/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Eksperterne udtaler sig om windows
Fra : zonker
Vist : 554 gange
10 point
Dato : 06-08-02 18:59

Jeg har siddet og kigget lidt på nedenstående spørgsmål :

http://www.kandu.dk/dk/spg/5455

Og undret mig over kommentarerne fra de herrer :

Caine, turbo.dk og Mysteryman

Et formodet svar fra Caine, som desværre er ubrugeligt. Han gider ingengang at sætte sig ind i sagen, inden han fyrer et svar afsted.

turbo.dk med en kommentar, som Therese ikke kommer videre med.

Og så mysteryman, som tror det drejer sig om tlf.-sex eller noget i den dur med følgende kommentar : "skriv til mig på kim23@ofir.dk så kan jeg sende dig mit nummer og hjælpe dig vidre. :)"

Og nogle brugere som logger på og bytter point, det går sgu fint herinde. Tak for kaffe. Tag dog kandu.dk at ryd og i dette og få lavet om på det i en vis fart.

Andre som kommer med ubrrugeligt tips for egen vindings skyld :

http://www.kandu.dk/dk/tip/1909

Hvorfor skal man belemres med dette ?? Lav det dog sådan at postkontoer som ikke er hos en internetudbyder eller på private .dk domæner afvises og man kan kun tilmelde sig hvis man sender en email-retur, så kunne det være at vi slap for en del af den barnlighed som foregår herinde.

Og nu vil jeg meget gerne be tilo at i gamle rødder kommer på banen, så vi kan få banket denne her bisk tilbage hvor den befandt sig.

Hilsener

PS : for at få startet en debat, som desværre gik død.

Kommentar
Fra : 187

Dato : 06-08-02 20:26

Yes sir !

Men vi skal lige have i mente at det vel er ok at sætte en kommentar på.... om den så er ubrugelig eller ej.... bare det er relevant...

Keg blev også en smule forundret over systemet herinde, for det virker ikke altid som om folk er her for at hjælpe andre, men derimod bare for at skrabe point til sig....
Ryger ideen med det her så ikke ?!?!

ville værre rart hvis i gamle kunne få banket biksen tilbage

OG så lige en tak, til de folk som sidder og gider bruge tid på at hjælpe os, andre som har brug for expertisen

Mvh

Kommentar
Fra : laurenzio

Dato : 07-08-02 17:41

Hej Zonker,
Debatten som gik død, afgik muligvis af "naturlige årsager".
Der er jo et par af slagsen, som muligvis ikke har ET endegyldigt svar, hvorfor de stadige står åbne. Desuden er det næsten umuligt ikke at sige mere, som ikke allerede er blevet nævnt.......så med fare for gentagelser.......
Ubruglige, dumme eller inkompentente svar på (mine) spørgsmål, vælger jeg at ignorere - det samme med tips jeg ikke kan bruge til noget. Dermed ikke sagt, at det ikke irriterer mig, men jeg er her for at få løst et problem, eller lære af de andre indlæg (så slipper jeg jo selv for at stille de dumme spørgsmål )
Vi skal også skelne ml. ironi og snot. Når du selv f.eks afgiver en smiley som svar
http://www.kandu.dk/dk/spg/4722 2 gange istreg, er det vel ironisk ment?
Jeg har intet imod en god joke, tværtimod, men vi har ikke alle den samme humor, hvorfor f.eks svarfacon, tonefald m.m skal (burde) afstemmes, så allesammen kan være med. Brodne kar kommer man aldrig udenom - derfor er mit valg også at ignorere svar/kommentare som jeg ikke kommer videre med.

Mvh
Laurenzio

Kommentar
Fra : zonker

Dato : 08-08-02 01:15

det var da et indlæg der ville noget mange tak for det

Kommentar
Fra : Caine

Dato : 08-08-02 12:56

Hej

Hva Zonker... Det var egentlig en fejl denne her... det var meningen at det bare skulle være en kammentar.

Desuden betyder det rigtig noget... Man kan da bare Accepter en kommentar (OK hvis der går for lang tid kan jeg måske få pointene)... (En fejl OK)

PS. Siden du begynder at interessere dig for sådan noget, er det fordi du selv er i skudlinjen???

Kommentar
Fra : Caine

Dato : 08-08-02 14:27

Hej igen

Eksperterne??? jeg er klar over at for at tage pis på mig/os... Det er muligt at du er en ekspert med stort E...
Derfor synes jeg at nedværdigende udtalelser som denne, ikke hører til sådan et forum som dette!!!... hvor konceptet er at hjælpe mennesker med deres problemer og spørgsmål!!!

Hilsen en hidsig
Caine

Kommentar
Fra : gigoVpjevs

Dato : 13-08-02 16:03

til zonker hvis du er så god som du udgiver dig for at være kan du så ikke give mig svar på hvad der for min computer til at gå død og når jeg genstarter skriver den at en fil ved navn: windows rod\system32\hal.dll mangler eller er gået i stykker??

ps. jeg giver dig ret i at ikke alle har lige meget styr på de rigtige svar, men det er jo ens eget ansver om man bruger svarende eller ej!!

Mvh Mr. Gigo & Lord Pjevs!!

Kommentar
Fra : e.p.

Dato : 29-08-02 23:43

gigo

.-) det tror jeg ikke du skal regne med

zonker....jeg har en god forslag. Lav dit eget forum, så kan du udelukke alle dem der gerne vil prøve at hjælpe, men ikke er så klog som dig

Kommentar
Fra : e.p.

Dato : 29-08-02 23:47

Hvis problemet er løst, så husk at lukke spørgsmålet så andre ikke bruger tid på at gennemlæse for derefter at finde ud af at problemet er løst !!!

Du lukker spørgsmålet ved at trykke på "accepter som svar" i højre side.....husk det skal være lige ovenfor den kommentar der var årsagen til at du fik løst dit problem.

*LOOOOOOOOOOOOOL*

Kommentar
Fra : DJxDarkness

Dato : 21-02-03 08:49

Jeg synes hurtigt, at selv denne debat blev drejet af sporet...

Nu handler det ikke længere om, at nogle svar er så korte og intetsigende at de ikke kan bruges, nu handler det om at ophavsmanden til denne debat selv er ekspert og har en personlig fornøjelse i at nedværdige os andre ?

Jeg vil godt give jer alle ret; delvist.
Der er ingen grund til at hidse sig op over, at nogen kun skriver for egen vindings skyld - altså skal vi tale om kompetence, så må det da være kandu.dk's eget ansvar, om de er kompetente nok til at lave et forum, som kan sortere disse kommentarer fra.....

Men visse kommentarer er så også så... Ja, undskyld udtrykket - latterlige, at man kan undre sig over, hvilke fantasier der kørte gennem hovedet på ophavsmanden...
Men som alle andre fornuftige mennesker (jeg synes selv jeg er fornuftig), så scroller jeg bare henover, ligeså hurtigt som det kan gøres...

Mange af de små, "ubrugelige" svar er sikkert også lavet af folk der selv er så indforstået med hvad de mener, at det for dem er ganske logisk hvad de skriver. Jeg har det tit selv sådan, at jeg er nødt til at vise tingene frem for en anden, som så kan lave dokumentationen for mig.