmål 2 : Som du gør ved alle andre

Hilsen Dodala

Accepteret svar
Fra : onkelkeld

Modtaget 210 point
Dato : 29-11-04 15:52

Jeg vel sige som dodala, men til spørgsmålet om hvordan du spiller den af på ham vil det være godt hvis i har talt om det, jeg er selv omskåret og min omskæring er ikke lavet for godt, så hvis jeg selv eller kvinden for voldsom kan jeg få revner i overgangen mellem glans og huden, og det gør pisse ondt flere dage efter, men en omskåret har sex som alle andre, og de fleste omskårede har ikke mit problem.

Kommentar
Fra : giffeline

Dato : 29-11-04 15:53

Tak for din kommentar,
men man kan vel ikke gøre det som på alle andre, når der ikke er noget forhud at trække frem og tilbage over penis-hovedet...

Kommentar
Fra : troldenesdhb

Dato : 29-11-04 15:54

Snak dog med ham, det er jo ham der har de svar du behøver.

Kommentar
Fra : Mac.C_ThE_PiMp

Dato : 29-11-04 16:05

jeg vil tro du ska bruge noget creme af en slags... ville jeg da synes bedst om... så kommer der jo nogenlunde den samme efekt som hvis han havde forhud... prøv det

Kommentar
Fra : Dodala

Dato : 29-11-04 16:05

Det er ikke forhuden som giver udløsningen

Kommentar
Fra : kaptajnkaber

Dato : 29-11-04 17:11

ellers må du stikke dyret i munden. så slipper du for creme og alt muligt andet...

Kommentar
Fra : troldenesdhb

Dato : 29-11-04 17:16

Seriøst

Snak med ham

Kommentar
Fra : macau

Dato : 29-11-04 17:43

*LOL*

Kommentar
Fra : Reset

Dato : 29-11-04 18:34

Han kan ikke være muslim, for giffeline siger, at hun virkelig godt kan lide ham.

Kommentar
Fra : macau

Dato : 30-11-04 20:47

hvis du er en rigtig dansker,så lad som om at du vil sutte den af på ham.og lige før den går "bider"du lortet af ham,så formerer han da sig ikke.

ps,gælder kun hvis han er en muslim.

Kommentar
Fra : lejy32

Dato : 01-12-04 23:24

*mere LOL*

Kommentar
Fra : clauscph

Dato : 03-12-04 20:18

det der rasitiske ydringer er da bare for meget

Kommentar
Fra : lejy32

Dato : 04-12-04 09:22

til clauscph, kan godt forstå du skriver som du gør, efter din stavning at dømme er du vist selv alternativ pigmenteret.

Kommentar
Fra : sferling

Dato : 04-12-04 14:08

Dodala - 60% af følenerverne sidder i forhuden - hvis det var som du tror, hvorfor skulle man så omskære folk.

Kommentar
Fra : villis

Dato : 05-12-04 23:00

prøv med et glidemiddel - fås på apoteket

Kommentar
Fra : Jimmyboy

Dato : 07-12-04 20:29

Hvad fanden er meningen med at komme med racistiske bemærkninger?
I er bare bange for islam.
en mand med selvtillid og en stærk personlighed ville da aldrig gå og tænke nedsættende om andre racer og religioner.
Kom over jeres angst, og lev livet istedet for. livet er dejligere hvis man er positiv.

Hvorfor er der ingen andre der brokker sig?
Havde det været jøder det gik ud over, så var hele tråden slettet med det samme, og alle havde brokket sig.

P.S. jeg er pære dansk, så drop bare det pis med alternativt pigmenteret osv.
Jeg har bare hjerne og er veludviklet mentalt.

Kommentar
Fra : troldenesdhb

Dato : 07-12-04 20:32

øhhhh, hvad med snart at lukke dette spg?????

Kommentar
Fra : lejy32

Dato : 07-12-04 21:24

Hej Jimmyboy, du skriver du har hjerne, det vil jeg nok sætte spørgsmålstegn ved hvis du ikke kan se hvor det bærer hen af med alle de invandre.
ps. er det dig selv der tror du har hjerne, eller har du hørt andre sige det?.....

