/ Forside/ Teknologi / Internet / E-Mail / Spørgsmål
10  bentjuul 3460
BCC-mail, kan man se de andre modtagere ~
Fra : U_J
Vist : 1282 gange
200 point
Dato : 27-11-04 13:10

Hej

Hvis man modtager en mail, der formentlig er sendt til andre samtidig med BCC, kan man så på nogen måde (bag om systemet), se hvem de andre modtagere er.

Accepteret svar
Fra : taliskoko

Modtaget 210 point
Dato : 27-11-04 13:13

Nej. Den eneste der kan se BCC-modtagere er afsender inde i egenskaber for mailen.

Kommentar
Fra : h_blunck

Dato : 27-11-04 13:36

Det er korrekt Taliskoko -- BCC = Blind Copy Client

Til gengæld skal man være opmærksom på, at hvis man som afsender sender BCC, og senere får brug for en udskrift af mailen, vil dette BCC-felt være synligt i udskriften i de fleste programmer...

Fortsat god weekend.

--
Med venlig hilsen

Henrik, Slagelse

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 27-11-04 17:35

Nej heldigvis! Så risikerer man ikke at få endnu mere spam end man får i forvejen!!

Hvis man kunne se alle modtagerne kræver det jo kun een spy/virus inficeret computer for at "høste" alle mail adresserne!

Kommentar
Fra : U_J

Dato : 01-12-04 16:06

Hej alle tre

Tak for svarene, dvs. systemet virker efter hensigten.

Godkendelse af svar
Fra : U_J

Dato : 01-12-04 16:07

Hej taliskoko

Tak for svaret – U_J