/ Forside/ Interesser / Fritid / Computerspil / Spørgsmål
10  Tri 2316
Counter Strike
Fra : RaB
Vist : 596 gange
34 point
Dato : 06-08-02 15:55

hvorfor skriver min computer det her når jeg join'er en server: Tracker error: Tracker.dll invalid not loading. kan det være derfor den hakker når jeg spiller cs????

Accepteret svar
Fra : Oerum50

Modtaget 34 point
Dato : 11-08-02 01:00

Hej RaB Jeg troer at Tracker.dll filen er itu. Sporet på din cd er måske ødelagt. Jeg ville prøve geninstalerer spillet. Er det et orginalt spil? Der er måske en anden der spiller cs med din kode på den server. Håber at nogle af de forslag vil hjælpe dig. m.v.h. oerum

Kommentar
Fra : BaloO_niclas

Dato : 13-08-02 16:17

kunne du komme ind i banen fordi ellers kunne det være fordi du prøvede at joine boomtown uden at være medlem

Kommentar
Fra : Aeselrytteren

Dato : 21-11-02 11:42

Jeg leder også efter en løsning på problemet, men det er vist nok noget med en anti-snyd-fil, som volder problemer. Jeg har læst noget om at man skal slette eller omdøbe GameUI.dll (tror jeg nok), og så skulle det køre. Det skulle ikke gerne være derfor, den hakker.