/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Windows midi
Fra : Tompe_10
Vist : 456 gange
50 point
Dato : 28-11-04 12:26

Ok her er mit spørsmål jeg har lige hentet et tema til min gamle mobil SE k500i og nu ville jeg bare høre om der er nogen der kender et sted hvor jeg kan downloade windows xp startup lydene eller om der er nogen der gider lave dem... for det ville lyde fedt til mit xp tema....

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 28-11-04 14:18

Windowslydene er wav lyde og skal konverteres til midi før du kan bruge dem.
start>søg>filer eller mapper>søg på .wav
så komme alle de lyde som er på din comp

Kommentar
Fra : banzon

Dato : 28-11-04 14:20

det kommer til at lyde af skod i midi.

Kommentar
Fra : Tompe_10

Dato : 28-11-04 17:27

hvordan laver jeg dem til midi....?

har i et prog til det...?

Kommentar
Fra : Tompe_10

Dato : 28-11-04 18:03

Glem det det virker sku ik er der en der så kan fortælle mig hvordan jeg konverterer dem til et fil format som kaldes amr...?