/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
Here without you, it always rains - Hvem~
Fra : EjustE
Vist : 1177 gange
150 point
Dato : 27-11-04 13:02

Hejsa.
Jeg fik lige denne sang fra en sød veninde , som gerne ville vide, hvem der sang, osv.
Har i noget info om den her sang ?

På forhånd, tak.
PS! Jeg lyttede sangen af, og skrev selv teksten ned.
___

Here without you, it always rains.

Kvinde:
When the night has come
When the morning light breaks
When I hear the streets whisper your name
I feel the difference it makes
When you’re so far away, I just wanna get you back again
Here without you, it always rains.

Mand:
When my hearts is crying
When my mind is of here
Then I feel that I’m falling apart
I need your rescue here
But you’re so far away
That I just wanna get you back again
Here without you, it always rains.

Begge:
Two people can hurt eachother
Even in the name of love
And I don’t know why we fight
When all I can think of
When you’re gonna come back here again
Here without you, it always rains.

Well, I’ve felt enough à Kvinde
Uhh, then I give you my heart à Mand
I was sure that you always would stay à Kvinde
And we should never ever part à Mand
But now you’re so far away à Begge

Instrumental

Begge:
Two people can hurt eachother
Even in the name of love
And I don’t know why we fight
When all I can think of
When you’re gonna come back here again

1. Here without you, 2. it always rains.--> Begge
1. Here without you, 2. it always rains.--> 1. Begge 2. Kvinde
1. Here without you, 2. it always rains.--> 1. Mand 2. Kvinde

Kommentar
Fra : Lasse.a

Dato : 27-11-04 14:10

Hej E..

Har surfet længe men kan ikke finde nogen sang hvor teksten matcher... Men måske kan du uddybe med genre, osv.
teksten indikerer en ballade af en art, og måske noget der er lavet til et soundtrack, men jeg kan simpelthen ikke finde noget der matcher!

Sorry! Men kan du evt, prøve at uddybe, måske også om det er er en gammel sang osv.

LA!

Kommentar
Fra : Lasse.a

Dato : 27-11-04 14:11

Hej E..

Har surfet længe men kan ikke finde nogen sang hvor teksten matcher... Men måske kan du uddybe med genre, osv.
teksten indikerer en ballade af en art, og måske noget der er lavet til et soundtrack, men jeg kan simpelthen ikke finde noget der matcher!

Sorry! Men kan du evt, prøve at uddybe, måske også om det er er en gammel sang osv.

LA!

Kommentar
Fra : EjustE

Dato : 27-11-04 20:43

Hey LA...

ja, skal prøve at uddybe lidt

jeg tror at den er rimelig ny , og det lyder lidt som et film-soundtrack , jeg har hørt at det måske er noget til Anja og Viktor-et-eller-andet.

Der er en semi-akustisk guitar som spiller i baggrunden, i starten , og så kommer trommer og bas senere.
Det er en ballade. Meget sjæl-fuld

Kommentar
Fra : Lasse.a

Dato : 27-11-04 20:56

Hej EjustE!

Kan ikke rigtig finde noget om den sang på nogle af siderne omkring anja efter viktor...... Hmmm og jeg ved heller ikke helt hvorfor jeg bruger min lørdag aften på kandu.... nok mest fordi jeg er syg......!

Nå hvorom alting er så leder jeg videre ved lejlighed....!!!

Lasse!

Kommentar
Fra : EjustE

Dato : 27-11-04 22:03

hej LA!

tak for at du prøvede at finde den...og god bedring.

Lad os håbe at vi måske hører den i radioen eller TV...eller noget i den stil...

-EjustE

Kommentar
Fra : Lasse.a

Dato : 27-11-04 22:08

Hej EjustE!!!

Mange tak... har som regel et svar på spørgsmål om musik... så det har været en dejlig udfordring her midt i hostesaft og snotpapir! Jeg håber at jeg kan vende tilbage med et svar....! Ellers må du have det godt!

Tak for denne gang!!!

Grineren at tænke på at du i teorien kan være en jeg kender!!!

Ha´det!

LA

Kommentar
Fra : EjustE

Dato : 28-11-04 00:31

hej igen igen

ingen årsag... jeg har som regel også et svar på det meste musik... det er også det eneste emne jeg abonnerer på herinde, hehe men den her opgave er svær...

tak, og i lige måde.

en jeg kender, i teorien, ja, sådan er det vel med mange...men tror du seriøst at du kender mig ?

- EjustE

Kommentar
Fra : Lasse.a

Dato : 28-11-04 00:42

Hej!!!

Øh nej, det tror jeg seriøst ikke... men jeg undrer mig altid lidt når det er!!!!!

Synes bare det er morsomt!!!

Og ja det er en virkelig hård opgave!!!

LA!

Kommentar
Fra : EjustE

Dato : 28-11-04 10:26

jaa, du har da ret , jeg kunne jo være din nabo, hehe

ja, den er lidt for svær...

Kommentar
Fra : Lasse.a

Dato : 28-11-04 12:18

Ja det kunne du jo....... har aldrig talt med hende... kun sagt hej!!!!

Har spurgt et par stykker jeg kender om den sang, så det er spændende om de finder noget!

Kommentar
Fra : EjustE

Dato : 28-11-04 13:11

hehe, jeg har også kun sagt hej, til mine naboer , 3 af dem så du bor også i ungdomsbolig ?
...
folk nu om dage, er ikke så imødekommende...

Yes, det bliver spændende
...
mærkeligt at den ikke er til at finde...den skal findes!
...
Jeg sætter lige flere point på

Kommentar
Fra : Lasse.a

Dato : 28-11-04 13:15

Hey!

Nej jeg bor nu godt nok i en almindelig to-værelseslejlighed, i en helt almindelig opgang.... Men jeg har faktisk ikke snakket med nogen i opgangen, ja dvs. min overbo har jeg snakket med i noget der ligner 5 min. sammenlagt!

Er sgu egentlig nok ved at være lidt for gammel til ungdomsbolig.... eller det ved jeg faktisk ikke... har altid kun boet i privat udlejet....!!!

Jeg vil hade hvis der er en anden der pludselig kan svare på spørgsmålet, men på den anden side, vil jeg nu gerne vide det, og ikke mindst høre den sang!

Kommentar
Fra : EjustE

Dato : 28-11-04 22:38

hehe, okay

Så er du lidt af et dillemma, hva ?

Good luck.

- Ejust

Accepteret svar
Fra : muw

Modtaget 150 point
Dato : 03-12-04 00:07

Hej!
den hedder "rain" og er love-tema fra "Anja og viktor"(kærlighed ved første hik 2), den er sang nr.2 på soundtracket og den synges af sangerinden Anggun i en duet med Jonas Winge Leisner. Findes også på Anggun's album "Chrysalis"...

(det her anede jeg ikke en sk#¤ om men fandt det på google), velbekomme
hilsen
jesper

Kommentar
Fra : EjustE

Dato : 03-12-04 11:01

Hejsa.

Okay Det er fedt
Tak for det.
Mærkeligt at jeg ikke kunne finde det , men jeg vidste faktisk godt at det var Jonas som sang , men jeg kunne ikke huske hele hans navn , jeg vidste heller hvem den kvindelige sange var...

Hilsener fra EjustE

Godkendelse af svar
Fra : EjustE

Dato : 03-12-04 11:04

Tak for svaret muw.