/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Til sion's tip
Fra : Franksp
Vist : 362 gange
1 point
Dato : 28-11-04 21:48

Hej sion

Jeg er 100% enig med dig.

De sidste 2-3 dage, er vi blevet overstrømmet med Tips & Tricks fra JacobS. Udelukkende med henvisning til et link, hvilket jeg ikke mener er et tip.
Hvis man har behov for at vide noget om noget, findes der mange gode søgedatabaser, som giver svar, men jeg gider ikke tælle dem op, men har fået mange
point 10 +? x = ???

Mvh
Frank

Accepteret svar
Fra : BjarneD

Modtaget 11 point
Dato : 28-11-04 21:56

Nu kommer der snart en eller anden der elsker provokatører og slår dig oven i hovedet Frank, men du kan så støtte dig til mig, der har haft fornøjelsen af at give 0 til et par af tippene fordi som du skriver det er bare link, som en gennemsnits PC bruger nemt kan finde selv.
Det var noget helt andet hvis der var tale om en smart løsning hvor linket blev anvendt som underbyggende kildeangivelse, men mere end 75 % af de tip der skrives er ikke tip, men bare en måde at få point eller opmærksomhed.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 28-11-04 21:56

Frank

Jeg er også 100% enig. Men Jacob er desværre ikke den eneste der spammer Tips, der har været andre, bl.a. en med en masse investerings-tips, der kun havde til formål at få folk til at klikke ind på hans side så han kunne blive "RIG".

Jeg skal dog sige at de fleste af Jacobs tip faktisk er anvendelige. Men han KUNNE godt sprede dem over et par dage. Om ikke for andet, så for ikke at smide andres tip alt for hurtigt ud af "Senest 25".

Så jeg vil da godt lige spørge dig Jacob. Hvorfor den hast med at sende tips?

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 28-11-04 22:01

Frank

Når du siger at Jacob's tip KUN indeholder et Link, er det ikke korrekt. Han er god til at forklare hvad linket går på, og så afslutte med linket. Jeg er enig med dig i at et tip der KUN indeholder et link, IKKE er et tip, men det gør Jacobs altså ikke.

Kommentar
Fra : Franksp

Dato : 28-11-04 22:18

Til BjarneD.
Ja, det gør der nok, "det der med, at der kommer en eller anden og slår mig oven i hovedet", men jeg har nu prøvet det så mange gange, at jeg har besluttet mig, at "bide igen" i stedet for at blive ked af det. Jeg overvejede også længe om jeg skulle støtte sion. Jeg valgte at gøde det alligevel, for jeg synes han har ret. BjarneD, jeg er MEGET GLAD for dit svar.

Til arne.jakobsen
Nej, JakobS, er ikke den eneste, der spammer, men de 2-3 dage har han været SLEM. Ja, det kan godt være han forklarer sine tips, men det er alligevel ikke TIPS i min forstand. Det er alle nogle emner han bare har søgt på en eller anden søgedatabase. Det kan vi alle gøre.

mvh
Frank

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 28-11-04 22:21

Arne dit tip til JakobS.virker da komplet unødvendigt for kan han se tippene kan han nok også regne ud hvad dette spørgsmål handler om, og med 60 tip hvor størstedelen handler om at surfe på nettet og så knalde en masse på om det man finder. Jeg kunne skrive mange tip hver dag hvis jeg ville tippe om de spændende artikler jeg finder i de nyhedsbreve jeg modtager, men men. Folk kan selv komme til taster og mus hvis de vil have let tilgængelig viden.

Kommentar
Fra : Franksp

Dato : 28-11-04 22:29

BjarneD, dine ord = mine ord

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 28-11-04 22:29

Frank

De fleste tips er jo ikke opfundet af tips-skriveren. De er læst eller hørt et eller andet sted. Det der i mine øjne gør det til et OK tip, er at det er fulgt af nogle personlige kommentarer, der forklarer hvorfor det er et godt tip. Der vil altid være nogen som har hørt/set tippet før, men der vil helt sikkert også være nogen der IKKE har. Og så har tippet sin eksistensberettigelse.

Jeg håber da ikke det var mig Bjarne mente, da han sagde: Slå oven i hovedet. Det synes jeg ikke jeg har gjort, blot deltaget i debatten.

