/ Forside/ Teknologi / Hardware / Grafikkort / Spørgsmål
10  transor 1240
outlook problem
Fra : hanema
Vist : 487 gange
40 point
Dato : 06-08-02 22:29

Jeg har på mystisk mode fået slette mit outlook som skal stå i exploren når man højre klikker på explore på skrivebordet og derefter vælger egenskaber og derefter fanebladet programmer og under e-mail mangler at der skulle stå outlook express hvad gør jeg

Kommentar
Fra : e.p.

Dato : 06-08-02 22:37

Du kunne starte med at kigge her: http://www.kandu.dk/dk/tip/1896

Kommentar
Fra : heroine

Dato : 06-08-02 22:41

Hey Hanema,

Hvor er det du mener, at du er kommet til at slette det?
Under iconet "Internet Explore" eller hvor?
Sorry, sikkert mig der er lidt fatsvag :P

//hero|ne

Kommentar
Fra : e.p.

Dato : 06-08-02 23:01

mit link til http://www.kandu.dk/dk/tip/1896 skal forståes sådan at du gerne må skrive om du bruger win 95,98,me,2000, eller måske xp
hvilken version explorer har du
osv osv....iøvrigt er det lidt svært at forstå hvad du mener (hvorfor skal der stå outlook express under egenskaber)

Accepteret svar
Fra : zonker

Modtaget 50 point
Dato : 06-08-02 23:19

Start med at åbne stifinderen.
klik på funktioner ->mappeindstillinger
I den boks som kommer frem klikker du på fanen filtyper.
Nede under registrerede filtyper finder du den linie som hedder URL:MailTo-protokol, marker denne og tryk på avanceret i nederste højre hjørne.
I den næste boks 'rediger filtype' trykker du på knappen rediger, du er nu i en boks som hedder 'rediger handlingen for filtypen URL:MailTo-protokol'
i feltet 'program der udfører handling' indsætter du følgende tekst :

"C:\Programmer\Outlook Express\msimn.exe"

husk at " skal med.

i program skriver du : msimn

husk at sætte et hak i DDE.

i feltet handling skriver du open.

Klik dig derefter tilbage igennem menuerne ved at klikke på ok indtil du er ude i stifinderen, nu burde dit postprogram virke

Kommentar
Fra : strarup

Dato : 07-08-02 03:18

Hej Hanema,

jeg er ikke helt sikker på om jeg har forstået det korrekt... men mener du med explore knappen "start"... hvorved du åbner vinduet med bl.a. programmer osv.?

jeg ved ikke om jeg har forstået det korrekt, da jeg synes det hele lyder lidt mystisk... umiddelbart synes jeg det lyder til at du er kommet til at slettet dit ikon med genvejen til Outlook Express... hvis det er sådan det ska' forståes... ka' du lave en ny genvej og placere den i menuen "programmer" under "start"...

det ka' du bl.a. gøre ved at åbne stifinder og gå ned i den mappe som Zonker også nævner... C:\Programmer\Outlook Express\... her skal du så højreklikke på filen msimn.exe og vælge "opret genvej"... denne genvej ska' du markere og trykke "CTRL+X" og så gå til følgende mappe... -->

hvor du ska' sætte den ind... det ka' du bl.a. gøre ved at trykke "CTRL+V"...

hvis du har Win98 er det denne mappe... -->
C:\WINDOWS\Menuen Start\Programmer
og hvis du har win 2000 eller Win Xp i denne mappe... -->
C:\Documents and Settings\All Users\Menuen Start\Programmer

hvis du gør det, har du igen dit ikon/genvej til Outlook Express i mappen "programmer" under "start"... hvis det altså var det du mente...

mvh.

Strarup

Kommentar
Fra : LEXeBus

Dato : 07-08-02 22:19

sorry, men er der altid hård konkurrence mellem jer 3??

/LEX

Husk lige at sige at det er en god idé at bruge samme version af ie og Outlook Express

Kommentar
Fra : strarup

Dato : 07-08-02 22:57

Hej Lex,

eh... næh ikke så vidt jeg ved...

mvh.

Strarup

Kommentar
Fra : e.p.

Dato : 07-08-02 23:03

?....øhh....er jeg en af "de 3"

Kommentar
Fra : strarup

Dato : 21-08-02 01:50

Hej Hanema,

eh... har du egentlig fået løst dit problem eller driller det stadigvæk?

mvh.

Strarup