/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / Andet multimedie / Spørgsmål
10  miritdk 2644
scn fil
Fra : mc.feast
Vist : 438 gange
100 point
Dato : 27-11-04 16:35

Hej
Jeg har har feks et stykke musik inde, men så ved siden af det ligger der sig en lille snc fil ikke særlig stor men den kan jo ikke spilles, hvorfor får man de scn filer ?? og selvom jeg sletter scnfilen så er den der næsten gang jeg kigger efter. Det er lidt irriterende dels kan jeg ikke forstå det kun er nogen musiknumre der er en scn fil til ? og hvad er en scn fil for en fisk ?
Hvordan slipper jeg af med dem permanent.

Kommentar
Fra : olepost

Dato : 27-11-04 17:41

scn er en radiostation i seattle usa.Seattle Communnity Network.tDet er sikkert et stykke spyware.
Du har været inde at downl noget musik fra deres http://www.scn.org/

Kommentar
Fra : mc.feast

Dato : 27-11-04 17:48

Hej Ole

Nej det har jeg nu ikke - men måske via kazaa. Men hmm så må jeg jo prøve at install noget spywarefjerner og se om du har ret.

Kommentar
Fra : severino

Dato : 27-11-04 20:58

Hvad er dog det med dig mc.feast???

Spyware programmer er da noget alle har, som surfer på nettet!
Hvem tør næsten køre uden dem???

Kommentar
Fra : mc.feast

Dato : 28-11-04 06:24

Ja der er den forklaring at den pågældende computer ikke er på internettet, så derfor er den ikke udstyret med diverse forebyggende og helsebringende programmer.

Kommentar
Fra : severino

Dato : 28-11-04 09:39

Man siger ellers det er bedre at forbygge end at helbrede!
(Men jeg ved så ikke om det gælder over hele Danmark)

Kommentar
Fra : mc.feast

Dato : 28-11-04 21:31

LOL så skal der være noget at forebygge imod, hvilket der ikke er i dette tilfælde. Skal vel nødvendigvis heller ikke redgøre overfor dig.

Kommentar
Fra : mc.feast

Dato : 03-12-04 17:13

Nu har jeg kørt en ad-aware på den maskine fjernet scn filen lukket maskinen,og tændt den igen og så er den scn fil der ski igen ? hmm

Kommentar
Fra : olepost

Dato : 03-12-04 18:03

Prøv www.arlet.dk og gå frem efter hans anvisninger,menu t/venstre

Kommentar
Fra : mc.feast

Dato : 21-12-04 01:33

Dette spørgsmål er ikke lukket pga utilfredsstillende svar.

Kommentar
Fra : severino

Dato : 21-12-04 17:56

Du har sikkert et lille program som generere denne fil, hvis den bliver slettet. Prøv at se i msconfig, om der skulle ligge en opstart på noget du ikke selv har installeret.