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 28-11-04 22:32

Arne, det var ikke dig jeg tænkte på og selv om JEG syntes du vrøvler så er det jo bare MIN mening

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 28-11-04 22:37

Bjarne

Han har åbenbart ikke set denne tråd. Jeg prøvede blot at lokke ham herind. Og som du også har set i mit tip, siger jeg udtrykkeligt INGEN * TAK. Det var nemlig ikke det der var grunden til mit tip. Når jeg tidligere har lagt en besked som tip, og skrevet sådan har jeg aldrig fået point. Men lad os nu se om Jacob kommer.

I øvrigt har ham den kommercielle Seberg igen lagt et tip for at promovere sit firma. Hvem gør noget ved HAM. Jeg har gjort det én gang, men han bliver ved med at bruge Kandu som gratis reklamesøjle for sit firma???

Kommentar
Fra : Franksp

Dato : 28-11-04 22:39

Nej Arne, jeg kender BjarneD. Det var ikke dig han mente!!!! Men alligevel vil jeg ikke give dig ret. Et Tips eller TRICK's mener jeg, skal være noget vi har oplevet, et andet sted fra (ikke fra en søgedatabase) det kan være fra et DAMEBLAD, EN AVIS, ET TIDSSKRIFT eller lignende. Et sted hvor vi ikke alle mødes eller har adgang til. Det kan godt være de eksempler jeg kom med ikke er fyldestgørende, men det var eksempler.

mvh
Frank

Kommentar
Fra : Franksp

Dato : 28-11-04 22:42

Arne, skriv linket her!

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 28-11-04 22:43

Jeg er ikke uenig med dig, Arne, altså omkring det der med at promovere firmaer, men det er trods alt mindre iøjnefaldende end en hob af ligegyldige oplysninger, som også gør at færre kan få et overblik over de nyeste tip, hvilket efterhånden kan være lige meget da der sjældent er noget unikt.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 28-11-04 22:44

Bjarne

I hate You 2.

Kommentar
Fra : Franksp

Dato : 28-11-04 22:45

Ja, BjarneD, der er sgu laaaannngggtttt imellem

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 28-11-04 22:49

OK: Linket til Sebergs seneste kommercielle tip:

http://www.kandu.dk/dk/tip/9809

Og så kan I jo selv se hans profil og adfærd.

Kommentar
Fra : TheRipley

Dato : 28-11-04 22:52

Og så vil jeg prøve at give dig ret, Arne

Ikke et tip, men en reklame, men da jeg lige nu glimrer ved at have givet et ulovligt tip, vil jeg holde mig pænt i baggrunden

Gnæk Ripley

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 28-11-04 22:57

Det er da ikke noget godt tilbud han har og jeg må tilstå, at hans kommentar til Ans kunne berettige til lidt spanking.
Prøv at se her: http://www.unotel.dk/produkter/mobil.asp Jeg er ikke kunde og har ingen aktier

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 28-11-04 23:00

Ripley

Rart at du og andre hart lært ordet(lyden) GNÆK.

Giv lige et link til dit ulovlige tip, så skal vi tærske dig når vi har læst det!

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 28-11-04 23:00

Franksp og BjarneD > Jeg er helt enige med jer og mange af de tips er blevet bragt i forvejen.
Men det jeg syntes det der er værre er, at enkelte brugere har den tilbagevendende uvane at skrive til andre brugere i tips. Se det har slet intet med tips at gøre, men er ren spam.

//bentjuul

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 28-11-04 23:02

Bjarne

Du skal ikke kun se på det ene tip, men på hans profil og se alle de andre han har lagt. Det er jo det der er hele humlen i min påstand.

Kommentar
Fra : TheRipley

Dato : 28-11-04 23:05

Arne I får ingen link, for jeg har fået mine tærsk - og hvis ikke Ans havde sendt mig et link, var jeg nok blevet tærsket stadigvæk, men en uforbeholden og velment undskyldning hjælper somme tider, når den er på sin plads og det var den så her

Somme tider sender man altså noget skidt i en god tro.

Hilsen Ripley

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 28-11-04 23:07

Arne, det gjorde jeg jo også ellers havde jeg nok ikke læst bemærkningen til Ans i dit spørgsmål til ham.
Det link jeg lagde på var ikke tænkt som reklame, men bare til sammenligning af prisen fra tippet.

