/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
3510 hvordan downloader og converterer m~
Fra : karstenhou
Vist : 457 gange
100 point
Dato : 27-11-04 20:04

Jeg har en telefon, et kabel med usb, en pc...... Hvordan kommer jeg videre

Kommentar
Fra : Divser

Dato : 27-11-04 20:45

Du skal have installeret et program på din pc, som gør pc'en i stand til at overføre data til/fra telefonen. Hvis ikke du har fået Nokia PC Suite sammen med telefonen, skulle du måske forsøge at få fat i det program. Men der findes også andre programmer, fx Oxygen Phone Manager, som kan downloades fra Internettet.

Kommentar
Fra : banzon

Dato : 27-11-04 23:50

Du skal bruge wap for at hente ringetoner til din 3510, du kan finde toner her :http://www.xuum.net/ For at gøre det skal du have hentet en wapopsætning hos din operatør

Alternativt kan du hente dem på din computer og lægge .jar filen over med enten Oxygen Phone Manager II for Nokia Phones v2.0.9.8.

MobiMB 1.2.2.

Oxygen 2.0.9.8. finder du bl.a. her : http://safehouse.dk/data/2003/jul/23/19_00/gsmw.HTML

Skroll ned til det og hent