/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
Gæt en sang
Fra : Trinethk
Vist : 390 gange
20 point
Dato : 28-11-04 13:55

har lige et lille spørgsmål i måske ikke kan svare på. men vil blive meget glad hvis i kunne..

leder efter en sang.
det lyder som en rimelig gammel sang. og i omkvædet synger han noget med "an along here freaky people, leaving on the side" og det er en mand der synger den. og i har sikkert hørt den...

Accepteret svar
Fra : arne.jakobsen

Modtaget 30 point
Dato : 28-11-04 14:19

Det kunne være Dr. Hook and his Medicine Show. Nummeret kunne være Freakers Ball eller Marie Lavoe.

Kan du komme med lidt mere tekst?

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 28-11-04 15:12

Jeg kan også sende dig et enkelt nummer med Dr. Hook, så kan du sikkert høre om det er ham. Er det det, drejer det sig kun om at finde selve nummeret frem.

Kommentar
Fra : jensgertson

Dato : 28-11-04 19:27

jeg ved det... Laban med "hvor skal vi sove i nat"... er det ik den du tænker på ?

Kommentar
Fra : Trinethk

Dato : 30-11-04 18:47

detsvære,,, det er ikke den,
jeg har fundet edn jeg ledte efter, den hedder dont let the man get you med fat boy slim

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 30-11-04 19:00

Kære Trine

Du skal alligevel lukke tråden. Dine point er allerede tabt. LOve AJ

Godkendelse af svar
Fra : Trinethk

Dato : 30-11-04 23:18

Tak for svaret arne.jakobsen. Nå ok, men så må det jo blie dig der for de point.
Øv havde ellers troet jeg selv kunne bholde dem.