Kommentar
Fra : TheRipley

Dato : 28-11-04 23:08

- Og vil overveje, at gå i seng, så må I styre Kandu's regler imens, jeg er her alligevel kun for sjov, hyg jer

Hilsen Ripley

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 28-11-04 23:09

Ripley, jeg har set dit biblioteks-kopi-tip
Pyt med det for det blev jo rettet. Hvis vi var perfekte ville det jo bare være kedeligt, ikk'?

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 28-11-04 23:09

JA ja Ripley, jeg skal nok finde den alligevel.

Og Gu' gør man så. Undskyld osse herfra.

Kommentar
Fra : TheRipley

Dato : 28-11-04 23:12

BjarneD, så går jeg jo bestemt ikke under kategorien kedelig, vel?

Men hvis ikke Ans havde hjulpet, havde jeg aldrig opdaget spørgsmålet om mit tip, og så havde jeg været noget oppe at køre, nu endte det så heldigvis godt, men..........

Hilsen Ripley

Kommentar
Fra : TheRipley

Dato : 28-11-04 23:16

og Arne - ingen grund til at vi undskylder overfor hinanden
Jeg har forsvaret dig eller brokket mig over dig, men det har altid været dig selv, der lagde op til, hvad jeg skulle gøre!

Hold stilen nu

Hilsen Ripley

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 28-11-04 23:17

Når enden er go'.......................!

Kommentar
Fra : TheRipley

Dato : 28-11-04 23:27

Ja, jeg var heldig - der sad faktisk 2 mennesker og forsvarede mig meget, og Ans sendte et link til en helt anden tråd, som jeg så - da jeg loggede på for noget, der skulle have været 2 minutter - det blev lidt længere...............

Men jo, jeg ved, hvor vigtigt det er, at have nogen, der kan se ret og rimelighed på Kandu - og hvor nemt det er at blive kørt ned i en tråd, når man ikke lige er der.
Jeg er taknemlig, for dem der bakkede mig op, men det er uhyggeligt, at man kan blive hovedpeson i en tråd, uden at medvirke - derfor er jeg måske heller ikke helt vild med den her.

Så "please" vent med anklagerne, til I har fat i dem I taler om og lad dem svare for sig selv

Hilsen Ripley

Kommentar
Fra : TheRipley

Dato : 28-11-04 23:28

-og Arne, jeg ved godt, at det hedder "hovedperson" - det går bare somme tider lidt hurtigt

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 28-11-04 23:44

Ripley & Bjarne

Tak for jeres støtte, hele vejen igennem. Som sagt: I hate U22!

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 28-11-04 23:50

Ripley

Hvis hovedpersonen i denne tråd har tid til at lægge 60 tips i år 2004, burde han vel også ha' tid til at læse mit tip, der er direkte henvendt til ham, og så komme herind og deltage i snakken.

Men NEJ. Vi er nødt til at tale, ikke om eller med ham, men om folk der gør det samme som ham. Og det er så det vi har gjort.

Kommentar
Fra : TheRipley

Dato : 28-11-04 23:57

Arne jeg opgiver

Jeg skal op igen snart, det må være en legal undskyldning - men har I tænkt på, at han måske bare ser fjernsyn

Sov godt - hilsen Ripley

Kommentar
Fra : dova

Dato : 29-11-04 00:01

Det kan da en gang imellem blive for meget med alle de tip, det vil jeg da godt give Jer ret i.

Men det er jo ikke billig reklame for eget firma, og måske er der da nogen uden ret meget forstand på computere der kan bruge Jacobs tips.
Og så er han derudover et af de unge mennesker (15 år), der opfører sig pænt her på siderne.

mvh dova

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 29-11-04 00:07

Opførsel har vist ikke meget med alderen at gøre, og det er ikke første gang at nogen gør Jacob opmærksom på det med de mange tip og han har lavet mange.
Hans "geniale" tip om et registreringsværktøj er jo heller ikke noget specielt med den engelske kopiering.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 29-11-04 00:24

Jeg indrømmer med det samme "Jeg har ikke læst hele tråden"

Hej TheRipley

Det glæder mig at du stadig er her

Samtidig kan jeg se, at ikke alle brugere har fundet ud af, hvad tip skal bruges til.

