/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
hvor er mine stjerner?
Fra : memuel
Vist : 404 gange
5 point
Dato : 26-11-04 19:45

Hvor er mine stjerner?
Der plejer i toppen af skærmen at være 5 stjerner, men de er væk?!?!?!

Kommentar
Fra : ting27

Dato : 26-11-04 19:50

fordi du ikke fortjerner dem

Kommentar
Fra : briani

Dato : 26-11-04 19:52

Hejsa

Da teamet bag kandu mangler nogle stjerner til at pynte deres juletræ på kontoret med,og desværre ikke har for mange penge,har man valgt at gå ind og snuppe nogle tjerner fra diverse kandubruger
Så julehyggen kunne bevares.

Mvh og

Brian

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 26-11-04 19:53

Sikke noget vrøvl memuel. Der er da aldrig stjerner i top af din skærm. Det eneste tidspunkt du ser 5 stjerner på, er over dit navn når du har fået 5 stjerner for et svar, eller hvis et af dine tips har fået tildelt 5 stjerner, hvilket er uhyre sjældent. Hvad pokker kan du i øvrigt bruge dem til? Selvom de var der?

Kommentar
Fra : dova

Dato : 26-11-04 19:53

Jeg har set et spørgsmål noget lignende engang, og mener at det er noget med at man har 5 stjerner til at begynde med, og så forsvinder de hen ad vejen efter hvor aktiv man er på siden, eller hvor mange spørgsmål man svarer på eller noget i den retning. Der står ikke noget om de stjerner nogen steder ellers, så vidt jeg har kunnet finde.
mvh dova

Kommentar
Fra : ting27

Dato : 26-11-04 19:54

arne.jakobsen> Jo der er.

Kommentar
Fra : dova

Dato : 26-11-04 19:55

Arne
Selvfølgelig er der da stjerner på toppen af siden.
Der er markeret 5 stjerner øverst oppe over brugernavnet når man er logget ind på siden.

dova

Kommentar
Fra : briani

Dato : 26-11-04 19:57

Kære Arne Jakobsen

Der tager du igen og igen fejl

Lige over dit brugernavn til venstre er der afsat 5 stjerner
hos mig er der tre og en halv stjerne markeret
men hvad det betyder har jeg aldrig fundet ud af

Brian

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 26-11-04 19:59

Der er ikke nok stjerner til uddeling.
Jeg har snuppet de fleste og har nu 6 stjerner oppe ved navnet.

Accepteret svar
Fra : ans

Modtaget 15 point
Dato : 26-11-04 20:00

memuel

Du starter med at have fem stjerner.
Hvis du ikke har nogen på nuværende tidspunkt, er det sikkert en fejl fra kandus side.

Hvis du har skrevet et tip, som ikke har givet 5 stjerner, eller dit svar i et spørgsmål er blevet accepteret, som heller ikke har givet 5 stjerner, bliver dine oprindelige stjerner reduceret.
Det er gennemsnittet af stjerner der vil fremgå på din side.

Det er før sket at stjernerne er blevet væk, men bare rolig, de kommer igen. Måske ikke fem, men lidt mindre.

At arne.jakobsen ikke har stjerner skyldes sikkert de tip, han har skrevet, som er blevet bedømt med 0 stjerner.

Hilsen ans

Kommentar
Fra : upyoursmate

Dato : 26-11-04 20:01

Så er arne.jakobsen ved at blive rødvins-ubehagelig igen...

Kommentar
Fra : briani

Dato : 26-11-04 20:04
Kommentar
Fra : memuel

Dato : 26-11-04 20:04

I går havde jeg 4½ stjerne og nu har jeg ingen?? Det må da være en fejl, så mange dumme ting har jeg ikke skrevet ( altså efter min mening)

Kommentar
Fra : ans

Dato : 26-11-04 20:07

memuel

Det er en fejl fra kandu, bare rolig, de kommer igen.

Manglende stjerner er sket for mange andre tidligere, men vupti så var de der igen.

Hilsen ans og god week-end

Kommentar
Fra : Guild

Dato : 26-11-04 20:07

.. Mine stjerne er nu også forsvundet .. men pyt, pyt for julestjernen ligger stadig på loftet .. jeg pakkede den selv i kassen i starten af januar 2004.
Nu må vi håbe, at team-Kandu virkelig nyder alle stjernerne på kontor-juletræet .. hvis de altså har købt et.
Jeg har nogle tusinde træer på min skovgrund .. så, team-kandu, hvor højt skal det være ??
/PG

Kommentar
Fra : briani

Dato : 26-11-04 20:08

Hejsa memuel

Prøv lige at logge af kandu
lav en genstart-og log så ind igen
Måske at stjernerne så er kommet tilbage igen.

Mvh
Brian

Kommentar
Fra : ting27

Dato : 26-11-04 20:10

Jeg har lidt flere, men det er fordi jeg er sej
http://kimschips.dk/bevis.PNG

Kommentar
Fra : memuel

Dato : 26-11-04 20:12

Feed debat!!!!

Nu skal jeg til at uddele stjerner!!!

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 26-11-04 20:17

Du skal ikke være ked af det...................mine stjerner er også væk for tiden.

Kommentar
Fra : memuel

Dato : 26-11-04 20:23

Jeg prøvede lige at genstarte, men ingen stjerner... Så ingen point til dig briani

Godkendelse af svar
Fra : memuel

Dato : 26-11-04 20:25

Tak for svaret ans.

Kommentar
Fra : briani

Dato : 26-11-04 20:26

Pokkers også

Huskede du også at logge af kandu inden du genstartede ??

Brian

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 26-11-04 20:29

En profil som upyoursmate's kan ikke bruges til noget: Se selv her:

Citat
upyoursmate (Superbruger)
Profil

nå nå nå nå nå nå nå nå nå

Første login 15.06.2004
Superpoint 1700
Besvarede spørgsmål 5
Tips skrevet 4

Han/Hun har hele tiden rendt i røven på den person som vi i dag kender som KS (Eddie Skov, Svampearne o.s.v.) så det ville ikke undre mig om der igen var tale om samme lille syge skiderik.

Kommentar
Fra : memuel

Dato : 26-11-04 20:31

Men har vi ikke alle vores små særheder!?!!??!

Kommentar
Fra : ans

Dato : 26-11-04 21:04

Selv tak memuel

Du skal nok få dine stjerner tilbage

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 26-11-04 21:11

Jo - vi har alle vores små særheder - jeg har nok til at dele ud, hvis det er.

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 26-11-04 23:39

Så er vi nogle, der stjerner i os selv