/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Download the sims demo
Fra : JacobS.
Vist : 545 gange
5 point
Dato : 28-11-04 19:30

HEj.

Nu nærmer julen sig, og jeg ville godt have et sims spil til pc.
Jeg ved bare ikke hvilket.
Er der nogle der kender en side hvor man kan hente en demo?

Accepteret svar
Fra : Better_Performance

Modtaget 15 point
Dato : 28-11-04 19:32

I virkeligheden er det jo ikke så svært at finde ud af hvilket du vil have, der findes et spil der hedder Sims, og så en ny version der hedder Sims 2.

Resten er tillægspakker som under alle omstændigheder kræver at du har selve spillet installeret
http://thesims.ea.com/index_flash.php

Kommentar
Fra : JacobS.

Dato : 28-11-04 19:33

Okay, men hvor kan man hente en demo?

Kommentar
Fra : Better_Performance

Dato : 28-11-04 19:35

Det tror jeg ikke du kan nogen steder, jeg har i hvert fald ikke kunnet finde nogen.

Kommentar
Fra : JacobS.

Dato : 28-11-04 19:40

mærkeligt..............

Kommentar
Fra : Better_Performance

Dato : 28-11-04 19:41

Enig

Kommentar
Fra : brat_pit

Dato : 29-11-04 01:51

det bedste du kan få er en trailer af spillet på 12MB , det ser kanon fedt ud spillet , her er linket til traileren
http://games.softpedia.com/public/cat/8/8-48.shtml

Godkendelse af svar
Fra : JacobS.

Dato : 29-12-04 17:34

Tak for svaret Better_Performance.