/ Forside/ Interesser / Fritid / Computerspil / Spørgsmål
10  Tri 2316
HALF-LIFE 2
Fra : Odense
Vist : 638 gange
50 point
Dato : 27-11-04 12:57

HALF-LIFE2 er det den man skal købe hvis man vil spille CS !?` eller hva' (sorry ved ikke så meget om det

Eller skaæ man bare købe den gammel HALF-LIFE og så downloade ? eller hvordan sætter man det op !?

Kommentar
Fra : xyzzygy

Dato : 27-11-04 16:02

hvis du vil spille det nye CS skal du ha halflife 2, hvilket til enhver tid anbefales, der er dog stadig mange flere der spiller det gamle CS, og så er alt du skal ha en half life 1 CD key der ikke bruges af andre (altså en ny), så henter du steam på www.steampowered.com og med det kan du registrere dig en bruger. så skal du så hente CS via steam for så bliver det autumatisk lagt ind i steammappen.

Kommentar
Fra : xyzzygy

Dato : 27-11-04 16:08

nu ved jeg ikke hvad du vil, men du kan osse købe sølvpakken så får: halflife 2, CS*, half-life 1* og day of defrat*

men * menes der at der er på source motoren. altså med half-life 2 grafik for nu at sige det simpelt.

Kommentar
Fra : xyzzygy

Dato : 27-11-04 16:11

men for at svare helt kort på dit spørgsmål så nej, half-life 2 til CS 2 og half-life 1 til CS 1

Accepteret svar
Fra : SackZ_Marc

Modtaget 50 point
Dato : 27-11-04 16:29

Du skal købe Half-life 1 den der koster 100 kr. Og så går du ind på http://www.steampowered.com/download/SteamInstall.exe og henter den det tager ingen tid og det er den originale :)

Hilsen Marc

Kommentar
Fra : Odense

Dato : 27-11-04 17:00

Jeg vil helst spille det helt nye ! da jeg er overbevis om at grafiken er beder også lidt fremtid sikker

Kommentar
Fra : Odense

Dato : 27-11-04 17:01

Kan det passe man skal betale for stream !? når jeg går ind på http://www.steampowered.com/download/SteamInstall.exe så ser det ud til at det koster !???

Kommentar
Fra : Dennis85

Dato : 27-11-04 17:09

Men vær lige opmærksom på hvis du skal spille det gamle 1.6 at registreringen kan tage op mod 3 måneder, da de har problemer.. Har selv ventet 2 :(
http://kortlink.dk/euc

\\-> Dennis

Kommentar
Fra : xyzzygy

Dato : 27-11-04 17:23

du kan da bare trykke på det link du selv giver og så har du det. med hensyn til ventetiden kender jeg ikke noget til det, men dennis må være uheldig da det kun er 3 mdr siden jeg registrede steam, på 10 sekunder.

Kommentar
Fra : xyzzygy

Dato : 01-12-04 17:35

det ser da ud til at denne tråd er moden til lukning, sker der ikke noget?

Godkendelse af svar
Fra : Odense

Dato : 01-12-04 19:06

Tak for svaret SackZ_Marc.