/ Forside/ Teknologi / Hardware / Harddiske / Spørgsmål
10  tedd 4561
Printe et svar ud
Fra : betonjens1
Vist : 294 gange
50 point
Dato : 29-11-04 00:04

Jeg har prøvet at printe et svar ud som jeg syntes at jeg kunde få brug for senere men hver gang bliver alle svar i et spørsmål (også de dumme) udskrevet,er det ikke mugligt kun at udskrive det svar som spørger køber.
hilsen betonjens

Accepteret svar
Fra : jakjoe

Modtaget 60 point
Dato : 29-11-04 00:07

Marker svaret og kopier til et word dokument.

mvh
jakjoe

Godkendelse af svar
Fra : betonjens1

Dato : 29-11-04 00:09

Tak for svaret jakjoe.

Kommentar
Fra : jakjoe

Dato : 29-11-04 00:09

Jeg siger også tak

mvh
jakjoe

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 29-11-04 00:15

Man kan også markere (highlighte) den tekst der skal udskrives og i printeropsætningen, som kommer frem hvis man vælger Udskriv i Filer, vælger man i Sideområde >Markeret<
Lille tip på falderebet