Hilsen ans

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 29-11-04 00:36

Hej ans

Det gør ikke noget at du ikke har læst hele tråden, så længe din eneste bemærkning er et HEJ til Ripley.

Men når du tilføjer at du kan se, at ikke alle brugere har fundet ud af hvad tip skal bruges til, så blander du dig i selve trådens indhold. Og så må du altså forklare hvad du mener med det. Ellers står vi andre jo blot måbende tilbage!!!

Jeg ved godt at spørgsmålet er stillet i Smalltalk, men det er stadigt seriøst.

Take U 2gether.

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 29-11-04 00:39

Arne, hvis du er til en generalforsamling eller andre møder, foreslår du så altid dig selv som ordstyrer?

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 29-11-04 00:41

Kommentar
Fra : ans

Dato : 29-11-04 00:45

arne.jakobsen

Der vil altid være nogle, der står måbende tilbage.

Har du aldrig tænkt over det?

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 29-11-04 00:47

Du har vist fat i en pointe der, Ans.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 29-11-04 00:49

Bjarne

Nej, det gør de andre.

ans

KANDU ikke forklare hvad du mener, eller regner du med at alle kan gætte dine tanker?

bentjuul

Selv og Gnæk

Kommentar
Fra : ans

Dato : 29-11-04 00:49

Nu har jeg lige set, at det er Franksp, der har stillet spørgsmålet i denne tråd.

Og så svarer jeg dig arne.jakobsen.

Undskyld Franksp, nu ved jeg at dette er din tråd, som arne.jakobsen ikke kan råde over.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 29-11-04 00:52

Bjarne

Hvis du er så dygtig/Klog, KANDU måske fortælle hvad ans mener. Nu da hun åbenbart ikke selv er i stand til det?

Kommentar
Fra : ans

Dato : 29-11-04 00:53

arne.jakobsen

Jeg regner ikke med at alle skal kunne gætte, hvad jeg mener gnæk gnæk

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 29-11-04 00:58

Viden gør stærk! Arne!

Når du bliver foreslået som ordstyrer skyldes det nok, at det er det nemmeste fordi du ikke kan sidde ned og tie (lytte).

Kommentar
Fra : dova

Dato : 29-11-04 01:01

gnæG gnæG

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 29-11-04 01:02

ans

Jeg ved at det er Frank's tråd. Det har jeg vidst hele tiden. Jeg har nemlig læst tråden. Og vel kan jeg da ej råde over tråden, men det betyder altså ikke, at jeg ikke kan råde dig; når du så åbenlyst har brug for råd.

Dine bemærkninger skal jo helst forståes af alle trådens deltagere. Derfor bør du også forklare hvad du mener, i stedet for blot at komme med hentydninger.

Som mange andre, synes jeg også at du er en sød pige, men du er sommetider lidt for ungdummelig at læse!!

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 29-11-04 01:04

Bjarne

Det kunne du altså ikke?

dova

Du har også lært et nyt ord for nyligt kanjeg se.

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 29-11-04 01:09

Jeg besvarer rigtige spørgsmål, Arne! Ikke tid til at lege lige nu!

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 29-11-04 01:12

OK Bjarne. Det er også det vigtigste.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 29-11-04 01:13

Det kan være svært at få alle deltagende i en tråd til at forstå, hvad jeg mener.
Hmmmm, jeg troede det var voksne mennesker, der deltog, der var kloge tænkende.

Kommentar
Fra : dova

Dato : 29-11-04 01:15

Nej BjarneD
Det er nu ikke et jeg lige har lært, men igen et af dem hvor der bliver taget fejl af om der skal g-er eller k-er i midten.

Et andet eksempel er "kigge" hvor det efterhånden er blevet legalt at skrive "kikke", sikkert fordi folk ikke kunne finde ud af det, men sådan er det ikke (endnu) med at gnægge som for øvrigt betyder at vrinske i følge Nudansk ordbog.

mvh dova

Ps: Er det ikke rigtigt nok ans?

Kommentar
Fra : ans

Dato : 29-11-04 01:17

arne.jakobsen

Hvis du ikke forstår mine "hentydninger", ja så kan jeg ikke hjælpe.

dova har ikke lært et nyt ord, hun har bare lært at stave det rigtigt

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 29-11-04 01:18

???????????????

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 29-11-04 01:21

Hva' hulen Dova, nu dukker mit navn op, helt ude af kontekst?

