/ Forside/ Teknologi / Internet / Hjemme sider / Spørgsmål
10  refi 3578
søger tæller
Fra : rudik
Vist : 335 gange
25 point
Dato : 28-11-04 23:10

søger en tæller jegkan sætte ind på min webside.

www.rudik.dk

men den skal kunne vise hvor mine besøgende kommer fra.

//rudik

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 28-11-04 23:31

Sådan noget her: http://www.zipstat.dk/hjaelp.shtml#detkanzipstat
Jeg behøver ikke den slags fordi min host Wannafind laver det for mig hvilket jeg så betaler lidt for (inkluderet)

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 28-11-04 23:40

Jeg bruger ZIP stat - den koster ikke noget, og er nem at bruge.

Kommentar
Fra : rudik

Dato : 29-11-04 08:50

jeg hoster hos surftown og jeg mener kun at de har en almindelig tæller. og det hjælper jo ikke rigtig noget, for det har jeg jo også i det CMS system jeg køre. som er www.php-fusion.dk

Det vigtige var at jeg skulle se hvordan folk kom ind på min webside, altså via google via jubii via en andens webside osv...

Det kunne jeg ikke finde noget om på zipstart.

?

//rudik

Accepteret svar
Fra : Guild

Modtaget 25 point
Dato : 29-11-04 09:36

På denne side finder du lidt af hvert:
http://www.dejligbjerg.dk/
/PG

Godkendelse af svar
Fra : rudik

Dato : 03-02-07 16:39

Tak for svaret Guild.