/ Forside/ Interesser / Rejser / Rejser & Udflugter / Spørgsmål
10  jakjoe 1830
charterferie
Fra : invisible
Vist : 777 gange
90 point
Dato : 29-11-04 12:21

Hej der ude.

Jeg har lovet mine børn 9 & 13 at de skal ud og fly for første gang i deres liv og komme på deres livs ferie i år.
De har været med en del steder i Europa hvor vi selv har kørt og lavet lidt budget ferie ud af det.

Men i år vil jeg gerne tage dem med på en dase/dumme (de bliver fri for at skulle lære noget og se alt for mange museeumer) ferie.

Jeg vil gerne høre nogle af alle jer der ude, som har erfaringer med at tage på ferie med børn i den alder.

Kritirier til ferien er at vi skal fly og der skal være sol.

Jeg havde tænkt mig at tage til Mallorca med Tjæreborg, da her ville jeg være sikker på at få en ferie som er "gennemtestet", så man ikke ville få alt for mange skuffelser.
Tjæreborg havde jeg tænkt på af samme årsag, de er lidt dyrere men man er rimelig sikker på at der er styr på tingene og at de ikke går neden om og hjem.

Mallorca føler jeg også er et rimeligt sikkert sted, frem for Tyrkiet hvor der har været lidt terror på det sidste.

KAN DU, hjælpe med nogle gode råd ????

Accepteret svar
Fra : kpm10

Modtaget 100 point
Dato : 29-11-04 12:30

Jeg vil helt klart rejse med dem her http://www.falk-lauritsen.dk/

De er virkelig gode og billige!

Så ville jeg tage en græsk Ø f.eks Rhodos. Der kan man både dase, men der er også rigtig mange historiske ting at se på!

Kommentar
Fra : troldenesdhb

Dato : 29-11-04 12:31

det sydlige Tennerife, et kanon feriested. Ro hygge og afslapning. Samt når i alligevel ikke gider dase, så er der også noget at se.

Kommentar
Fra : troldenesdhb

Dato : 29-11-04 12:32

ps, vores ferie var med unger på 11 og 13 år, også med Falk Lauritsen

Kommentar
Fra : meldgaard

Dato : 29-11-04 15:00

Jeg har børn der er lidt yngere. Men de elsker de kanariske øer. I år tager vi for første gang med falk-lauritsen. Men jeg er helt tryg da det er et dansk selskab. De er også de billigeste. Vi har både rejst med Spies, Tjæreborg og Star Tour. Men min mening er at de er for store og for pengefikseret. Nu skal jeg afsted på lørdag i 14 dage til Tenerife. Lige nu er der ca. 25 grader. Der er meget at se og prøve. Bla. er der et stort vandland med en rutchebane hvor man kommer op på 60 km/t. Var det ikke noget for børnene? Men held og lykke.

Kommentar
Fra : Guild

Dato : 05-12-04 15:18

Tæng på: Bali
Her er et par shorts og T-shirt beklædningen den 24. december.
/PG

Godkendelse af svar
Fra : invisible

Dato : 07-12-04 14:43

Vi har valgt en tur til Egypten med Tjæreborg.
Faktisk så er prisen fuldstændig ens for de fleste selskaber, når alt kommer til alt.
Det er jo en jungle uden lige at finde de rigtige rabatter m.m.

Men tak for jeres svar