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 29-11-04 01:25

ans

Hvis du ikke forsøger at fortælle folk hvad du mener, så ER det da svært. Det har du helt ret i. Din indledende bemærkning i denne tråd:
Citat
Fra : ans Dato : 29-11-04 00:24

Jeg indrømmer med det samme "Jeg har ikke læst hele tråden"

Hej TheRipley

Det glæder mig at du stadig er her

Samtidig kan jeg se, at ikke alle brugere har fundet ud af, hvad tip skal bruges til.

Hilsen ans

fortæller jo intet om hvad du mener et tip skal bruges til. Og det er jo faktisk det denne tråd handler om.

Bjarne holder med dig, selvom han heller ikke har fattet hvad du mener. Og dova bruger det seneste ord jeg har lært hende til at holde med dig, selv om heller ikke hun gider at fortælle hvad du mener.

Når du ved hvad du mener, og Bjarne og dova, hvorfor skal det så være en hemmelighed for alle de andre deltagere i denne tråd???

Kommentar
Fra : dova

Dato : 29-11-04 01:27

Ups BjarneD
Det var en smutter. Sorry.
Tror jeg lige i farten tog fejl af, at dit navn var overskrift i den kommentar hvor det blev nævnt om jeg havde lært et nyt ord.

Mvh dova

Forkert arne, jeg har hele tiden vidst hvordan det staves, for det er jeg nemlig rigtig meget god til.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 29-11-04 01:28

arne.jakobsen

Der er ingen hemmeligheder, du er bare den eneste, der ikke forstår det, der bliver skrevet.

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 29-11-04 01:30

Arne, jeg holder da med Ans for at have lejlighed til at være imod dig for ellers brokker du dig bare over sagesløde og det kan vi ikke have og hvis jeg forstod det rigtigt så er du ekspert i at skrive beskeder som tip og det er da for lamt!

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 29-11-04 01:31

Ans > jeg har forstået dig, så der vist kun en enkelt tilbage der ikke har forstået det, jeg skrev også lidt om det i mit tidligere indlæg.

//bentjuul

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 29-11-04 01:31

dova

Det var ikke Bjarne der satte spørgsmålstegn ved din viden, eller påstod at du havde lært et nyt ord, det var mig.

I øvrigt har du ret i at det staves GNÆG. Men din ordforklaring er hentet fra Nudansk Ordbog. Og den du'r ikke til en skid, hvis man vil vide noget om gamle danske ord. Gnæg

Kommentar
Fra : ans

Dato : 29-11-04 01:32

BjarneD

Du forstod det

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 29-11-04 01:32

Dova, som om jeg går op i stavemåder. Hjernen kan måske godt, men fingrene nægter og jeg gider godt nok ikke, at lave stavekontrol på hverken mig selv eller andre. Tænk hvis jeg skulle fortvivle over Arnes stavefejl

Kommentar
Fra : dova

Dato : 29-11-04 01:40

Nej BjarneD
Det gør jeg egentlig heller ikke, og brokker mig da heller ikke til folk der laver stavefejl, det kan der jo være flere årsager til at de gør.
Men det med gnæggeriet, det var kun en opfølgning fra en tidligere tråd hvor det blev endeligt fastslået hvilken måde der var korrekt.

mvh dova

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 29-11-04 01:42

Jeg skulle bare jokke lidt rundt i det

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 29-11-04 01:51

Bent

Du sagde:
Citat
Men det jeg syntes det der er værre er, at enkelte brugere har den tilbagevendende uvane at skrive til andre brugere i tips. Se det har slet intet med tips at gøre, men er ren spam.

Kære Bent! Når nu det drejer sig om en person der aldrig har svaret på noget spørgsmål, men i løbet af 11 måneder har indlagt 60 tips. Hvordan får man så vedkommende i tale??? Med et tip. Det er åbenbart det eneste han læser og/eller interresserer sig for. Jeg skrev i mit Kontakt-tip at der ikke måtte gives point(*) for det. At jeg så alligevel fik 8 point, viser jo blot at én må ha' syntes at det var en god ide at rette Jacob's opmærksomhed hen på denne tråd.

Bjarne - Ja du jokker. Men det holder dig så forhåbentligt slank?