Kommentar
Fra : Vismanden

Dato : 10-12-04 01:24

Lejy32... Ja der er mange indvandrere. men hvem har inviteret dem? Det er da den danske stat. De flygter fra tortur og mord for at komme herop (oveni købet inviteret), bare for at blive svinet til af møgforkælede personer der er ved at æde sig selv halvt ihjæl.
Det er sku da ikke en leg det her. Tænk hvis det var din familie der blev stillet op på en mark, og skudt ned som en hund, og din søskende blev voldtaget og tæsket halvt ihjel foran øjnene på dig. Tror du så ikke du fik lyst til at tage til et andet land? Og så skulle di oven i købet høre på at du er grim og anderledes, bare fordi hans hud er mørkere, og håret mørkere?
Magen til egoistisk og intollerant holdning er da for lav. Jeg skammer mig virkelig når jeg læser noget så flovt.
Stakkels mennesker. Skal høre på sådan noget pjat.

Kommentar
Fra : lejy32

Dato : 10-12-04 08:43

Til vismanden, det er da fint med den holdning du har, men prøv at komme med den til de danskere der har fået voldtaget deres datter af dem, og de danskere der er blevet overfaldet med kniv og er blevet invalideret på livstid, og kom så ikke med den sædvanlige man hører fra pladder hummanisterne, at sådan er danskerne også.

Jeg har ikke noget imod de invandre der er/prøver på at blive en del af det danske samfund, men der er alt for mange kriminelle blandt dem vi får ind, og de fleste er heller ikke rigtige flygtninge, de er kommet for at ydnytte det danske system, hvis du var flygtning, læs, der skulle flygte fra Danmark, ville du så ikke flygte til det nærmeste land hvor der var fred?. det gør de ikke de rejser gerne 10000 km. for at få del i kagen her.

Kommentar
Fra : macau

Dato : 10-12-04 08:47

HØRT

vi fra dansk folkeparti vi mener også,,,,,,,,

Kommentar
Fra : Tamilan

Dato : 10-12-04 14:36

til lejy32..........Du har fuldstændig ret i at der er menge kriminelle indvandrere imellem dem, men at det kun er dem der voldtager jeres søstre, døtre, mødre osv....det må du lige ta i dig selv igen....hvad vil du gøre vedde danskere der gør det...det er vist dem der gør dte mest....jeg er selv indvandrer og har overhovedet ik noget imod danskere, men at i beskylder oss for noget som ik passer er ik FAIR....
Men jeg siger stadig ik at indvandrer ik gør disse ting, men du overdriver og glemmer dnskerne helt, og det er oss kun fordi de kommer mere i medierne, at du tror det......

Og du siger at de overfalder osv.....passer oss gerne, men id e fleste tilfælde, bliver de provokeret så meget at de ik kan holde temperementet helt nede....

Okay, så håber du lærer lidt af det her, og ik bedømmer og beskylder uden grund...

Kommentar
Fra : Vismanden

Dato : 10-12-04 22:29

Ja der er mange unge frustrerede indvandrere der er kriminelle, også procentvis i forhold til danskere. Den kan man ikke benægte. Men det gør det jo heller ikke nemmere for dem at tilpasse sig og opføre sig ordentligt når de læser f.eks sådan en tråd her, eller får onde øjne i toget, eller at folk viser de er bange for dem.

macau--- vi fra danks folkeparti... det var godt du ikke skrev mere, for det er hvad dansk fokeparti i virkeligheden siger. INTET. Og hvis de gør så er det så selvmodsigende at det næsten er komisk.
Et glimrende eksempel: De vil gerne værne om danskheden. Men de vil samtidigt skære ned på støtten til kunst og kultur, der i mine øjne er indbegrebet af danskhed.
Jeg giver jer ret i at der er mange fake flygtninge. Men hvorfor bliver de så lukket ind?
Det kan de sku da så bare lade være med. Det er da dem der lukker dem ind, og dem der HAR lukket dem ind i skal være sure på.
Det er da ikke deres skyld at vi lukker dem ind.
Der må være brug for deres arbejdskraft siden de bliver lukket ind.

Godkendelse af svar
Fra : giffeline

Dato : 12-12-04 17:48

Tak for svaret onkelkeld.