/ Forside/ Teknologi / Udvikling / HTML / Spørgsmål
10  miritdk 1110
vote kode
Fra : xyzzygy
Vist : 509 gange
100 point
Dato : 26-11-04 22:44

jeg kunne godt tænke mig sådan en votebox på min side hvor man kan stemme om man f.eks har AMD eller intel, men osse gerne flere end 2 ting ad ganen, og så se hvor mange procent der har stemt hvad bagefter.

Kommentar
Fra : severino

Dato : 26-11-04 23:01

Et af stederne hvor du kan få en sådan gratis http://x1.quickpoll.dk

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 26-11-04 23:21
Kommentar
Fra : lXl

Dato : 27-11-04 00:51

hey
man kan nemt lave en votebox men ikke i HTML man skal ha en database fx access og asp eller php

FFF

Kommentar
Fra : severino

Dato : 27-11-04 09:42

Hvorfor have alt det mas med at lave en "votebox" selv, når man kan hente en gratis på nettet. - Så tit bruger man vel heller ikke afstemningen.
Men OK det er da en udfordring at lave den selv, og få den til at virke!

Kommentar
Fra : xyzzygy

Dato : 27-11-04 10:35

nemlig, men den du linkede til vil ikke sende mig et bruger id, prøver lige igen.

Kommentar
Fra : severino

Dato : 27-11-04 20:53
Kommentar
Fra : xyzzygy

Dato : 28-11-04 17:35

jeg har lavet en konto derinde, dog siger de først: du for ingen pludslige regninger
men i deres mail skriver de: det er som udgangspunkt ikke gratis.

nå nå, men jeg kan heller ikke få koder til at virke ordenligt, den bliver af mærkelige årsager 1000 pixels lang.