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 29-11-04 02:58

dova

Vrøvl! Der var omsider én der turde spørge hvad Gnæk betød! Jeg kom så med min forklaring. Og senere var der så én der havde slået ordet op. Han kom så med den HELT korrekte forklaring. Lige siden da, har en masse af I høns brugt ordet. Lad nu være dova, med at spille dronning smart! Hvis du virkelig havde kendt ordet, havde du nok brugt det noget tidligere. Jeg er den første der har brugt ordet Gnæk, som udtryk for latter. Når jeg Gnækker, så Gnækker jeg squ. Og så kan Nudansk Ordbog stave det som den vil. Jeg Gnækker stadig. Gnææææk.

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 29-11-04 03:05

Det er rigtig at JacobS blev bruger her på kandu for nøjagtig 9 måneder siden og har skrevet 60 tips hvilket statistisk bliver 6.67 tips pr måned.

Det er også rigtigt at arne.jakobsen blev bruger for nøjagtig 4 måneder siden og har skrevet 58 tips hvilket statistisk bliver 14,5 tips pr. måned.

En stor del af dine tips arne.jakobsen er henvendelser til andre brugere eller omhandler andre brugere og sidst men ikke mindst er gentagelser i flere kategorier.

Så hvem der er værst af jer to skal jeg undlade at udtale mig om, men blot minde om at jeg indledningsvis udtrykte min enighed med Franksp og BjarneD at man ikke behøver at smide så mange tips på en dag som JacobS på det sidste har haft for vane.

//bentjuul

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 29-11-04 03:28

Kære Bent:

Se denne tråd:

http://www.kandu.dk/dk/spg/52542

Jeg er altså ikke den eneste.

Kommentar
Fra : dova

Dato : 29-11-04 11:11

Arne
din kommentar kl 02:58.
Det er helt klart en gang vage formodninger du kommer med der.
Du aner da ikke en skid om, hvorvidt jeg kender ordet eller ej.
Og du har kun set mig bruge det i de her diskussioner der startede med at en eller anden spurgte dig hvad "gnæk" betyder.
Og det var ikke så meget fordi nogen ikke vidste det, men mere fordi det er et ord der slet ikke eksisterer på den stavemåde.

Og så kan jeg se, at mit svar til din 01:51 er forsvundet, men så er det lige her igen:
Jacob har da svaret på spørgsmål, ligesom han også har stillet spørgsmål.
Han har skrevet 60 tips på 9 mdr.

Du har skrevet 58 "tips" på 4 mdr.

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 29-11-04 11:26

Dova, lad du bare Arne være for der er et eller andet galt med ham. Ingen normale mennesker fører sig frem og bebrejder andre hvad man selv gladeligt gør. Nogen kvinder gør hvis misæderen er en mand, og det er vist nok noget helt andet

Kommentar
Fra : dova

Dato : 29-11-04 11:41

Du har sgu nok ret BjarneD, i visse tilfælde er det spildt krudt

mvh dova

Kommentar
Fra : JacobS.

Dato : 29-11-04 16:05

Så fik i mig lokket herind på denne side!

Jeg forstår ikke hvorfor i er så sure over at jeg ligger tips ind. jeg ser det da kun som en god ide til brugere som ikke er specielt gode til computere!

Men hvis jeg har trådt nogen over tæerne ved at skrive tips, må i meget undskylde!

JEg skal nok lade være med at skrive så mange tip.

Så.................... MEn spændende diskution i har haft her!
Det må jeg sige!..............

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 29-11-04 16:55

Jacob, du skal bare begrænse det og så skulle du nok være mere kritisk. Hvis du kigger på hvor mange stjerner dine tip får har du en fornemmelse af om de er populære.
Vi kan alle sammen finde ting på nettet og lægge på, men hvis vi gjorde det ville der være så mange at ingen gad læse dem.

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 29-11-04 17:07

Hej JacobS, frisk af dig at komme herind, som BjarneD siger lad være med at lægge 8-10 tips ad gangen. Du kan også have flere link i eet tips.
Det der sker når du lægger 8-10 tips er, at mange andre gode tips ikke forbliver så længe i seneste 25 og det kan være ærgeligt.
Fortsat god dag

//bentjuul

Kommentar
Fra : JacobS.

Dato : 29-11-04 18:01

Okay! Jeg skal nok lade være.
Men hvis der er noget godt lægger jeg det ind!

