/ Forside/ Teknologi / Internet / Andet internet / Spørgsmål
10  stl_s 3378
Hvad betyder det her ?
Fra : Surf
Vist : 423 gange
50 point
Dato : 28-11-04 13:56

når jeg er på en bestemt side. ikke den her. fået jeg den her besked her

Microsoft OLE DB Provider for ODBC Drivers error '80040e31'

[Microsoft][ODBC SQL Server Driver]Timeout expired

hvad betyde der var

Kommentar
Fra : jakjoe

Dato : 28-11-04 14:25
Kommentar
Fra : Surf

Dato : 28-11-04 14:28

ja ja ja men hvad betyder det. jeg spurgte for at få det at vide nå

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 28-11-04 14:32

Det betyder bare, at den server du kontakter, ikke svarer ved at sende siden som dit modem efterspørger, og da svaret ikke kommer (I form af en hjemmeside, eller fil), ja så gider din browser ikke vente længere, og kommer med den meddelse.
Det er ikke hos dig der er fejl, men den server (Computer som hj. siden ligger på), du kontakter der er nede, eller overbelastet, eller på anden måde ude af drift.
VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : jakjoe

Dato : 28-11-04 15:00

Surf> Hvis du synes jeg svarer forkert, så må du undskylde.

mvh
jakjoe

Annuller spørgsmålet
Fra : Surf

Dato : 29-11-06 00:01

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål