/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Hvordan slettes forældet spørgsmål?
Fra : jomfruane
Vist : 417 gange
45 point
Dato : 27-11-04 09:57

Hej jeg fik ikke svar på mit spørgsmål og kan derfor ikke vælge en "vinder"
http://kandu.dk/dk/spg/53656

nu har jeg fået den fulde lovlige version...

Accepteret svar
Fra : Better_Performance

Modtaget 55 point
Dato : 27-11-04 10:00

Der er desværre ikke noget at stille op, du bliver nødt til at vælge en af dem som svar eller lade spørgsmålet stå åbent med risiko for at få et møgfald af de brugere der mener spørgsmålet SKAL lukkes

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 27-11-04 10:00

du kan ikke slette det forældede spørgsmål men gøre kandu brugere en tjeneste ved at vælge en der måske kom lidt tæt på - eller bare vælge en tilfældigt - spørgsmålet bliver jo ikke lukket før det er gjort

Kommentar
Fra : jomfruane

Dato : 27-11-04 10:19

Så må jeg hellere lade dette spørgsmål forblive åbent

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 27-11-04 10:25

Du lukker måske ikke dette spørgsmål af samme grund.

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 27-11-04 10:59

Det er altså ikke "pænt", bare at lade sit spørgsmål stå åbent, særligt fordi du ikke kan få mere hjælp der, da du har løst spørgsmålet.
Der er jo også 2 svarere, der har brugt tid til at svare dig, så du bør absolut vælge en af dem.
VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : Jimmyboy

Dato : 27-11-04 11:05

Ellers lav en ny tråd, med henvisning til den gamle. (marker adressen i toppen, og kopier den med CtrL C. og CtrL V for at skrive den igen i den nye tråd.) Og skriv at den første der skriver bare et eller andet i den gamle tråd får mine point for begge tråde.
Så kan dem der har lagt svar se at de ikke var noget værd, og du får ikke givet dine point ud til dem, da de jo ikke fortjener dem. For det er da bedst at lukke alle tråde.
Men af princip skal ingen have point hvis svarene ikke kan bruges.

Det ville jeg ihvertfald gøre. Jeg nægter af pricip at give mine point til nogen der ikke fortjener det. Der er jo virkelig nogle skumle svar i ny og næ som folk tror er svaret.

Kommentar
Fra : upyoursmate

Dato : 27-11-04 11:18

Så luk dog spørgesmålet, ta en tudekiks og lad være med at tage flere uddannelser, samfundsnasser.

Mvh. Upyoursmate.

Kommentar
Fra : Jimmyboy

Dato : 27-11-04 12:13

Nice nick. upyours. Hvad hedder din rigtige profil?
Har du lavet en ekstra profil til at være ufed med, fordi du ikke tør være dig selv med den rigtige?

Kommentar
Fra : upyoursmate

Dato : 27-11-04 14:04

Jimmyboy - Nej jeg har skam kun en profil. Og hvad betyder det om man hedder jimmyboy eller upyoursmate? Det afslører vel lige meget/lidt. Min profil siger da i det mindste mere om mig selv end din gør om dig...

Kommentar
Fra : Brassovitski

Dato : 27-11-04 15:45

Jomfruane
FÅ SÅ LUKKET DETTE SPØRGSMÅL!! NU! ELLER MÅ VI JO SØRGE FOR AT DIN PROFIL BLIVER SLETTET.
Jeg kan fint forstå problematikken i at hvis ingen har givet et fornuftigt svar, så skal ingen have point, men kandu har valgt at point skal fordeles for at et spørgsmål kan lukkes. Alternativet med at kunne lukke et spørgsmål uden at point fordeles er da lige så tåbeligt, så kan man jo bare spørge løs og så lade være med at give point selv om man får et godt svar. Men jeg sidder lige og får en ide. Man kunne jo oprette en profil til de point som en spørger kan sætte pointene ind på, hvis der ikke er givet et fornuftigt svar på spørgsmålet. Disse point kunne så engang imellem fordeles mellem alle der har givet et accepteret svar. Jeg lader fluks denne ide gå videre til administrator af sitet.

Kommentar
Fra : Better_Performance

Dato : 05-12-04 12:13

Kan du heller ikke få besvaret dette??????

Kommentar
Fra : jomfruane

Dato : 05-12-04 12:15

jo det gjorde du fint, men jeg syntes der kom så mange latterlige komentare til min lille joke at jeg faktisk valgte at lade den stå åben... bare sådan til skræk og advarsel.

Kommentar
Fra : Brassovitski

Dato : 05-12-04 14:49

Hej "JOMFRU" Undskyld er du under 14 år gammel, eller over 90?? "Det var bare en joke", så bliv nu ikke sur vel.
Jeg har kigget lidt på din profil, jeg håber ikke det du skriver er korrekt, for så synes jeg da bare du skal skrive til administratorerne af sitete at de skal slette din profil.
Men jeg vil give dig ret, der er en del brugere af kandu der desværre åbenbart ikke har lært hvordan man opfører sig, hvis de opfører sig lige sådan ude "In the real life" ku det godt tænkes at de løber ind i øretæver. Men da kandu jo er et sted der er åben for alle, er det nok svært at gøre noget ved. den eneste mulighed er nok at sende en kopi af de spørgsmål, hvor du synes der er nogen med dårlig opførsel (F.Eks. personer der ikke lukker deres spørgsmål ) og så sende linket til administratorerne.

Men heldigvis er de fleste brugere da seriøse nok og meget hjælpsomme.