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 29-11-04 19:14

Jep!

Kommentar
Fra : Melander

Dato : 29-11-04 20:55

hejsa jacob, fyld hele lortet med links og tips, det er dig og kun dig der bestemmer hvad du føler er relevant at poste, og ikke nogen andre. lad for guds skyld være med at lade dig kyse....

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 29-11-04 21:08

Længe leve anarkiet ikke melander!

En af de der du ved nok Frank

Kommentar
Fra : Franksp

Dato : 29-11-04 21:27

Ja, Bjarne

Kommentar
Fra : JacobS.

Dato : 29-11-04 21:56

Hej melander! jeg forstår dig godt, men hvis de ligefrem laver en tråd om mig, er det nok ikke en god ide!
MEn ellers tak for tippet!

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 29-11-04 22:12

Jacob,hvis du fulgte melanders råd er der jo ikke noget i vejen for at alle vi andre kan gøre noget lignende og måske det der er værre og så er det jo et spørgsmål om hvem det går ud over. Det er jo ikke mig for jeg stiller stort set aldrig spørgsmål, men alle de der normalt får hjælp fra tip og svar ville hurtigt få svært ved at sortere skidt fra kanel, og så er der jo lige spørgsmålet om melander ved hvad han har med at gøre for hvis det er noget lort som han skriver kan han jo bare daffe af.

Kommentar
Fra : Melander

Dato : 29-11-04 22:15

og...??

Jeg kan virkelig ikke se hvad bjarned og franksp, har imod dine tips, hvad kommer det egentlig dem ved....??

Jeg kunne måske forstå det, hvis det drejede om rede penge herinde, men at sidde og flæbe over nogle værdiløse poletter tsk tsk.

måske burde de få sig et liv, måske sammen

deres kommentar til mig er allerede glemt..

og abonnere ikke længere på dette spørgsmål..

god vind jacob..

Kommentar
Fra : JacobS.

Dato : 29-11-04 22:15

SLAP AF (for helvede)
Jeg er skide træt af at høre på jer!
Hvis ikke i kan li´mine tips, kan i sku lade være med at læse dem!!!!!

Kommentar
Fra : Melander

Dato : 29-11-04 22:17

ups, nåede lige se den sidste...

bjarned bare rolig jeg er daffet af, men efter at kvæulanter som dig har ødelagt kandu, lever og ånder jeg kun herinde for at genere dig så meget som muligt.

Kommentar
Fra : JacobS.

Dato : 29-11-04 22:29

Hej Melander! i lige måde (god vind) Du forstår mig sku!
Du har totalt ret! de har ikke noget liv!
Fuck dem nu vil jeg skrive en hel masse tips!!!!!

HA HA HA HA HA HA AH

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 29-11-04 22:33

Husk hvem du generer!

Kommentar
Fra : JacobS.

Dato : 29-11-04 22:34

HVEM genere jeg?

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 29-11-04 22:38

Dem der har behov for at få svar på spørgsmål og læse GODE Tip, og det er ikke mig

Kommentar
Fra : JacobS.

Dato : 29-11-04 22:40

Jamen så burde de jo selv sige til!
Du burde slet ikke blande dig så?
Vel?

Godkendelse af svar
Fra : Franksp

Dato : 29-11-04 22:46

Tak for svaret BjarneD. Nu gider jeg ikke mere. Nu begynder JacobS og blive grov i sit sprog.
Tak til alle der deltog

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 29-11-04 22:48

Gør du som du vil, men så lad være med at pibe når der er en hel masse der bruger melanders metode imod dig.

Sjovt nok har jeg kun deltaget i 6 tråde sammen med melander hvor vi slet ikke har krydset klinger så enten er han en sand misantrop eller også har han flere profiler, herre jemini, så mavesur i så ung en alder.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 29-11-04 22:49

JacobS.

Du har da lagt brugelige tips.

Gid man kunne sige det om alle de brugere der lægger tip/s.

Kommentar
Fra : JacobS.

Dato : 30-11-04 17:06

Tak ans!

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 30-11-04 17:11

Et par stykker ud af 60, tjah - bedre end slet ingen brugbare.

Kommentar
Fra : JacobS.

Dato : 30-11-04 17:20

SÅ LAD VÆR MED AT LÆSE DEM!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!