/ Forside/ Interesser / Fritid / Foto / Spørgsmål
10  Nordsted1 2955
mini disk med digital kamari indbygget
Fra : HIM_PiratWare_com
Vist : 411 gange
50 point
Dato : 06-08-02 21:33

Da jeg var med min familie i lemvig i uge 29 så min far en mini dixk med et digital kamare indbygget det kostede ca. 3500 det var i berlingske han så det tror jeg

jeg så det ikke selv så er der nogle der kan hjælpe mig med at finde det(eller et der kan det samme (altså mini disk og digital kamare))???

Kommentar
Fra : zonker

Dato : 06-08-02 21:44

og lige hvilket produkt snakker vi om, mærke ??

Kommentar
Fra : HIM_PiratWare_com

Dato : 06-08-02 21:52

jeg ved det ikke som sagt var det min far der så det

Kommentar
Fra : Birgitta

Dato : 08-08-02 15:18

Hej HIM!
Er det et digitalt kamera med en lille disk, du søger??? Hvad med et kamera med "memory-card" og kortlæser? Det er en meget nem måde at få billederne ind i computeren...

Kommentar
Fra : HIM_PiratWare_com

Dato : 11-08-02 14:01

birgitta>>> jeg tror du har mis forstået mit spm. det jeg mener med mini dick er son en der kan spille musik du ved

Kommentar
Fra : Birgitta

Dato : 11-08-02 18:31

Hej, HIM. Nu har du stavet disken på 3 forskellige måder efterhånden (dixk, disk, og dick). Er det sært, man bliver lidt forvirret? Måske kan du beskrive, hvad det er, du forventer af monstrummet? -Mange kameraer kan jo optage lyd.. Er det nærmest en diskman med indbygget (spion)kamera, du søger??? Eller hvad? Måske har din far misforstået annoncen...
Hilsen Birgitta

Kommentar
Fra : pan2

Dato : 19-09-02 15:35

det er rigtigt at det findes men jeg har endnu ikke haft held med at finde det
Per

Kommentar
Fra : strarup

Dato : 19-09-02 16:12

Hej HIM,

eh... er det tilfældigvis denne Kodak MC3 Portable Digital Camera/Camcorder og MP3 spiller du tænker på?
http://www.janpfoto.dk/kodak_mc3.htm

så sku' de forhandle den i Japan Photo butikkerne... den ka' også købes på nettet hos Amazon... -->
http://www.amazon.com/exec/obidos/tg/detail/-/B00005AR3I/qid=1032443702/br=1-8/ref=br_lf_p_8//104-5905276-9847916?v=glance&s=kodak&n=493696

mvh.

Strarup