/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Nokia 6230
Fra : Prestissimo
Vist : 191 gange
100 point
Dato : 28-11-04 18:34

Hej!

Jeg har en Noki 6230 som jeg har haft SÅ mange problemer med! Jeg har haft den på værksted flere gange, og der har de da også ordnet fejlen, men ikke lang tid efter kommer der en ny fejl, og så må jeg sende den tilbage igen. Er der nogle der har prøvet det samme som jeg? Hvad har i gjort?

Kommentar
Fra : Samsung

Dato : 28-11-04 18:47

Tage hen til det sted hvor du købte den fra og få dig et nyt. Det har du krav på , da det lød som et fabrikations fejl.
Nu ved vi jo hellere ikke hvad din tlf egentlig fejler...så det er lidt svært at vurdere

Kommentar
Fra : Better_Performance

Dato : 28-11-04 18:58

Du har ikke nødvendigvis krav på at få en ny telefon husk det inden du skaber en masse problemer for dig selv.

Men prøv at list op hvilke fejl der har været og eventuel hvor lang tid imellem, så er det nemmere at komme med et forslag

Kommentar
Fra : xyzzygy

Dato : 28-11-04 19:15

det med krav på en ny telefon er vanskeligt, jeg har en ven hvis knapper falder af, det er for nylig sket for 4 gang, men han har stadig ikke krav på en ny. og så kan du lære ikke at ha nokia.

Kommentar
Fra : Prestissimo

Dato : 28-11-04 21:31

Her kommer fejlene:

1.Bluetooth virker ikke
2. Kan ikke sende beskeder
3.Kan ikke modtage beskeder
4.Vibrator virker ikke
5.Batteri bliver ekstremt varmt, og mister strømmen efter en halv time
6.Kører lyde henover højtaler, så det larmer meget

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 28-11-04 23:55

Du skal ikke tage det for gode varer, når forretningen fortæller dig, at du ikke har krav på at få en ny telefon.

Ifølge købeloven har man ret til at få en defekt vare byttet med en ny, når varen forgæves har været
forsøgt repareret ganske få gange.

Og det er altså købeloven, der gælder i disse tilfælde - og ikke de "love", forretningerne selv laver.

Så hvis de ikke vil give dig den vare, du har købt og betalt for, vil jeg foreslå, at du henvender dig
til Forbrugerklagenævnet: http://www.fbr.dk/klager/forbruger/