/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
deling af pc
Fra : qwedsazxc
Vist : 421 gange
100 point
Dato : 26-11-04 17:53

er der nogen der ved hvordan men kan dele en computer op så vær bruger har et bruger navn og en kode

og en del på hardisken hvor alt det de laver ikke vil være til problemer for de andre

ige som det de har på skolerne

f.eks hvis den ende bruger har lyst til at instalere fifa og så men kun kan spille spillet som den bruger

Kommentar
Fra : Fjante

Dato : 26-11-04 18:01

Start-indstill-brugerkonti

Kommentar
Fra : qwedsazxc

Dato : 26-11-04 18:03

ja men de for ikke vær deres del af hardisken

Kommentar
Fra : Fjante

Dato : 26-11-04 18:49

Der må i have hver sin Hard disk og hver sin installation

Kommentar
Fra : plb

Dato : 27-11-04 11:48

Jeg vill umiddelbart tro du skulle ha fat i fx. win 2000 server.
Normale win er ikke lavet til server brug.
Du kan ikke give en harddisk til hver bruger men du kan fx lave en mappe der hedder "bruger1" og "bruger2" og så kan bruger2 ikke gå ind på bruger1s mappe og omvendt.
Det skal dog siges jeg ikke ved MEGET om det her emne, så det kan måske lade sig gøre, men ikke jeg ved af.

Mvh P/lb