/ Forside/ Karriere / Udlandet / USA / Spørgsmål
10  wacher 144
Køb af trådløs mic fra USA
Fra : kaptajnkaber
Vist : 848 gange
100 point
Dato : 28-11-04 16:52

Hej!

Jeg har tænkt mig at købe en trådløs Sennheiser EW-135 Evolution Wireless G2 mikrofon. Den billigste pris jeg har set i DK 3999,- (hos www.aage.dk) mens jeg har set den på nettet i USA til 480$, hvilket med den ektremt lave kurs giver ca. 2700. Inklusive fragt kan det således gøres for under 3000 kr.

Er der nogen der har erfaring med at købe musikudstyr fra USA og som kan give mig en god hjemmeside man kan stole på?

Og hvordan ser det ud med strømmen... Der har været et spørgsmål oppe om en kitchenaid, men jeg er ikke blevet meget klogere...

(Alt dette kan i sidste ende være ligemeget hvis du sidder inde med en EW-135 som du vil sælge for en rimlig penge )

Håber I kan hjælpe.

Vh KK

Kommentar
Fra : dova

Dato : 28-11-04 16:59

Du skal også være opmærksom på evt told og moms der skal betales.

Ofte kan det slet ikke betale sig økonomisk at bestille varer uden for EU

mvh dova

Kommentar
Fra : rotw

Dato : 28-11-04 17:37

som dova skriver :
prøv at kontakte http://www.kinovox.dk/kinovox/vis.php?kategori=14 Kinovox 4453 3011

Kommentar
Fra : acronym

Dato : 28-11-04 18:19

Du skal lægge 41.25% i told og moms oveni prisen, hvis du er så uheldig at pakken bliver fanget af toldvæsenet

Kommentar
Fra : kaptajnkaber

Dato : 28-11-04 22:46

Troede bare man måtte indføre for adskillige tusind kroner før man skulle betale told... Men jeg kigger lige på kinowox..

Kommentar
Fra : jette88