/ Forside/ Interesser / Hus og have / Vand og VVS / Spørgsmål
10  e.c 2605
WC-kumme - hvad er tricket?
Fra : huosan
Vist : 851 gange
100 point
Dato : 28-11-04 15:03

Jeg har brug for at løfte låget til vandbeholderen til en wc-kumme af mærket "ifö" (med en vippekontakt for stort/småt skyl), men det holdes fast på en eller anden måde, som jeg ikke kan gennemskue. Hvordan gør man? På forhånd tak.

Kommentar
Fra : Bragesvej

Dato : 28-11-04 15:14

Du tager en lille skruetrækker, forsigtigt stikker du den ned på den lange side, og løfter forsigt (For ikke at lave mærker)
så kommer den op

Accepteret svar
Fra : pallebhansen

Modtaget 110 point
Dato : 28-11-04 15:43

Ifø Cera miljøknap, som kan fåes enten lav eller høj.
Der er bare 2 tappe på vippekontakten, der stikker ud i den ovale ring. Du skal have selve knappen op, ved med en bredbladet skruetrækker (Sæt den ned tæt ved tappen)at tvinge knappen over til den ene side, og derefter at løfte knappen op med skruetrækkeren, uden at ødelægge tappen i skruetrækkersiden.
http://www.ifosanitar.com/mb_files/7/4851/242_IFO_SPOL_96610_500.jpg
VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : joeson

Dato : 28-11-04 15:50

Der er ikke meget at sige
Følger du et af ovenstående råd skulle du få knappen af og kunne komme til at afmontere låget på cisternen.
Vh joeson

Kommentar
Fra : h_bmv

Dato : 28-11-04 15:53

De har pdf manualer og kataloger på denne side, klik ind under din model, og så under download.

http://www.maxsibbern.dk/composite-67.htm

Vh.

Godkendelse af svar
Fra : huosan

Dato : 28-11-04 17:22

Tak for svaret pallebhansen.