/ Forside/ Karriere / Uddannelse / Folkeskole / Spørgsmål
10  viviborgen 630
Lokale til fest
Fra : dr0zie
Vist : 386 gange
50 point
Dato : 27-11-04 18:27

Hej vi skal holde et afterparty efter vores 9-klasse galla fest, nogen der ved hvor man kan leje et lokale som 15-16 årig i købehavn området til mellem 150-200 personer, enten hvor alt er skaffet eller hvor vi self står for dj, bar osv..

Vi har en del penge til rådighed..

Kommentar
Fra : nullerbullerpige

Dato : 28-11-04 10:16

Man kunne evt leje et diskotek, men ved ikke lige om det går når i ikke er så mange. Ellers så kunne man leje et forsamlingshus o.lign men det er heller ikke alle steder det går når man ikke er så gammel...

Kommentar
Fra : dr0zie

Dato : 28-11-04 13:41

et diskotek er jo svært man skal enten være over 16 alle eller 18 og forsamlingshuse er som regl optaget vi skal bruge det engang i januar

Kommentar
Fra : nullerbullerpige

Dato : 01-12-04 06:51

Ellers prøv ar se i avisen, der står også tit noget om udlejning af lokaler